Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 13:00



Odpowiedz  [ 3694 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 247  Następna
Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 14.10.2008 20:46 
Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Proponuję użytkownikom, właścicielom, oraz ew. przyszłym włascicielom wątek w którym z Waszą pomocą zawrzemy kompendium wiedzy o quadzie Eagle. Niby chinol jak każdy inny, ale z tego co widac różni się conieco od baschanów i innych skośnookich pobratyńców, i myśle że dobrze będzie zebrać wiedzę na jego temat w jednym miejscu.
Rozpocznę zatem opisem swojego i jego modyfikacji, i jeżeli temat nie spotka się z odzewem, będę traktowac go jako kronikę mojego "orła"
Obecny przebieg: "zaledwie" 500km
Usterki: po pierwszym tygodniu padło poszycie siedzenia (naderwanie materiału przy narożniku) .....na szczęście tylko tyle póki co.
Modyfikacje: Jako że zdarza mi się podróżować nocą po publicznych drogach, zaopatrzyłem się i zainstalowałem kpl lampek obrysowych led, aby nie mylić się innym kierowcą ze skuterami. "odelżyłem" również nieco zderzak i dopasowałem go kolorystycznie do reszty ramy.
Image

_________________
mimo wszystko z dumą PL


Ostatnio zmieniony przez maciek-k_95 12.07.2011 12:27, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 15.10.2008 09:50 
Noooo to jest nas więcej :) i na dodatek mieszkasz niedaleko mnie.

To napiszę co ja zrobiłem:
Piszesz o odelżaniu zderzaka on jest lekki a ta blaszka niewiele da - odelżyj lepiej tłumik - waży z 10 kg.
- Pierwsze co to po 10 min pracy zmieniłem wszystkie płyny
- poizolowałem i podczepiłem wszystkie kabelki i kostki
- rzecz chyba najważniejsza przerobiłem nóżkę hamulca nożnego bo oryginalnie nie miała żadnego ogranicznika i uderzała o pokrywę silnika - wygiąłem inaczej i dospawałem ogranicznik - teraz jest na równo ze stopką - wygodniej i bezpieczniej.
- dorobiłem nowe kolanko wydechu grubsze z nierdzewki i bez kata, wyrzuciłem wszystko z tłumika zrobiłem przelotowy i o większej średnicy wylotu.
Wreszcie quad pracuje jak quad a nie jak skuter - choć jak daje się dużo gazu pod obciążeniem to chyba jest nieco za głośno - ale za to od razu lepiej się zbiera, na początku myślałem że to tylko moje odczucie ale okazało się ze jest faktycznie sporo lepiej.
- podregulowałem gaźnik a w szczególności linkę gazu i manetke bo nie otwierało do końca.

Teraz mam zamiar przerobić filtr powietrza bo ten oryginalny to masakra nie dość że zasysa błoto i wodę to jeszcze potrafi bród przepuścić do gaźnika.

- sprawdź jakie masz ciśnienie w tylnym amortyzatorze ( wentylek pod filtrerem ) ja miałem oryginalnie tylko 0,5 bar a powinno być 2,8 bar - po dopompowaniu jest dużo lepiej.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


Ostatnio zmieniony przez maciek-k_95, 12.07.2011 12:29, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 15.10.2008 11:08 
No z tym odelżeniem to żle dobrałem słowo (albo powinienem dać cudzysłów), bardziej chodziło mi o to że usunąłem jego część( btw to chyba byla tylko przylutowana). Jeżeli mowa o poważniejszych modyfikacjach to narazie się wstrzymuję, bo choć mam kilka pomysłów to nie chcę tracić gwarancji póki ją jeszcze mam. odnośnie ciśnienia w amorkach to chyba miałem wyczucie bo wszędzie nabiłem do 3 atm. tylko nie wiedziałem jak to sprawdzić na uniesionym kole i rozciągniętym amorku czy jakoś inaczej?
A problem z brakiem ogranicznika na pedale hamulca też posiadam, ale już nie długo :)
jeżeli natomiast chodzi o wydech to mam już w garażu tłumik który będzie pięknie grał, muszę tylko zrobić do niego redukcję bo wlot jest na 50mm.,
a odnośnie usterek, to od początku trochę mi pływały hamulce, tzn hamował ze zmienna siłą co było odczuwalne zwłaszcza przy niskich prędkościach- ale podczas serwisu wymieniono mi jedną z nakrętek znajdujących się przy tarczy na osi i problem znikł.

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 15.10.2008 13:16 
trochę głupie pytanie pompuje się normalnie kompresorem ten amortyzator tak? Co daje to dopompowanie? Amortyzator lepiej tłumi jest twardszy czy jak?

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 15.10.2008 13:26 
Domniemam że jest twardszy, z tego co słyszałem to idealnie byłoby pompować gazem szlachetnym, ale zapewne niewiele osób ma do tego warunki. Ja osobiście dobijałem po to żeby uzyskać podobne ciśnienie z obydwu stron przedniej osi, gdyż miałem sporą różnicę.

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 15.10.2008 13:54 
Ja musiałem napompować jeszcze raz po 200 km poluzował się wentylek tylnego amorka i uciekło - co to daje - jak nie było powietrza to był trochę mniej twardy i miał luz pomiędzy dobiciem a odbiciem - mówiąc prościej jak się ugięło tył to zanim amortyzator zaczął pracować na powrocie to było kilka cm luzu - aż stukało, po napompowaniu jest OK.
Inna bardzo ważna rzecz filtr powietrza, dzisiaj się do niego dobrałem i jest katastrofa, nieszczelna gąbka obłożona siatką wygląda tak :

Image

Po rozebraniu tak :

Image

A najśmieszniejsze że po wyjęciu tego g... i wycięciu jego plastikowej konstrukcji idealnie pasuje filtr od .... Jawy 350 - wygląda tak :

Image

dorobić należy tylko podkładkę aby trzymała, dociskała filtr- ja zrobiłem z pianki poliuretanowej i trochę skrócić tuleję środkową - ja ją wyrzuciłem bo mam zamiar założyć aluminiową osłonę aby do filtra nie chlapało błoto i woda.

Uważam że to najważniejsza rzecz bo do gaźnika dostaje się naprawdę dużo brudu i to może bardzo szybko zniszczyć układ tłokowo korbowy.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 15.10.2008 20:20 
Aha dzięki z odpowiedź w swoim bashanie też muszę zrobić sobie jakąś osłonkę. Bo stary filtr wyglądał okropnie!

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW

Rejestracja: 10.06.2008 11:34
Posty: 26
Miejscowość: Mława, 16 lat
Quad: Ls 250
PostWysłany: 16.10.2008 21:04 
Też jestem posiadaczem Eagle 250 i muszę powiedzieć że jestem z niego bardzo zadowolony. parar dobry pomysł z tym tematem.

A co do mojego quada to:
-wiadomo że początkowo porządne skręcanie wymiana olejów itp.
-podobnie jak Bedboys zająłem się tłumikiem i wyrzuciłem wszystko ze środka i śrędnicą wylotu,
-trochę denerwowały mnie odblaski na tylnym bagażniku wię się ich pozbyłem,
-podobnie było z kolorowymi kierunkami i lampą, więc teraz są przyciemnione na czarno,
-zmieniony przedni zderzak (w wyniku wypasku) własno ręcznie robiony,
-dodatkowe lampy przednie poprawiające oświetlenie w nocy,

Planuję:
-podobnie jak Bedboys zająć się filtrem (myślę o stożku)
-napewno zmienić opony na terenowe (te w ogóle nie dają rady)


PS: a co do tego pompowania amorków to pompowaliście je normalnie jak koła ?

_________________
Off-road wciąga, z każdym dniem coraz bardziej.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 16.10.2008 22:16 
szyki_lgp napisał(a):
-podobnie jak Bedboys zająć się filtrem (myślę o stożku)


pozostaje kwestia jak zabezpieczyć aby nie chlapało błoto na niego, wydaje mi się zę stożkiem nic nie zdziałasz raczej zadbaj o niego aby nie zasysał błota - jak skończę i mi się uda to zamieszczę fotki z mojej konstrukcji.

szyki_lgp napisał(a):
-napewno zmienić opony na terenowe (te w ogóle nie dają rady)


Eeeee nie jest tak źle rzeki błoto żwirownia zaliczone - tylko raz potrzebowałem linki ale tam to tylko 4x4 by dało radę - opony nie są takie złe.

szyki_lgp napisał(a):
PS: a co do tego pompowania amorków to pompowaliście je normalnie jak koła

Tak !

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 18.10.2008 19:38 
Dziś miałem chwilę czasu i postawiłem zająć się wydechem. Miejsce serii zajął przelotowy WM wykonany ze stali kwasoodpornej. Miało być coś dla oka i ucha..i jest :D
sreia: Image
parar: Image
Image

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 18.10.2008 20:39 
a tu jeszcze video, niestety dźwięk z aparatu cyfr. nie oddaje w pełni efektu.
seria: http://pl.youtube.com/watch?v=AQFc58lh8xs
parar: http://pl.youtube.com/watch?v=nVwixfESdus

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 18.10.2008 21:21 
SŁUCHAJCIE !!!!! wszyscy właściciele Lydy ( nie wiem jak jest w innych chińczykach) moja dobra rada nie katujcie silnika zajmijcie się filtrem powietrza to co ja znalazłem w swoim to tragedia -szkoda silnika - małe pieniądze mało roboty a silnik dłużej pożyje. Pasuje bez problemu od czeskiej CZ - nie od jawy jak pisałem wcześnie - od jawy jest za wysoki.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 19.10.2008 12:39 
@parar ten tłumik jest samoróbka czy kupiony? Jak kupiony to daj jakieś namiary lub model ,bo też zastanawiam się nad zmianą ,bo ten oryginalny jest kijowy :)

Aha i wyreguluj gaźnik ,bo słyszałem ,że oddaje strzały z tłumika ,a to bardzo źle.

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 19.10.2008 20:22 
hipon napisał(a):
Aha i wyreguluj gaźnik ,bo słyszałem ,że oddaje strzały z tłumika ,a to bardzo źle.


A czy mógłbyś wyjaśnić dlaczego jest źle ?? - wyjaśnij a później ja napiszę czemu tak może być :?

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 19.10.2008 20:34 
No wiesz jeżeli chodzi o "szpan" to możesz z tym jeździć :P
Ale jak dobrze wyczytałem to źle dla silnika za bogata mieszanka paliwa.
Tak czy inaczej musisz wyregulować gaźnik ,bo @croppen jak nie wyregulował to później miał problemy z silnikiem w Kingwayu 200cc.
jak wyregulujesz to zobaczysz ,ze strzały znikną no chyba ,ze wydech nieszczelny :P

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3694 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 247  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.