Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - mapy do modułów powercommander III i V
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 19:34



Odpowiedz  [ 128 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
mapy do modułów powercommander III i V 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 29.03.2011 18:51 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Polecam Wam świecę Colortune do weryfikacji efektów w komorze spalania. To najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie efektów strojenia.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 29.03.2011 19:05 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Shelton a gdzie i za ile takie ustrojstwo można kupić?

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 29.03.2011 19:14 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
pamiętam to jeszcze z czasów jak kumpel tuningował kadeta c
miał silnik 2,4 i 2 gazniki webera

kosztowało wtedy około 30 euro za sztukę


właśnie zerknąłem na ebay

podrożały 44 euro za sztukę
komplety drożej

http://stores.ebay.de/Motorentechnik-un ... 1487728016

-- dodano 29.03.2011 19:13 --

właściwie po normalnej świecy też wszystko widać

kiedyś przy motorach sprawdzaliśmy tak

ostatnie kilkadziesiąt metrów przed garażem zapłon off i na sprzęgle się dotaczamy
potem wykręcamy swiecę

normalne spalanie złoto-brązowa lub brązowa
czarna za bogato
biała za ubogo

-- dodano 29.03.2011 19:14 --

i filmik

http://www.youtube.com/watch?v=6hFUvQ4gaPc

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71 29.03.2011 19:14, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 29.03.2011 21:12 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
no ale mamy szerokopasmówke i ona jest najdokładniejsza


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 30.03.2011 08:40 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Ale ona jest z kolektora. Tutaj masz szybką weryfikacje, co prawda bez obciążenia, ale za grosze.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 06.04.2011 17:26 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Okazuje się, że przełącznik map w pcV nie działa razem z autotunem. Tzn. trzeba wyłaczyć w ustawieniach w programie autotuna żeby móc wgrać druga mapę. Wtedy można przełącząć między dwoma mapami. W momencie ponownego właczenia autotuna program wymusza usuniecie jednej z map (musimy wybrac, którą usunąć). Na włączonym autotunie przełacznik dział jako wyłacznik auto tuna. W pozycji 1 autotun właczony i trymujący mapę, w pozycji 2 auto tune wyłaczony.

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 06.04.2011 20:29 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
w pozycji 2 działa mapa którą zostawiliśmy

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.04.2011 20:52 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Przypominam, że Autotune i sonda nie są odporne na wodę i musicie coś z tym poradzić. Derhund wie co zrobić ;)


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 16.04.2011 06:01 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
No właśnie :D

-- dodano 16.04.2011 06:01 --

Pytanie do Sheltona alboe Derhunda: Panowie po czym poznać, na której mapie pracuje silnik jeśli używam przełącznika map? Tzn. w programie pcV mam wgrane dwie mapy position 1 i position 2, jak sprawdzić na której mapie jadę w konkretnej pozycji przełącznika map? Inaczej rzecz ujmując jak sprawdzić, która mapa jest przypisana do danej pozycji przełącznika?

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


Ostatnio zmieniony przez gery, 16.04.2011 06:01, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 16.04.2011 21:43 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
podłączyć notebooka
podczas przełączania będzie ci się zmieniało map position
zapamiętaj albo zaznać sobie na włączniku

jest jeszcze opcja podłączenia tego wyświetlacza z dynojeta :wizi: :wizi: :wizi:

-- dodano 16.04.2011 06:06 --

Shelton napisał(a):
Przypominam, że Autotune i sonda nie są odporne na wodę i musicie coś z tym poradzić. Derhund wie co zrobić ;)



polecam pudełeczka "pelican" taki odłam skrzynek "peli" podobne do explorera
pudełęczka te mają dokładnie takie parametry jak ich większe rodzeństwo, nawet zaworki posiadają

-- dodano 16.04.2011 06:07 --

gery a na wydech snorkiel
a ten masz u mnie zaklepany już :^^D:

-- dodano 16.04.2011 21:43 --

gery oto przykład pudełka do pc

Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71 16.04.2011 21:43, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 21.04.2011 18:09 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Fajny patent z tym pudełkiem. Gdzie kupowałeś? Muszę też jak najszybciej o tym pomysleć bi po ostatniej jeżdzie po górach świętokrzyskich i myciu quada karcherem miałem pełno wody pod siedzeniem.

Wrzuć jakieś nowe mapki to w święta je potestuję :D
Jak mówiłeś w rozmowie tel. ustawiłeś AFR na 12.8. Zobaczę jaka jest różnica pomiędzy AFR 13,5.

-- dodano 21.04.2011 18:09 --

Fajny patent z tym pudełkiem. Gdzie kupowałeś? Muszę też jak najszybciej o tym pomysleć bi po ostatniej jeżdzie po górach świętokrzyskich i myciu quada karcherem miałem pełno wody pod siedzeniem.

Wrzuć jakieś nowe mapki to w święta je potestuję :D
Jak mówiłeś w rozmowie tel. ustawiłeś AFR na 12.8. Zobaczę jaka jest różnica pomiędzy AFR 13,5.

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


Ostatnio zmieniony przez gery, 21.04.2011 18:09, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 21.04.2011 18:51 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
pudełko nie moje , tylko fotka kolorem podeszła pod mojego brutka
sam szukam takiego pudełka
opcją są wędkarskie pudełka na przynęty , też są wodoodporne

wkurze mnie ta kontrolka FI co mi miga , mógł się przy zakłądaniu snorkli jakiś przewodzik lub szlaufik przygiąć
ale gad śmiga jak ta lala, zero strzałów, fajnie staje dęba

co do PCV to jak zadasz AFR to po jakimś czasie pojawią się korekty "TRYMY"
wtedy wchodzisz w jedną z zakładek i wybierasz akceptuj trymy
wtedy trymy przenoszą się na mapę na pozycji 1 a na pozycji 2 autotune na wyzerowanych trymach znów zaczyna się stroić i je zapełniać

wtedy latasz albo na stałej mapie albo na autotune który cały czas w realu koryguje mapę trymową

nawet na tym samym zadanym afr autotune stworzy mapę trymów zależnie od twojej jazdy
będzie inna w zależności czy dajesz ognia czy jezdzisz spokojnie

to mi się rzuciło w oczy

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 21.04.2011 20:22 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Takie pudełko, to koszt około 90pln. Są dostępne od ręki.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 21.04.2011 22:03 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
a to się nie chwaliles

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.07.2010 07:20
Posty: 48
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
PostWysłany: 09.05.2011 09:43 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
podłącze się pod temat. jaki może być powód że PC przestał dodawać mocy??? mam ltra, wszystko super działało. maszyna miała kopyto jak cholera, a teraz śmiga jak zwykła seria. podłączenia są bez zmian, mapy też te same. dostałem sugestie ze to regulator ciśnienia paliwa, jednak po wymianie bez zmian. na żadnej mapie nie dodaje mocy. Koledzy co można jeszcze posprawdzać?


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 128 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.