Witam, niedawno całkiem nieplanowanie nabyłem taki wynalazek jakim jest EGL 250 jako uszkodzony i doprowadzam go do stanu uzywalnosci. Mechanicznie jest już ok, pozostał problem z prowadzeniem. Quad powyzej 40km/h lata na boki nawet podczas jazdy po plaskim terenie, a jeszcze gorzej jest w terenie gdzie jedno kolo jest wyzej od drugiego, trzeba się skupiac na walce z kierownica zamiast na jezdzie. Pierwsza mysl to byla zle ustawiona zbieżność, jednak ustawialem ja chyba na 5 roznych sposobow i poprawa byla tylko delikatna, po plaskim na wprost dalo się jechac jednak jakis uskok czy lekki skret i quad zaraz agresywnie wypadal z toru jazdy, byl bardzo nerwowy. Ciśnienie w oponach mam w normie, luzu na przekladni praktycznie nie ma.
Dzis przyjrzałem się dokladnie jak wyglada zawieszenie, i wydaje mi się ze z prawej strony mam inny górny wahacz niz z lewej. Z lewej jest sporo luzu miedzy wahaczem a sprezyna, a z prawej sprezyna prawie się o niego opiera. może ktoś z posiadaczy takiego sprzetu zerknac jak to jest u niego? Chodzi o górny wahacz. Czy to fabryczne rozwiazanie czy poprzedni wlasciciel odwalil jakas rzezbe i zalozyzl wahacz o innym kształcie (z innego modelu?) i dlatego nie moge ustawic zawieszenia?
Wrzucam zdjecia jak to wyglada:
Lewa strona
![Image](https://lh3.googleusercontent.com/-Qxuzp6vHLc8/V0rzlAN3NuI/AAAAAAAALIk/_yC9gwm-TSMl6ur3z8VWWqTGNWmZ4ro0gCCo/s512/IMG_20160528_211325.jpg)
![Image](https://lh3.googleusercontent.com/-oAb6D_H-Y_E/V0rzs5I-ZnI/AAAAAAAALIk/dLx1hsaqbfMSyKmYvrK-Z-s3sD3Cwm_MwCCo/s512/IMG_20160528_211314.jpg)
Prawa strona
![Image](https://lh3.googleusercontent.com/--3iHnwuuAKM/V0rzpopSOVI/AAAAAAAALIk/JWWRRyoGcy81P15d2Rmq286ddhIPlk1ogCCo/s512/IMG_20160528_211336.jpg)
![Image](https://lh3.googleusercontent.com/-_GuTOP8Sox0/V0rzw5GMbtI/AAAAAAAALIk/U2NJXKEAqO0BUBOk-u1bNfIOV58jchosgCCo/s512/IMG_20160528_211303.jpg)
proszę o pomoc, bo quad calkiem fajnie jezdzi jak na chinskie 250cc, ale walka z prowadzeniem zabija cala przyjemnosc z jazdy.