koledzy mam problem
a mianowicie
jak nie chodzi mi na wolnych obr i
ciężko rano pali to wiem że mam
zawory podparte. tylko chodzi o to
że to już trzeci raz od czerwca
co może być przyczyną
a takie coś czy może być przez to że mam
uszczelkę pod głowicą taką papierową a
nie metalową
-- dodano 01.01.2014 15:27 --już wiem czemu miałem zawory
podparte i wcale nie była winna
uszczelka pod głowicą.a tak w ogóle
jak rozebrałem to był tylko ssący podparty.
a przyczyną był zawór ssący tak się wypalił
że wlazł do środka gniazda zaworowego.
znajomy z warsztatu obróbki głowic
powiedział że ratuje mnie tylko wymiana
zaworów i naprawa gniazd zaworowych.
więc tak zrobię i więc pytanie te zawory
będą dobre wymiary są te same
http://allegro.pl/kpl-zaworow-zawory-at ... 98028.html-- dodano 01.01.2014 15:27 --