Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Brute Force 750- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 03:06



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 
Brute Force 750- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 14.09.2013 15:43 
Brute Force 750- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje
Model: Kawasaki Brute Force 750 4x4/4x4i

Image

Dane Techniczne
Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 749.00 ccm
Typ silnika: V2
Ilość suwów: 4
Stopień sprężania: 8.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 85.0 x 66.0 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa/gaźnik
Liczba zaworów na cylinder: 4
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: CDI
Rozruch: Elektryczny/ręczny(gaźnik)
System chłodzenia: Ciecz
Wtórne przeniesienie napędu: Shaft drive (cardan)
Maksymalna Moc: 37,1 kW (50,9 KM) przy 6 500 obr / min (rpm)
Maksymalny moment obrotowy: 59,4 Nm przy 4 500 obr / min (rpm)

Wymiary i wagi:
Waga motocykla gotowego do jazdy: 296.1 kg (652.7 pounds)
Wysokość siodła: 904 mm
Wysokość całkowita: 1,232 mm
Długość całkowita: 2,195 mm
Szerokość całkowita: 1,166 mm
Prześwit: 246 mm
Rozstaw osi: 1,285 mm

Podwozie:
Typ ramy: Spawana z rur stalowych
Zawieszenie przód: Wahacz poprzeczny
Zawieszenie tył: Układ niezależnych wahaczy poprzecznych
Opona przednia: 25/8-12 (AT)
Opona tylna: 25/10-12 (AT)
Hamulec przedni: Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy: 200 mm
Hamulec tylny: Bębnowy, zamknięty, wielotarczowy

Oświetlenie:
Światła przednie: Żarówka 12 V 40/40 W x 2
Światło tylne/stop: Żarówka 12 V 5 / 21 W


Inne:
Smarowanie:Wymuszone smarowanie (mokra miska olejowa)
Minimalny promień skrętu:3,2 m
Akumulator:12 V
Alternator: Moc 24,3 A, 14 V @ 6 000 obr / min (rpm)
Pojemność zbiornika paliwa: 18.92 litry
Wersje kolorystyczne: Woodsman Zielony, Sunbeam Czerwony, Jasny Zielony, Super Czarny, Blue Limited, Ciemny Royal Czerwony.


Serwis, oleje, filtry
Przedni dyfer: olej silnikowy 10W40 (stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego).
Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.

Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie).

filtr oleju: numer katalogowy: K&N 204 , HF-204 (lub inne)

skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.

Tylny dyfer: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego.

Pojemności i siły dokręcania śrub:
Silnik:
2,1l(z filtrem założonym)
2,2l (ze zdjętym filtrem)
2,6l(na suchym silniku)
Siła dokręcania śruby spustowej: 20Nm
Dyfer tył:
Pojemność: 0,72l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
Dyfer przód:
Pojemność: 0,40l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm


Luzy zaworowe i pompa paliwa
Luzy zaworowe: przy zimnym silniku
wylotowy:
0,20 ~ 0,25 mm

wlotowy:
0,10 ~ 0,15 mm

:strzałka: Pompa paliwa do modeli na wtrysku, (po małych modyfikacjach) pasuje od nissana primiery 1.6 16v z roku od 96r do 00r





Przyczyny popularnych problemów:
Rozrusznik nie kręci
- Przełącznik zapłonu jest w pozycji "OFF"
- Przepalony bezpiecznik
- Rozłączony akumulator
- Rozładowany akumulator

Silnik kręci, ale nie zapala
- Brak paliwa
- Zakręcony kranik (KVF650, KVF360 i KLF250)
- Zatkany filtr paliwa (przy pompie (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
- Uszkodzenie pompy paliwa (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
- Woda w paliwie
- Nieużycie ssania przy zimnym silniku (z wyjątkiem KVF750 i KSF450)
- Nieużycie pokrętła regulacji obrotów przy zimnym silniku (KSF450)
- Zatkany filtr powietrza
- Zalany silnik
- Zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa
- Zdjęta fajka ze świecy
- Nieprawidłowe luzy zaworowe
- Świeca brudna
- Po przewróceniu i aktywowaniu czujnika przechyłów stacyjka została wyłączona i włączona (KVF750 i KSF450)

Silnik wyłącza się
- Brak paliwa
- Zakręcony kranik (KVF650, KVF360 i KLF250)
- Woda w paliwie
- Zatkany filtr paliwa (przy pompie (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
- Uszkodzenie pompy paliwa (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
- Zbyt długo uruchomione ssanie
- Zatkany filtr powietrza
- Wentylacja zbiornika paliwa zatkana
- Silnik przegrzany
a) zbyt długa praca na biegu jałowym lub za wolna jazda (za mały przepływ powietrza)
b) przeładowanie
c) zła świeca
d) zatkana chłodnica (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
e) za niski poziom płynu chłodniczego (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
f) spadek jakości płynu chłodniczego (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
g) uszkodzenie wiatraka (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700)
h) przerywacz wiatraka uruchomiony (KVF750 i KVF650)
i) zatkany system olejowy (KVF360)
j) wiatrak nieuruchomiony błotem lub brudem
k) niski poziom oleju

Brak mocy
- Silnik przegrzany (co jest przyczyną - patrz wyżej)
- Zanik kompresji
a) nieprawidłowe luzy zaworowe
- Zatkanie filtra paliwa
- Zatkany filtr powietrza
- Brudna lub zużyta świeca zapłonowa
- Włączone ssanie (z wyjątkiem KVF750 i KSF450)
- Nieprawidłowy poziom oleju
- Ślizganie sprzęgła (KLF250 i KSF450)
a) nieprawidłowa regulacja
b) zużyty olej silnikowy (KLF250)
- Sprzęgło nie wysprzęgla prawidłowo (KSF450)
- Skrzynia na zbyt wysokim biegu (KLF250 i KSF450)
- Woda w paliwie
-Ślizganie paska napędowego (KVF750, 650, 360 i KSV700)
a) woda w obudowie przekładni napędowej
- Przełącznik awarii paska aktywowany (KVF750, KVF650, KVF360)

Uszkodzenie systemu Kawasaki Engine Break Control System oraz napędu 2WD/4WD
- Awaria siłowników
- Otwarty lub uszkodzony czujnik prędkości
- Uszkodzony lub otwarty czujnik włączenia biegu
- Uszkodzenie jednostki sterowania siłownikami
- Akumulator rozłączony


Różne wymiary części, akcesoriów do brutka i inne:
Ściągacz do wariatora
Image

Częstotliwości migania 4WD i 2WD
Image


:strzałka: Dane techniczne quada Kawasaki Brute Force 2012r.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 14.09.2013 15:43, edytowano w sumie 24 razy



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.