|
mapy do modułów powercommander III i V
Autor |
Wiadomość |
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 27.03.2011 21:44
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Kurczę zapomniałem. Spróbuję zrobić jutro i wrzucić. -- dodano 27.03.2011 21:44 --Pojeżdziłem dzisiaj ze dwie godziny na twojej mapie. Tutaj masz efekt ustwień autotuna http://69764.file4u.pl/download/2476304 ... e4u.pl.pvm
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
Ostatnio zmieniony przez gery, 27.03.2011 21:44, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.03.2011 07:08
Re: mapy do modułów powercommander III i V
i jakie masz odczucie zmieniła się w taką jak towja czy pozostała bardziej agresywna ale mniej strzela? -- dodano 28.03.2011 07:08 --na razie przejrzałem i zrobiłem wykres trochę ją złagodziło Uploaded with ImageShack.us
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 28.03.2011 07:08, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 28.03.2011 07:47
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Nie zdążyłem już na niej pojeździć. Może w tym tygodniu mi się uda
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.03.2011 12:59
Re: mapy do modułów powercommander III i V
może ją dziś wrzucę i dam znać -- dodano 28.03.2011 12:59 --pojezdziłem mapa z dołu nie tak agresywna jak moja ale lepsza niż ta ostatnia od ciebie góra w miarę podobna też mi trochę strzela
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 28.03.2011 12:59, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 28.03.2011 16:43
Re: mapy do modułów powercommander III i V
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.03.2011 17:02
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.ustrochę mocno pionowo ta sonda chyba to bez znaczenia ale coś takiego widziałem Uploaded with ImageShack.us
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 28.03.2011 17:34
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Myślę, że to nie ma znaczenia.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.03.2011 17:49
Re: mapy do modułów powercommander III i V
gery Tobie na tej pierwszej zestrojonej autotune mapie strzelał czasem czy wcale?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.03.2011 19:24
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Mocowanie sony ma kluczowe znaczenie. Powinna być blisko głowicy na kolektorze, zwłaszcza w singlu, gdzie pulsacja wydechu z jednego cylindra, powoduje cofanie się powietrza w układzie wydechowym i przekłamanie odczytu. Druga sprawa, że sondę mocuje się pomiędzy godziną 9tą, a 15tą. To ochroni sondę przed wodą oraz ułatwi sam odczyt.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.03.2011 20:06
Re: mapy do modułów powercommander III i V
czyli przy naszych kawach te miejsce to jedyny rozsądny wybór sheltonie?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 28.03.2011 20:27
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Ja spawałem przy drugim cylindrze i tak naprawdę to był punkt odniesienia. Zawsze drugi cylinder powinien mieć więcej paliwa, bo jest bardziej obciążony termicznie.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 28.03.2011 21:00
Re: mapy do modułów powercommander III i V
derhund napisał(a): gery Tobie na tej pierwszej zestrojonej autotune mapie strzelał czasem czy wcale? Nie strzelał. A Tobie strzela? -- dodano 28.03.2011 20:59 --Shelton napisał(a): Mocowanie sony ma kluczowe znaczenie. Powinna być blisko głowicy na kolektorze, zwłaszcza w singlu, gdzie pulsacja wydechu z jednego cylindra, powoduje cofanie się powietrza w układzie wydechowym i przekłamanie odczytu. Druga sprawa, że sondę mocuje się pomiędzy godziną 9tą, a 15tą. To ochroni sondę przed wodą oraz ułatwi sam odczyt. Czyli ja mam optymalnie bo na godzinie 12.00
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
Ostatnio zmieniony przez gery 28.03.2011 21:00, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 28.03.2011 21:14
Re: mapy do modułów powercommander III i V
czasem strzeli ale pennland to chyba nie to samo co performence Tobie za to chyba strzelał na tej mojej ?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 28.03.2011 21:53
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Dokładnie. To pewnie jest przyczyną. Jakby obydwa te tłumiki były takie same i miały takie same parametry to by się tak samo nazywały. Musza być jakieś różnice w wylocie spalin. Z tego co mi mówił mechanik zakładający ten wydech penlandy to jedne z cichszych tłumików HMF (jeśli w ogóle można tu mówić o cichości ). Ale nie wiem ile w tym prawdy.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 29.03.2011 15:07
Re: mapy do modułów powercommander III i V
jeeeeeest już mam Uploaded with ImageShack.us
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|