Autor |
Wiadomość |
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 03.01.2005 14:01
Polaris 800
Strzalka wszystkim
Mam pytanko czy ktoś może wie jush jakiesciekawostki onowym polarisie??? jestem zainteresowany kupnem tej maszyny ale wzasadzie to nie mam zadnych wiesci o tym modelu co i jak....
proszę o jakas pomoc
|
|
|
|
Jacek Bujański Mr.Quad
Wiceprezes ATV Polska & Członek GKSM PZM ds. Quadów
Rejestracja: 18.11.2003 09:19 Posty: 496 Miejscowość: Warszawa
|
Wysłany: 03.01.2005 14:23
800
|
|
|
|
viper
Rejestracja: 19.11.2003 20:11 Posty: 114 Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
|
Wysłany: 04.01.2005 16:11
Taki sprzętw terenie... nic dodać nic ująć.
|
|
|
|
Jacek Bujański Mr.Quad
Wiceprezes ATV Polska & Członek GKSM PZM ds. Quadów
Rejestracja: 18.11.2003 09:19 Posty: 496 Miejscowość: Warszawa
|
Wysłany: 04.01.2005 18:40
nadwaga
Hmm w terenie mówisz, no trzeba pamiętać o lekkiej nadwadze Polarisa.
Te 347 kg samego cielska trudno dźwignąć jak się gdzieś wpasuje w błotko.
Japońcy starają się zawsze zmieścić poniżej 275 kg i to jest dziś chyba standard oczekiwany od pojazdu terenowego.
|
|
|
|
Zippo22
Rejestracja: 17.06.2004 16:31 Posty: 590 Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
|
Wysłany: 04.01.2005 19:10
To fakt jest bardzo cięzki ale ten silnik 800 cm3 to bprawdziwy potwór więc mimo dużej wagi rekompensuje to ogromną mocą a to też bardzo ważne
_________________ Pozdrawiam Zippo
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 04.01.2005 20:07
nio ten silnik 800 jest poprostu niesamowity... widzialem recenzje tego ATV w "ATV magazine" i oceniaja go bardzo dobrze... Pomijajac temat silnika to jest też duzy wybor FELG co jest zadkie przy wiekszosci atv... atotezczasem jest mile wybrac to co się podoba bez dodatkowego wydawania kasy
Mam tezpytanie gdzie moge serwisowac Polarisa czy może to serwisowac naprzyklad serwis VOLVO?? kiedys bylem tam z tata jak wymienialismy olej i widzialem ze tam mechanicy grzebia przy Grizzly 660 bylem zdziwiony i niewiem gdzie go mogl bym serwisowac. Z grizzlym nie mialem problemu bo go zawozilem do Yamahy i gotowe!!!!!!!! ale jak jest z POLARISEM?? proszę opomoc bo to jest bardzo istotne wg mnie , bokupie i jak się cos zepsuje to sam nie maprawie bo zbyt dobrym mechanikiem nie jestem zeby brac się za zepsutego quada..
pozdro
|
|
|
|
viper
Rejestracja: 19.11.2003 20:11 Posty: 114 Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
|
Wysłany: 05.01.2005 09:57
Noo nie wiedziałem, że az tyle waży. Macie racje to jest za ciężkie jak na błotko... a ktoś wie ile to ma Koników mechanicznych<KONI>.
|
|
|
|
Simon
|
Zbanowany |
Rejestracja: 03.12.2003 19:17 Posty: 133 Miejscowość: ok. Częstochowy
Quad: Rincon i Kodiak
|
Wysłany: 06.01.2005 13:51
quad jest spoko, ale od polarisów mnie odciąga
jak dla mnie są delikatne, ociężałe i w ogóle jakieś takie
cio do jego wago to jest ona min o 50kg za duża, kto takiej z błota wyciągnie
czhyba że będzie nim pomykał pudzian
_________________ ...:::Yamaha RACING TEAM:::...
...:::Honda RACING TEAM:::...
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 23.08.2005 10:19
Zawshe są wyciągarki od wyciągania
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 09.09.2005 23:46
Miałem sposobność przejechania się tym nowym Polarisem 800 Twin EFI. Robi wrażenie. Duży, bardzo silny. Rwie do przodu, że aż miło. Tylko cztery zastrzeżenia:
1. Zbyt duża waga. W błocie może być ciężko wyjechać o własnych siłach.
2. Duży i wysoki, a w związku z tym mniej zwrotny niż np. Rincon.
3. Do tyłu nie idzie w błocie, jakby miał napęd 4x4 wyłącznie do przodu ? (muszę to sprawdzić)
4. Bardzo wysoka cena.
Poza tym wspaniały nowy pojazd.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 10.09.2005 08:14
Co do punktu 3 z poprzedniego postu:
Sprawdziłem w instrukcji i jeśli dobrze zrozumiałem to przy cofaniu, żeby wyłączyć ogranicznik prędkości do tyłu oraz włączyć napęd AWD ( o ile został wcześniej załączony przesuwnym włącznikiem AWD on / off) należy przycisnąć przycisk Override z lewej strony kierownicy. W innym przypadku mamy do tyłu tylko napęd na tył. Czy to dobrze zrobiono ? Nie wiem. Może przydałby się napęd AWD zawsze, także przy ograniczonej prędkości do tyłu ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
skydaniel
Rejestracja: 23.09.2005 19:38 Posty: 14 Miejscowość: Pcim k/ Myslenic
Quad: Polaris Sportsman 700efi
|
Wysłany: 23.09.2005 19:47
no tak po lewej stronie jest ten zółty przycisk jak się go nacisnie i trzyma wtedy dołacza koła
|
|
|
|