Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - mapy do modułów powercommander III i V
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 22.05.2024 08:58



Odpowiedz  [ 128 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
mapy do modułów powercommander III i V 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 31.05.2011 17:19 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
dziś ściągnąłem jedną z map pod autotuna zrobionych przez hamownię dynojeta i potwierdziło się moje przypuszczenie

afr nie został zadany w pełnym zakresie tabeli :!: :!: :!:

niektóre obszary mają zadane wartości w innych jest "0"

-- dodano 31.05.2011 17:19 --

dziś zabawy ciąg dalszy
zoptymalizowałem dwie mapy
jedną z afr 12,8 drugą z 13,2
różnica jest
ta 12,8 jest ewidentnie bardziej agresywna

myślałem też nad stworzeniem mapy z mieszanym afr
w obszarze tzw. jazdy turystycznej ustawienie 13,2 a reszta 12,8
powstało pytanie co to znaczy jazda turystyczna?
zdefiniowałem sobie że jak dla mnie to szybkość pomiędzy 30 a 45 mil na godzinę z delikatnym operowaniem gazem, wszystko fajnie tylko skąd mam wiedzieć jak między tymi prędkościami wygląda sprawa otwarcia przepustnicy i obrotów silnika.
dane te cały czas pokazuje program dynojeta ale jak tu jechać i potrzeć w laptopa ????
z pomocą przyszedł mi ten oto program który akcje na pulpicie zapisuje jako avi
http://www.dobreprogramy.pl/CamStudio,P ... 11765.html

odpaliłem program dynojeta,podłączonego do pcv laptopa do torby i w drogę
z zapisanego filmu dowiedziałem się że interesujący mnie przedział to przepustnica 20%-40% a obroty to 5500 - 6500
w tym zakresie skorygowałem afr na 13,2 reszta została na 12,8

jutro strojenie i próby :^^D:

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71, 31.05.2011 17:19, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 02.06.2011 18:59 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Paweł szacun :D Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na podesłanie tej mapki. Zarezerwowałem całą niedzielę na zabawę quadem

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:59
Posty: 3233
Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
PostWysłany: 02.06.2011 19:59 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Paweł - a jak mam tak zrobić na quadzie sportowym ? :uśmiech:

_________________
www.soundbase.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 02.06.2011 21:11 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
gery napisał(a):
Paweł szacun :D Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na podesłanie tej mapki. Zarezerwowałem całą niedzielę na zabawę quadem


obie mapki poszły na maila

-- dodano 02.06.2011 21:08 --

ruszko napisał(a):
Paweł - a jak mam tak zrobić na quadzie sportowym ? :uśmiech:


u ciebie każdy bieg będzie miał swoją tabelę i mapkę

masz pcv i autotuna ?

-- dodano 02.06.2011 21:11 --

gery napisał(a):
Paweł szacun :D Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na podesłanie tej mapki. Zarezerwowałem całą niedzielę na zabawę quadem


na tej mapie ze środiem 13,2 jest fajnie

lecisz między 30 a 45 mil w miarę spoko i jak przyciśniesz to fajny kop jest :^^D:

jutro latam bez autotuna na tych dwóch mapach i zobaczymy

zrobiłem sobie dziś kostkę zasilającą do autotuna więć można go bez problemu zasilać

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71 02.06.2011 21:11, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 05.06.2011 08:33 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Paweł i jak wrażenia z latania na nowych mapach?

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 22.11.2013 16:21 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
spoko, bardzo fajnie się lata

w większości śmigam na 12,8
tylko jak mam traskę asfaltem to zmieniam
ostatnie spalanie na 12,8 teren mieszany 14 litrów na 100

-- dodano 19.06.2011 16:38 --

poszperałem trochę po forach i znalazłem

chemicznie optymalny afr to 1:14,7 (fabrycznie)
tunerzy z założenia dają miedzy 12,4 a 13,0

jedna z osób proponowała 12,0 z dołu do 11,0 w górze obrotów

-- dodano 19.10.2011 16:40 --

dawno się tu nie pokazywałem ale nadszedł czas cos naskrobać

dorwałem ostatnio mapę od jednego z kolegów z forum MIMB w USA
co dziwne mapa miała dwie oddzielne tabele na każdy cylinder

nie udało mi się jej wgrać ponieważ mój PCV krzyczał że zły numer urządzenia

zacząłem kombinować jak dodać tę dodatkową tabelę

metodą prób i błędów doszedłem to tego:

klikamy na "Map Tools"
wybieramy "Advence/Demote Map"
pokazuje nam się dodatkowe menu
w opcji "Fuel Tables" zmieniamy z "Basic" na "Cylinder advanced"
zatwierdzamy i gotowe, mamy dwie tabele
<script src='http://img856.imageshack.us/shareable/?i=przechwytywaniexx.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>Image</noscript>
oczywiście żeby skopiować mapy od mojego kolegi z USA musiałem posłużyć się prostą metodą "kopiuj, wklej"
i pokopiować wszystkie wartości do odpowiednich tabel

w ten sam sposób ustalamy tabele dla poszczególnych biegów przy manualnych skrzyniach
zamiast "Cylinder advanced" wybieramy "Gear advanced"

miłego grzebania

-- dodano 19.10.2011 16:48 --

zapomniałem dodać że ustawiając bardziej tłustą mieszankę na II cylindrze chronimy go przed przegrzaniem co często ma miejsce w naszych brutkach

-- dodano 22.11.2013 16:21 --

po dłuższej przerwie postanowiłem odświeżyć ten wątek

jako że zamontowałem dziś nowego power commandera V będę na bieżąco informował tym jak działa i czym różni się od PCV pierwszej generacji

na początek wygląd
gabaryty pozostały te same , zmieniła się nieco szata graficzna obudowy
na pierwszy rzut oka widać iż przybyło nieco wtyczek, oprócz kostek wtryskowych mamy możliwość wpięcia się w obudwie cewki oraz w czujnik położenia wału
i w tym tkwi najważniejsza różnica......w nowym PCV możemy modyfikować zarówno mapę wtrysków jak i zapłon

w związku z ilością wtyczek oraz miejsca ich wpinania nie obejdzie się bez zdjęcia prawego boku oraz obudowy podstawy kierownicy
całość montażu zajeła mi około godziny .......... cieżko było znależć wtyczkę czujnika położenia wału (poprzez wcześniejsze przeróbki gada elektryka nie wygląda już całkiem fabrycznie )

od jutra zacznę zabawy z laptopem , wtedy napiszę coś więcej.........

a testy w terenie zacznę po zamontowaniu nowego tłumika ;-)

-- dodano 22.11.2013 16:21 --

po dłuższej przerwie postanowiłem odświeżyć ten wątek

jako że zamontowałem dziś nowego power commandera V będę na bieżąco informował tym jak działa i czym różni się od PCV pierwszej generacji

na początek wygląd
gabaryty pozostały te same , zmieniła się nieco szata graficzna obudowy
na pierwszy rzut oka widać iż przybyło nieco wtyczek, oprócz kostek wtryskowych mamy możliwość wpięcia się w obudwie cewki oraz w czujnik położenia wału
i w tym tkwi najważniejsza różnica......w nowym PCV możemy modyfikować zarówno mapę wtrysków jak i zapłon

w związku z ilością wtyczek oraz miejsca ich wpinania nie obejdzie się bez zdjęcia prawego boku oraz obudowy podstawy kierownicy
całość montażu zajeła mi około godziny .......... cieżko było znależć wtyczkę czujnika położenia wału (poprzez wcześniejsze przeróbki gada elektryka nie wygląda już całkiem fabrycznie )

od jutra zacznę zabawy z laptopem , wtedy napiszę coś więcej.........

a testy w terenie zacznę po zamontowaniu nowego tłumika ;-)

-- dodano 22.11.2013 16:21 --

po dłuższej przerwie postanowiłem odświeżyć ten wątek

jako że zamontowałem dziś nowego power commandera V będę na bieżąco informował tym jak działa i czym różni się od PCV pierwszej generacji

na początek wygląd
gabaryty pozostały te same , zmieniła się nieco szata graficzna obudowy
na pierwszy rzut oka widać iż przybyło nieco wtyczek, oprócz kostek wtryskowych mamy możliwość wpięcia się w obudwie cewki oraz w czujnik położenia wału
i w tym tkwi najważniejsza różnica......w nowym PCV możemy modyfikować zarówno mapę wtrysków jak i zapłon

w związku z ilością wtyczek oraz miejsca ich wpinania nie obejdzie się bez zdjęcia prawego boku oraz obudowy podstawy kierownicy
całość montażu zajeła mi około godziny .......... cieżko było znależć wtyczkę czujnika położenia wału (poprzez wcześniejsze przeróbki gada elektryka nie wygląda już całkiem fabrycznie )

od jutra zacznę zabawy z laptopem , wtedy napiszę coś więcej.........

a testy w terenie zacznę po zamontowaniu nowego tłumika ;-)

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71 22.11.2013 16:21, edytowano w sumie 6 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.10.2011 23:34
Posty: 115
Miejscowość: mazowieckie
Quad: BF 750
Poprzednie quady: KQ 750
PostWysłany: 15.02.2014 20:46 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
i jaki efekt?


 
Profil

Rejestracja: 14.03.2023 18:13
Posty: 1
Imię: hubert
Quad: kbf 750
PostWysłany: 14.03.2023 18:20 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Witam posiada ktoś jakies mapy wlasnie do Brute Force 750 ? Comannder 5 . te linki co bylyt już dawno wygasly


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 128 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.