Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - EAGLE 250 PROBLEM
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 13:21



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
EAGLE 250 PROBLEM 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2010 08:56
Posty: 54
Quad: Eagle 250 Lyda
PostWysłany: 05.07.2010 20:45 
EAGLE 250 PROBLEM
Witam. Panowie jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o quady. Kupiłem nowego Eagle i mam jeden poważny problem. Ciągle leci paliwo z gaźnika wężykiem odchodzącym od gaźnika. Dzwoniłem już do swojego mechanika itd. Poradził abym odkręcił jedną ze śrubek(na płaski śrubokręt, ci co mają Eagle chyba wiedzą o co chodzi), śrubka jest na samym dole gaźnika tuż przy rurce odchodzącej od tego gaźnika. Po odkręceniu, wylatuje około 50ml paliwa, zakręcam i wszystko jest ok do momentu aż odpalę moją pszczółkę. Gdy silnik zaczyna chodzić paliwo znowu zaczyna lecieć jak z kranu.. proszę o konkrety..

_________________
Mały, słaby ale wariat .. !


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2009 10:27
Posty: 51
Miejscowość: woj. POMORSKIE
Quad: EAGLE Lyda 250
PostWysłany: 06.07.2010 05:48 
Re: EAGLE 250 PROBLEM
jeżeli Sprzęt bylby używany to powodem zapewne bylby zabrudzony gaznik- dokladnie komora z plywakiem.blaszka nad plywakiem by się zaciela i podczas gdy plywak się podnosi to podnosi ta blaszke ktora zamyka doplyw paliwa ze zbiornika,jeżeli się zaciela to wezykiem przelewowym wali na dol gaźnik jak to opisujesz.czsami blaszke trzeba delikatnie odgiac w dol aby szybciej domykala doplyw paliwa- może tak jest u Ciebie...
zapraszam do watku zwiazanego z eaglem-o gaznikach też sporo tam znajdziesz
p.s dziwi mnie tylkol, ze lecia jak go odpalisz,a nie caly czas po odkreceniu kranila


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2010 08:56
Posty: 54
Quad: Eagle 250 Lyda
PostWysłany: 06.07.2010 07:51 
Re: EAGLE 250 PROBLEM