Autor |
Wiadomość |
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 26.03.2017 16:46
BS200AU - otwarta puszka i obroty
Cześć, Nie wiedzialem jak nazwać temat Chodzi o to: Od wydechu idzie ten dzynks od recyrkulacji spalin i prowadzi przewód do puszeczki. Od puszeczki jeden cienki przewód idzie do kolektora ssącego a drugi gruby wychodzi sobie do tej plastikowej puszki, którą widzicie na fotce. W puszce widze metalowy wkład jakiś. Ewidentnie złychać z niej odgłosy pracy silnika (tak jak np po zdjęciu filtra powietrza). Coś tam sobie dziewczyna ssie itd. CO to za pucha? co z nią? Nie powinna ona być czymś zakończona? nie powinien jakiś więcej przewód odchodzić od niej? Druga sprawa - obroty. Zapytanie bardziej do właścicieli tego konkretnego modelu z silniczkiem 180cc leżącym. DO jakich obrotów kręci Wam się silnik? Ja mojego tak naprawde bujnąć mogę do ok 4500-5000 obr. i więcej nie daje rady. Czy na neutralu czy jadąc. Przekłada się to oczywiście na v-max, który max to ok 62-64km/h. Zakres efektywnego wciskania gazu to okolo 60%. Przy dalszym wciskaniu nic zupełnie się nie dzieje. Oczywiście śrubkę ograniczającą całkowicie wykręciłem. Sprawdzilęm czy hamulce nie trzymają itd Czy to może być moduł? A może "ten typ tak ma i już" ? Dzięki
|
|
|
|
InVictus
Rejestracja: 04.06.2015 10:11 Posty: 247 Miejscowość: Słupsk
Imię: Krzysiek
Quad: Warrior
Poprzednie quady: Made in P.R.C.
|
Wysłany: 26.03.2017 18:27
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Ta "puszka" to część z recyrkulacji spalin, przypnij to aby nie "dyndało" i zostaw w spokoju. Gwarancja się skończy to możesz wywalić/zemontować. Co do drugiej części pytania to nie podpowiem
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 26.03.2017 20:40
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
InVictus napisał(a): Czy to może być moduł? Tak, dokładnie. * Bashan BS200AU-11; * moc maksymalna: 6.5kW/9KM – 6500 obr./min.; * model silnika: 1P63QML; * pojemność silnika: 177.3cm3; * szybkość maksymalna:60 ±5 km/h. Czterokołowiec, jako pojazd homologowany, w ramach procedury przeprowadzonej dla potrzeb spełnienia dyrektywy UE 2002/24, producent dokonał ograniczenia maksymalnych obrotów silnika które miały zagwarantować nie przekroczenie dozwolonej maksymalnej mocy silnika 15≤ kW, poprzez zamontowanie odpowiedniego modułu zapłonowego. Jako pierwszy tzw. stopień dostosowania dozwolonej mocy, został osiągnięty parametr silnika 6.5kW przy 6500 obr. min. co dało końcowy przyrost maksymalnej szybkości która z dokumentu homologacji pokrywa się z danymi podanymi przez autora postu. Próba przejścia do procedury numer II dostosowania wyższej mocy silnika jest nie możliwa, ponieważ dozwolony parametr 15≤ kW został by przekroczony, wtedy pojazd nie spełniałby warunków dopuszczalnych dla pojazdu L7e. Co można w tej sytuacji zrobić? - ustalić, jakim prądem jest zasilany kondensator w module zapłonowym AC lub DC; - wymienić fabryczny moduł na taki który w tzw. stacjonarnym pomiarze kontrolnym (bez silnika) podaje obr. rzędu 11 000 obr./min. a podłączony do pracującego silnika, plus przełożenie skrzyni biegów, napęd i na końcu koła, zredukuje obroty do rzędu 7500 – 9000 obr./min co jednocześnie zwiększy szybkość maksymalną do 80-90 km/h. Do tego typu eksperymentu nadaje się tylko, Black Casoli AC lub DC po ustaleniu prądu zasilania.
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
Ostatnio zmieniony przez george05, 26.03.2017 20:40, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 26.03.2017 21:41
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Bomba Panowie! dziękuję za pomoc. Nie spodziewałem się aż tak fajnej, konkretnej odpowiedzi. Jak sprawdzić czy AC czy DC jest? A czemu tylko Black Casoli a nie Blue czy Gold?
Wrócę jeszcze do tematu sprzętu do recyrkulacji. Czy trzeba zaślepić to ustrojstwo przy samym wydechu i zaślepić kolektor dolotowy i to wszystko? Czy jakieś regulacje będą potrzebne?
|
|
|
|
InVictus
Rejestracja: 04.06.2015 10:11 Posty: 247 Miejscowość: Słupsk
Imię: Krzysiek
Quad: Warrior
Poprzednie quady: Made in P.R.C.
|
Wysłany: 27.03.2017 09:21
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Chino napisał(a): Wrócę jeszcze do tematu sprzętu do recyrkulacji. Czy trzeba zaślepić to ustrojstwo przy samym wydechu i zaślepić kolektor dolotowy i to wszystko? Czy jakieś regulacje będą potrzebne? Kolego, przypnij puszke, zostaw i zapomnij. Będziesz chciał wywalić na forum masz już co i jak, chociaż sam sobie już odpowiedziałeś.
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 27.03.2017 18:22
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Chino napisał(a): Jak sprawdzić czy AC czy DC jest? - należy wypiąć z modułu zapłonowego gniazdo wtykowe wiązki elektrycznej podwójne; - miernik uniwersalny, ustawiamy na 20DCV; - pinout dolny, to (przewód czarno/czerwony) łączymy z sondę czerwoną (+) miernika, a sondę (czarną) łączymy z masy, przekręcamy stacyjkę, powinno się ukazać wskazanie, brak napięcie – (0V), lub tzw. ,, wartość szczątkowa,, oznacza to, system zasilania kondensatora w module zapłonowym to ( AC); - jeżeli w przypadku sprawdzenia zgodnie z opisem jak wyżej, miernik pokaże napięcie powyżej 12V (stan naładowania akumulatora) będzie to oznaczać, że system zasilania kondensatora w module zapłonowym to ( DC) podanie prądu stałego po przekręconej stacyjce. Chino napisał(a): A czemu tylko Black Casoli a nie Blue czy Gold? Ponieważ Black Casoli ma tzw. ,,najszerszą ,, mapę zapłonową, przez co występuje precyzyjniejsza koordynacja momentu zapłonu, większa stabilizacja energii iskry zapłonowej i łatwiejszy rozruch, silnika w porównaniu do Blue i Gold Casoli.
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
|
|
|
|
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 28.03.2017 20:43
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Ok dziękuję serdecznie. To jeszcze muszę tylko zmierzyć ten modul zgodnie z opisem i gdzieś znaleźć black casoli. Nigdzie ich nie widzę na sprzedaż -- dodano 28.03.2017 20:43 --A tak się jeszcze zapytam - Taki Gold Casoli nie zda egzaminu? Z tego co widze to nikt nie sprzedaje Black ...
Ostatnio zmieniony przez Chino, 28.03.2017 20:43, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 28.03.2017 21:11
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
szkoda kasy!
|
|
|
|
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 29.03.2017 06:52
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
... mógłbyś napisac coś wiecej Po co mam Cię teraz za język ciągnąć ??
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 29.03.2017 13:15
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Chino napisał(a): Z tego co widze to nikt nie sprzedaje Black ... https://www.olx.pl/oferta/modul-black-c ... iME4Z.html
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
|
|
|
|
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 04.04.2017 19:59
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
CHolerstwo jakie drogie Dziękuję! -- dodano 04.04.2017 19:59 --Ok sprawdzilem, że mam AC. Ten z linka jest DC. Więc co teraz?
Ostatnio zmieniony przez Chino, 04.04.2017 19:59, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
InVictus
Rejestracja: 04.06.2015 10:11 Posty: 247 Miejscowość: Słupsk
Imię: Krzysiek
Quad: Warrior
Poprzednie quady: Made in P.R.C.
|
Wysłany: 04.04.2017 20:20
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Chino napisał(a): k sprawdzilem, że mam AC. Ten z linka jest DC. Więc co teraz? Mówisz, masz: http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=176&t=69876
|
|
|
|
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 24.04.2017 18:12
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Dziękuję A tak swoją drogą czy robi jakąs różnicę DC a AC? Pominąwszy moduły itd. Chodzi o samo funkcjonowanie AC oraz DC. Jest też Black na AC: http://allegro.pl/modul-black-casoli-ac-tuning-nowosc-i6773813913.html-- dodano 06.04.2017 16:12 --Ponowie pytanie - czy jest sens przerabiać na DC skoro można kupić AC... i to taniej? -- dodano 11.04.2017 07:54 --Stuk puk. Takie fajne informacje przekazaliscie wiec na pewno wiecie również czy jest sens w ogóle przerabiać AC na DC i czy powoduje to jakąkolwiek różnice czy po prostu kupić moduł AC? -- dodano 24.04.2017 18:12 --Modul zmieniony na Casoli Black AC. Pali lepiej, ładniej reaguje na gaz. Różnica jest naprawde znaczna. ALe v-max podrósł z 64kmh do 66km/h więc niezbyt znacznie. Obroty też nie lecą do 7 czy 9 tys .
Ostatnio zmieniony przez Chino 24.04.2017 18:12, edytowano w sumie 4 razy
|
|
|
|
patryczek5050
Rejestracja: 10.08.2018 11:53 Posty: 14
Imię: Patryk
Quad: Shineray z silnikiem diabolini 250cc
Poprzednie quady: keeway 110cc(czyli chinskie bmw 125cc) i Kingway 110cc
|
Wysłany: 10.08.2018 15:06
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
moja 125cc leciala 70kmh(nie znalem jeszcze praw fizyki,wiec tapować nie tapowalem)a tu 250 65km/h Ty massz automat skoro 9km?
|
|
|
|
Chino
Rejestracja: 13.01.2017 20:56 Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 25.08.2018 18:38
Re: BS200AU - otwarta puszka i obroty
Tak mam automat ale co to ma do rzeczy? PO prostu jest zamulony konstrukcyjnie. Z drugiej strony uciąg ma naprawde niezły ..
|
|
|
|