Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - mapy do modułów powercommander III i V
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 11:48



Odpowiedz  [ 128 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
mapy do modułów powercommander III i V 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 27.03.2011 21:44 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Kurczę zapomniałem. Spróbuję zrobić jutro i wrzucić.

-- dodano 27.03.2011 21:44 --

Pojeżdziłem dzisiaj ze dwie godziny na twojej mapie. Tutaj masz efekt ustwień autotuna
http://69764.file4u.pl/download/2476304 ... e4u.pl.pvm

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


Ostatnio zmieniony przez gery, 27.03.2011 21:44, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.03.2011 07:08 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
i jakie masz odczucie
zmieniła się w taką jak towja czy pozostała bardziej agresywna ale mniej strzela?

-- dodano 28.03.2011 07:08 --

na razie przejrzałem i zrobiłem wykres

trochę ją złagodziło

Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71, 28.03.2011 07:08, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 28.03.2011 07:47 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Nie zdążyłem już na niej pojeździć. Może w tym tygodniu mi się uda :D

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.03.2011 12:59 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
może ją dziś wrzucę i dam znać

-- dodano 28.03.2011 12:59 --

pojezdziłem

mapa z dołu nie tak agresywna jak moja ale lepsza niż ta ostatnia od ciebie
góra w miarę podobna

też mi trochę strzela :>

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71, 28.03.2011 12:59, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 28.03.2011 16:43 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
A ja nie pojeździłem ale zrobiłem fotki :D
http://img839.imageshack.us/i/dsc0745h.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/dsc0750i.jpg/
http://img11.imageshack.us/i/dsc0751r.jpg/

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.03.2011 17:02 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Image

Uploaded with ImageShack.us
Image

Uploaded with ImageShack.us

trochę mocno pionowo ta sonda

chyba to bez znaczenia

ale coś takiego widziałem

Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 28.03.2011 17:34 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Myślę, że to nie ma znaczenia.

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.03.2011 17:49 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
gery
Tobie na tej pierwszej zestrojonej autotune mapie strzelał czasem czy wcale?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 28.03.2011 19:24 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Mocowanie sony ma kluczowe znaczenie. Powinna być blisko głowicy na kolektorze, zwłaszcza w singlu, gdzie pulsacja wydechu z jednego cylindra, powoduje cofanie się powietrza w układzie wydechowym i przekłamanie odczytu. Druga sprawa, że sondę mocuje się pomiędzy godziną 9tą, a 15tą. To ochroni sondę przed wodą oraz ułatwi sam odczyt.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.03.2011 20:06 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
czyli przy naszych kawach te miejsce to jedyny rozsądny wybór sheltonie?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 28.03.2011 20:27 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Ja spawałem przy drugim cylindrze i tak naprawdę to był punkt odniesienia. Zawsze drugi cylinder powinien mieć więcej paliwa, bo jest bardziej obciążony termicznie.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 28.03.2011 21:00 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
derhund napisał(a):
gery
Tobie na tej pierwszej zestrojonej autotune mapie strzelał czasem czy wcale?

Nie strzelał. A Tobie strzela?

-- dodano 28.03.2011 20:59 --

Shelton napisał(a):
Mocowanie sony ma kluczowe znaczenie. Powinna być blisko głowicy na kolektorze, zwłaszcza w singlu, gdzie pulsacja wydechu z jednego cylindra, powoduje cofanie się powietrza w układzie wydechowym i przekłamanie odczytu. Druga sprawa, że sondę mocuje się pomiędzy godziną 9tą, a 15tą. To ochroni sondę przed wodą oraz ułatwi sam odczyt.

Czyli ja mam optymalnie bo na godzinie 12.00 :D

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


Ostatnio zmieniony przez gery 28.03.2011 21:00, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.03.2011 21:14 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
czasem strzeli
ale pennland to chyba nie to samo co performence
Tobie za to chyba strzelał na tej mojej ?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.05.2008 08:09
Posty: 281
Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
PostWysłany: 28.03.2011 21:53 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Dokładnie. To pewnie jest przyczyną. Jakby obydwa te tłumiki były takie same i miały takie same parametry to by się tak samo nazywały. Musza być jakieś różnice w wylocie spalin. Z tego co mi mówił mechanik zakładający ten wydech penlandy to jedne z cichszych tłumików HMF (jeśli w ogóle można tu mówić o cichości ;) ). Ale nie wiem ile w tym prawdy.

_________________
Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 29.03.2011 15:07 
Re: mapy do modułów powercommander III i V
jeeeeeest już mam

Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 128 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.