Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Dziwny problem z Zaworami
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.06.2024 06:32



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Dziwny problem z Zaworami 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 31.10.2009 20:23
Posty: 43
Quad: ATV 200
PostWysłany: 01.04.2010 09:22 
Dziwny problem z Zaworami
Mam problem z zaworami a mianowicie z ich luzem, Jeśli ustawię tłok u góry to 2 zawory mają luz a jak obrócę tłokiem o 360 to nie mają luzów i tu mam problem jak chce ustawić zawory to nie wiem który dać jako pierwszy otwarty czy ssący czy wydechowy... I na który mam znak patrzeć bo mam 3 "||" "|T" "|F" chyba są jeszcze inne znaki... Proszę o pomoc

-- dodano 01.04.2010 09:22 --

A jeśli chce ustawić jakoś na przemian to się razem z zaworem sprężynka podnosi i jak odkręcę żeby był luz i obrócę tłokiem to wtedy jest baaardzo duży luz na zaworach i nie mogę sobie dać rady z nimi :/


 
Profil
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 01.04.2010 10:23 
Re: Dziwny problem z Zaworami
http://atvpolska.pl/forum/viewtopic.php ... it=+zawory

Tu jest najjaśniej ,najprościej opisane ;)

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW

Rejestracja: 31.10.2009 20:23
Posty: 43
Quad: ATV 200
PostWysłany: 01.04.2010 10:38 
Re: Dziwny problem z Zaworami
Nikt tam nie ma takiego problemu jak ja.... Więc hipon nie pomogłeś. Przeszukałem całe forum i nic nikt nie ma takiego problemu :zalamka:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.07.2009 21:01
Posty: 51
Quad: Brak był 200cc Kingway choper teraz Yamaha TZR 125
PostWysłany: 01.04.2010 16:28 
Re: Dziwny problem z Zaworami
Jeżeli pomyślisz troszkę to dojdziesz do wniosku że wałek rozrządu kręci się 2x wolniej niż wał korbowy i raz na 2 obroty wszystkie zawory są zamknięte przy punkcie TDC, wtedy jest iskra i wtedy się ustawia zawory. czyli znak na magneto na T i patrzysz jaki jest luz zaworowy, przekręcasz o 360st i sprawdzasz czy jest luz jeżeli jest większy luz to regulujesz zawory w tym położeniu, jeżeli nie ma to jest ok. pokręć jeszcze kilka obrotów wałem i sprawdz luz zaworowy w punkcie ustawiania czyli T.
A co do znaku F to jest to punkt w którym jest podawana iskra (czyli impulsator pokrył się z płytką na magnecie) i zawsze jest przed punktem T i nazywa się to kąt wyprzedzenia zapłonu.


 
Profil

Rejestracja: 31.10.2009 20:23
Posty: 43
Quad: ATV 200
PostWysłany: 03.04.2010 13:27 
Re: Dziwny problem z Zaworami
karol208
Dobra dzięki musiałem przeczytać parę razy żeby zrozumieć :D spróbuje po świętach i dam odpowiedz :)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 80 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.