Witam Quad po remoncie i chciałbym kilka kwestii wyjaśnić.
1. Silnik odpalił zmierzyłem kompresje i wyszła 6 bar
tyle samo co przed. Wymieniłem cylinder głowice tłok pierscienie sworzen korbowodu zębatke rozrządu (ustawiłem) laski popychaczy dałem stare ze wzgledu że trudno dostać nowe jedną musiałem wyprostować bo była lekko krzywa. Kompletna elektryka moduł fajke sprzegło jedno kierunkowe z magnetem i akumulator.
2. Co mnie doprowadza do
to to że do tyłu by mnie zrzucił tak rwie a do przodu na prostym zapiernicza ale jak już by napotkał podjazd to tak jakby cos go blokowało.Czy jest jakiś patent na to?
3. Po nagrzaniu trochę puszcza dymka z odmy i jak odreciłem dekiel od magneta to też lekko kopcił nie wymieniałem simeringów. I pytanie czy Wam po rozgrzaniu też lekko kopci z odmy? Z wydechu ani grama nie kopci.
4. Jeśli nie rozwiąże kwesti z tym zamulaniem do przodu chce zmienić skrzynie na 3+1 z 1+1 automat czy też półautomat wiem że sprzegło mam odśrodkowe
i tu pytanie jeśli bym wyrzucił starą skrzynie i dał 3+1 to mogę zostawić to sprzęgło odśrodkowe? A co z linkami itd? Proszę o odpowiedz żeby temat zaś nie umarł
-- dodano 13.05.2021 15:48 --Dzisiaj pojeździłem to jak się zagrzeje (jazda po prostym:)) to jak napotka oprór to zaś zaczął dymek lecieć z odmy, po czym odkręciłem bagnet to tak ze skrzyni korbowej dmuchało jak z tłumika prawie jak to możliwe z taką ilością rzeczy wymienionych, już po mału się poddaje i myśle o sprzedaży