Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 23:11



Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 11.09.2008 11:22
Posty: 23
Miejscowość: Lubelskie puławy
Quad: Kawa Brute Force 750i,Kingquad700
PostWysłany: 14.04.2011 13:27 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
Mam dobrom wiadomość dla wszystkich posiadaczy kawy BF750 mających problem z napędami w swoich maszynach.Sedno problemu to jak już wiecie potencjometr znajdujący się w aktuatorze,a którego nie można kupić oddzielnie.Otóż trzeba go wymontować ,rozgiąć blaszki zabezpieczające tak aby dostać się do wnętrza następnie przedmuchać plastikowe elementy i spryskać WD 40. Oto cała filozofia Metoda banalnie prosta ale skuteczna. Ja po tych zabiegach przejechałem na mojej kawie bez żadnych problemów około 20 moto/godzin w ciężkim terenie. Gra jest warta świeczki,w ciągu godziny można zaoszczędzić 1200zł, życzę wszystkim powodzenia. ;) tak napisał krzysiel w innym temacie --------a to w poscie od radekk ---Kolego, plan jest prawie idealny, ale nie WD40, to w perspektywie czasu zabije potencjometr. Jak już to trzeba nabyć (tańczy niż WD) czyścik do potencjometrów (6zł) i tym psikać, ja testuję 10 godzinę to rozwiązanie i też póki co działa. WD nie jest dobre na wszystko, może rozwalić te plastiki, a z pewnością nie służy ścieżce rezystancyjnej. Czyścik albo zwykły spirytus - czyścik lepszy bo usuwa siarczki czegoś tam ze ścieżki rezystancyjnej.
Uprzedzam też tych, którzy wpadli na pomysł rozmów z Tokyo Kosmos o próbkach lub zakupie potencjometru, ... się nie da. P/N różni się od katalogowego i producent od razu wie, że pytacie się o customerską wersję potencjometr, ja 2 tygodnie wymyślałem jak będzie działało "moje urządzenie" do którego potrzebuję ten potencjometr i nie uwierzyli. Powiedzieli, że mogą przygotować podobny, dobrać lepszy ale tego dokładnie co jest w Actuatorze nie dostarczą bo ktoś kiedyś zapłacił za jego rozwój.
Przy rozbieraniu potencjometru bez obaw nic nie wypadnie nie ma żadnych blaszek sprężynek, uwaga tylko żeby nie wyłamać uchwytów blaszanej obudowy, bo nie będzie jak złożyć. No i do dzieła.....................................J ja tak dzisiaj zrobiłem i jest narazie ok


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.09.2010 16:26
Posty: 1624
Miejscowość: okolice Zakopane
Quad: kawałsuki Brute Force kvf650
PostWysłany: 14.04.2011 14:45 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
kreator
to jest zabieg chwilowy (u mnie nie zadziałał) wcześniej czy póżniej padnie :zalamka:

jeżeli masz ochotę w WAWIE jest firma z którą rozmawiałem i mogą wykonać na zamówienie taki potencjometr cena coś około 200zł
http://www.meditronik.com.pl/el/c3125.htm

_________________
Boro
utv w budowie :cfa: viewtopic.php?f=23&t=35656
Galeria
http://img153.imageshack.us/g/snc00533w.jpg/


 
Profil

Rejestracja: 11.09.2008 11:22
Posty: 23
Miejscowość: Lubelskie puławy
Quad: Kawa Brute Force 750i,Kingquad700
PostWysłany: 14.04.2011 18:10 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
Wielkie dzięki za informacje mam nadzieję ze mi się nie przydadzą ale inni pewnie będą korzystać a kolejka jest spora po takie linki.Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez kreator, 14.04.2011 18:10, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.04.2011 21:39
Posty: 11
Quad: Kawasaki Brute Force 750
PostWysłany: 27.05.2011 19:04 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
jeżeli jeszcze aktualna jest oferta to b,chetnie
Tylko z mojej strony pytanko,zakupiłem Kawasaki 750 i mam problem z mruganiem 4wd 2wd
o ktorym potenc. piszemy?
1 o tym który znajduje się na obudowie po prawej przy pasku
2 o tym który jest na przednim dyfrze
nie mam pojecia który z nich jest odpowiedzialny za to mruganie napędu na liczniku.
Czy to czemus szkodzi,cos się zuzywa.niszczy?
będę wdzieczny za odp


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 27.05.2011 19:05 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
KARLIK
A napędy Ci działają?
Jaka jest częstotliwość migania? 1s, 2s, 4s?

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 27.05.2011 19:05, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 27.05.2011 20:10 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
KARLIK napisał(a):
jeżeli jeszcze aktualna jest oferta to b,chetnie
Tylko z mojej strony pytanko,zakupiłem Kawasaki 750 i mam problem z mruganiem 4wd 2wd
o ktorym potenc. piszemy?
1 o tym który znajduje się na obudowie po prawej przy pasku
2 o tym który jest na przednim dyfrze
nie mam pojecia który z nich jest odpowiedzialny za to mruganie napędu na liczniku.
Czy to czemus szkodzi,cos się zuzywa.niszczy?
będę wdzieczny za odp


karlik
bierz się za manuala
manual najlepszym przyjacielem użytkownika brutka

naprawdę jest tam wszystko

również odnosnie mrugania
kamil ma rację , mruganie mruganiu nie równe

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 27.05.2011 20:42 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
Jak nie masz manuala to napisz mi na PW, może coś się znajdzie hehe :)

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 11.09.2008 11:22
Posty: 23
Miejscowość: Lubelskie puławy
Quad: Kawa Brute Force 750i,Kingquad700
PostWysłany: 27.05.2011 21:34 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
od tamtej pory zrobił 1000 mil i chodzi


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.04.2011 21:39
Posty: 11
Quad: Kawasaki Brute Force 750
PostWysłany: 28.05.2011 09:27 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
jeżeli chodzi o napędy to dzialaja,
czestotliwosc to na moje oko 2s
zrobilem na krotko reset,ten z mrugajacym beltem
szybciej mrugalo przed resetem belt
poprosze o manuala
dogadalem się z quadim,który probuje to naprawic(silniczek przy dyfrze)
zobaczymy,bo wg opisow czarno to widze
pozdro


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.05.2011 09:33 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
więc to nie kwestia akuktatora od napędów tylko tego od hamowania silnikiem (w budowie po prawej)

Time the flashes:

1 second - 2WD/4WD actuator

2 seconds - engine brake actuator

4 seconds - both

manual się kłania :^^D:

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 28.05.2011 09:59 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
KARLIK
to podaj na PW mi swojego maila...
Jeśli znasz angielski oczywiście, bo manual po angielsku.
A resetowałes ten bezpiecznik pod siedzeniem?

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 15.04.2011 21:39
Posty: 11
Quad: Kawasaki Brute Force 750
PostWysłany: 28.05.2011 10:42 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
tak,bezpiecznik pod siedzeniem ogarniety,jak masz na mysli to krotkie podlaczenie i reset belt
z angielskim to w czytaniu srednio,ale mysle ze jakos poradze
[email protected]
Wiesz co,temat był taki ze po zakupie od Quadiego tej kawy bylo wszystko ok.
Natomiast po dluzszej jezdzie zaczely mrugac napędy.
po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wrocilo do normy i tak w kolko.
Wyslalem mu 2 silniczki czyli ten z obudowy o ktorym piszesz i ten przy dyfrze.
Po powrocie nadal nie dziala,wrecz jest gorzej bo po wlaczeniu zaplonu zaczyna mrugac 2wd 4wd.
Wiec odeslalem mu ten z dyfra.
Teraz to już sam nie wiem który jest odpowiedzialny za ta usterke,bo na fotum wyczytalem ze ten na obudowie jest odpowiedzialny tylko za nacig paska i hamowanie silnikiem a nie za naped.


 
Profil
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 28.05.2011 10:56 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
to wina actuatora który mi wysłałeś (przedni dyfer). Podłączyłem go u siebie było to samo. Od razu migało 4-2.

Ale jest już zrobiony, odpowiedzialny za to element został wymieniony na nowy, działa. Więcej telefonicznie ;)


 
Profil WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 28.05.2011 10:57 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
Manual wysłany.. widzę, że już wszystko będzie ok (chyba) ale na wszelki wypadek poczytaj, będziesz na przyszłość wiedział ;)

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 15.04.2011 21:39
Posty: 11
Quad: Kawasaki Brute Force 750
PostWysłany: 28.05.2011 11:34 
Re: Zapotrzebowanie na potencjometr do aktuator?
.ok,dzięki panowie za pomoc i manuala
pozdro


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.