Autor |
Wiadomość |
michal12124
Rejestracja: 13.08.2015 07:59 Posty: 11 Miejscowość: Sucha Beskidzka
Imię: Michał
Quad: Brute Force 750
|
Wysłany: 16.11.2015 20:47
Problem po remoncie
Witam wszystkich Mam następujący problem z moim Brutem, otóż kupiłem go z silnikiem do remontu ,zrobiona została generalka czyli tłoki,pierścienie,tulejowanie cylindrów ,zawory,głowice itd koszt ponad 5k i teraz jest problem z olejem otóż ubywa około 200-300ml na bak paliwa ,nie ma żadnych objawów nie kopci ,silnik cicho i równo pracuje, utrzymuje wolne obroty itd. Wycieków nigdzie nie ma. Po jakimś czasie zawiozłem go do mechanika który go robił żeby z nim zrobił tak jak ma być- rozebrał sprawdził i wszystko wg niego jest super ,profilaktycznie wymienił pierścienie , teraz pojeździłem nim trochę i nadal to samo olej ubywa -dzwonie do niego a on ze to normalne podczas docierania,żebym kontrolował stan oleju i jeździł . I teraz pytanie do was co może być z nim nie tak ??? czy rzeczywiście podczas docierania może brać tyle oleju czy jednak coś spaprał przy remoncie ??
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 16.11.2015 20:53
Re: Problem po remoncie
zobacz do air boxa czy nie wywala ci przez odmę , przy docieranu zawsze coś weźmie , ale czy takie ilości są odpowiednie to niech się wypowie ktoś kto już coś takiego robił.
|
|
|
|
michal12124
Rejestracja: 13.08.2015 07:59 Posty: 11 Miejscowość: Sucha Beskidzka
Imię: Michał
Quad: Brute Force 750
|
Wysłany: 16.11.2015 21:02
Re: Problem po remoncie
Do air boxa nic nie cofa ,wywala wszystko tu jest w porządku.
|
|
|
|
brendon
Rejestracja: 27.08.2014 13:11 Posty: 131 Miejscowość: FZG
Imię: Łukasz
Quad: Outlander 1000 xmr
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 750
|
Wysłany: 16.11.2015 21:37
Re: Problem po remoncie
jeżdziłem ostatnio z chłopakiem który też robił remoncik silnika bf 750,przed naszym wyjazdem,i na bak paliwa zeszło jemu z maxa na minimum.mechanik który to robił zapewniał ze wszystko jest dobrze zrobione. nie wiem jak teraz jest u niego
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 17.11.2015 11:17
Re: Problem po remoncie
ja robiłem remont góry i nic mi nie brała przed remontem żarła 1litr na 500km
olej nie paruje, albo się spala albo wycieka
spalanie ładnie widac w nocy, niech ktoś za toba jedzie i podawaj pełby gaz kilka razy .......powinno być widać w jego światłach
wycieki to najczęściej wyjścia napędów ale warto zajrzeć też do cvt spalanie to uszczelniacze zaworów i pierścionki
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
gazior
Rejestracja: 10.03.2011 16:50 Posty: 553 Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
|
Wysłany: 17.11.2015 16:56
Re: Problem po remoncie
Też robiłem remont góry silnika tj; pierścionki,uszczelniacze i uszczelki a problem ze spalaniem jak ręką odjął .Koszt całkowity 1400 .
|
|
|
|
michdru1
Rejestracja: 10.09.2014 09:56 Posty: 47
Imię: Michał
Quad: Sportsman 850Xp
Poprzednie quady: Suzuki Eiger, BF 750,Brute Force 750 EPS
|
Wysłany: 19.11.2015 07:40
Re: Problem po remoncie
WItam, Czy przy wymianie pierścieni wymienialiście tłoki i zawory?? Jeżeli tak to części oryginalne czy innego producenta. Też przymierzam się do remontu bo ubywa za dużo oliwy. Pozdrawiam
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 19.11.2015 08:17
Re: Problem po remoncie
Tylko pierścionki i uszczelniacze zaworów. Chyba ze przy rozbiórce coś wyjdzie.wszystko fabryczne. Przy silniku odpuszczam zamienniki.
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
michal12124
Rejestracja: 13.08.2015 07:59 Posty: 11 Miejscowość: Sucha Beskidzka
Imię: Michał
Quad: Brute Force 750
|
Wysłany: 19.11.2015 18:51
Re: Problem po remoncie
To u mnie cos musiał spaprać , quad w przyszlym tyg jedzie z powrotem do mechanika.
|
|
|
|
Avrix
Rejestracja: 13.07.2011 17:42 Posty: 931 Miejscowość: Tarnowskie Góry
Imię: Paweł
Quad: Scrambler XP1000
Poprzednie quady: LS 300, Renegade 800, Brute Force 750
|
Wysłany: 19.11.2015 23:42
Re: Problem po remoncie
W takim wypadku nie nazywałbym go mechanikiem
_________________ BF750: 14" Motosport Climax & 27" Interco Swamp Lite & 27" Interco TSL Vampire, Snorkle, Lift 2,5", DWH 4000 & rear 2500, Oil cooler, Pink & Almond EPI Clutch Springs, Custom radiator relocation kit
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 20.11.2015 12:16
Re: Problem po remoncie
zmień mechanika poszukaj dobrego motocyklowego, niech sciągnie sobie manuala i do dzieła
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
michal12124
Rejestracja: 13.08.2015 07:59 Posty: 11 Miejscowość: Sucha Beskidzka
Imię: Michał
Quad: Brute Force 750
|
Wysłany: 20.11.2015 17:09
Re: Problem po remoncie
Wlasnie to mechanik motocyklowy, na co dzien się tym zajmuje dlatego się trochę dziwie, quad pojdzie jeszcze raz do niego bo to robota za free nie mam zamiaru placic za jego bledy , jesli nie zrobi tak jak ma być to wtedy mam na oku innego. będę dawal znac jak się ma sprawa , na razie dzięki za pomoc.
|
|
|
|
michdru1
Rejestracja: 10.09.2014 09:56 Posty: 47
Imię: Michał
Quad: Sportsman 850Xp
Poprzednie quady: Suzuki Eiger, BF 750,Brute Force 750 EPS
|
Wysłany: 07.01.2016 08:48
Re: Problem po remoncie
Witam, Mroźna zima w pełni, więc postanowiłem że zacznę mmój remont "góry'". Mam dwa pytanka. 1. Na oryginalnych pierścieniach są oznaczenia. Na jednym R na drugim RN. Który jest zakładany jako pierwszy?? 2. Na tłokcha są oznaczenia z jedenj strony F z drugiej 0021 (nie ma strzałki). Którym oznaczeniem tłok powinien być założony do wydechu?? U mnie na jednym cylindrze F było do wydechu a na drugim F do gaźnika.
Pozdrawiam
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 07.01.2016 14:03
Re: Problem po remoncie
w manualu powinno być z tego co pamiętam
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
michdru1
Rejestracja: 10.09.2014 09:56 Posty: 47
Imię: Michał
Quad: Sportsman 850Xp
Poprzednie quady: Suzuki Eiger, BF 750,Brute Force 750 EPS
|
Wysłany: 08.01.2016 08:41
Re: Problem po remoncie
Faktycznie jest. Dla potomnych str. 160 Pozdrawiam
|
|
|
|