maciek-k_95 napisał(a):
lepiej zmierz napięcie podczas kręcenia silnikiem.
Nie koniecznie, szkoda akumulatora.........
Sprawdzanie statora bez potrzeby kręcenia silnikiem !!
Cewka-(ki) – Ładowania: miernik uniwersalny ustawienie 200 Ω
1. Przewód żółty do masy - wartość: 02,2 – 02,4 Ω
2. Przewód biały (pomarańczowy) do masy – wartość: 02,2 – 02,4 Ω
3. Przewód biały (pomarańczowy) do żółtego – wartość: 03.5 Ω
Cewka Prądowa: miernik, ustawienie na 200 Ω lub ,,pipka,,
1. Przewód czerwono – czarny do masy – wartości od 354 – 421 Ω
Impulsator: miernik, ustawienie na 200 Ω lub ,,pipka,,
1. Przewód niebiesko – biały do masy wartości od 104 – 152 Ω
Uwaga: powyższe dane dotyczą statorów montowanych w silnikach o poj.
50 – 250cc
dlatego taka duża rozpiętość mierzonych wartości rezystancji.