Wszystko było podłączone po nowem tzn. kable które były ucięte są na krótko podłączane np. do modułu na kablach po 20 cm . - ale oki pomierzę jeszcze raz.
Impulsator mierzony na przewodach wychodzących prosto z silniki ( dowiedziałem się od znajomego że impulsator należy zmierzyć także w momencie gdy silnik kręci czy wtedy jest odpowiednia oporność - czy tak też należy mierzyć impulsator ).
Moduł zapłonowy wymieniony gdyż w jednym z postów było napisane jeśli oporność cewki oraz impulsatora jest oki moduł należy wymienić , co też zrobiłem. Nie bardzo rozumiem też z innych postów jak sprawdzić prawidłowość modułu, proszę o radę jak sprawdzić moduł.
-- dodano 26.10.2017 21:41 --Quad odpalił wymieniony iskrownik na zwykły z cewką zasilającą moduł na prąd przemienny.
Problemem okazały się moduły do tamtego iskrownika powinienem zastosować moduł na prąd stały a ja cały czas miałem i kupowałem na prąd zmienny.
Jeśli mogę w tym temacie mam kolejna sprawę, nie mogę się połapać jak podłączyć węże od chłodzenia cieczą.
Podłączony wąż pierwszy po prawej który idzie od chłodnicy do pompy później z pompy na do cylindra.
Z lewej strony mam podłączony wąż od chłodnicy do czujnika termostatu, ale z czujnika wychodzi taki mały króciec którego nie wiem gdzie podłączyć, został mi także kawałek węża który jest zlokalizowany mniej więcej pod gaźnikiem , którego także nie wiem za bardzo z czym połączyć . Proszę o jakieś rady ewentualnie foto jak to podłączyć .
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
-- dodano 27.10.2017 09:21 --rufin napisał(a):
został mi także kawałek węża który jest zlokalizowany mniej więcej pod gaźnikiem , którego także nie wiem za bardzo z czym połączyć
- doczytałem dzisiaj że jest to prawdopodobnie odma. - pytanie czy wystarczy jak będzie wyprowadzona gdzieś pod siedzenie ? Czy musi być wprowadzona tak jak piszą do filtra powietrza( niestety filtr stożkowy brak jakiegokolwiek podłączenia?
-- dodano 04.11.2017 21:56 --W quadzie w miarę wszystko zrobione, quad , niestety napotkałem kolejną zagadkę
brak ładowania.
Został zakupiony nowy iskrownik 8 cewkowy z cewka ładowania kondensatora w module zapłonowym ( kolor czerwono czarny)
Kolejne dwa przewody żółty i różowy podłączone do regulatora , prąd na wyjściu z regulatora w granicach 12.8 - 13.0 DCV
Prąd zmienny mierzony na cewkach ładowania
pomiar napięcia różowy/masa wartości w granicach 5 V~ przy dużych obrotach uzyskuje wartość około 10 V~
pomiar napięcia żółty/masa wartości w granicach 7 V~ przy dużych obrotach uzyskuje wartość około 12 V~
rezystancja cewki ładowania, miernik uniwersalny ustawiony na 200Ω, przewody żółty do różowego, wartość 1.9- 2 Ω.
Pytanie czyżby nowy iskrownik a już padły cewki albo od nowości były uszkodzone. Co radzicie , kupić nowy ? Czy ewentualnie cos jeszcze może być nie tak ?
Z góry dzięki za odpowiedź.