Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Brute Force 650- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.04.2024 18:49



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 
Brute Force 650- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 05.08.2011 14:17 
Brute Force 650- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje
Model: Kawasaki Brute Force KVF 650 4x4
Image
Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 633 ccm
Typ silnika: V2
Ilość suwów: 4
Stopień sprężania: 9.9:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 80.0 x 63.0 mm
Zasilanie: Gaźnik
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: CDI
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Wtórne przeniesienie napędu: Shaft drive (cardan)
Moment obrotowy: 52.0 Nm przy 4000 obrotach
Moc silnika: 31.0 kW / 42.0 koni przy 6500 obrotach


Wymiary i wagi:
Waga motocykla gotowego do jazdy: 296.6 kg (654.0 pounds)
Wysokość siodła: 904 mm
Długość całkowita: 2,195 mm
Szerokość całkowita: 1,212 mm
Wysokość całkowita: 1,164 mm
Prześwit: 246 mm
Rozstaw osi: 1,285 mm


Podwozie:
Typ ramy: Spawana z rur stalowych
Zawieszenie przód: MC pherson Wahacz poprzeczny
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumiącymi
Opona przednia: 25/8-12 (AT)
Opona tylna: 25/10-12 (AT)
Hamulec przedni: Dwutarczowy
Hamulec tylny: Bębnowy, zamknięty, wielotarczowy
Skok przedniego zawieszenia: 170 mm
Skok tylnego zawieszenia: 184 mm


Inne dane:
Pojemność zbiornika paliwa: 20.43 litry
Wersje kolorystyczne: Woodsman Zielony, Sunbeam Czerwony, Super Czarny, Candy Thunder Niebieski
Przedni bagażnik-udźwig: 40 kg
Tylny bagażnik-udźwig: 80 kg

Oleje:

Przedni dyferencjał: olej silnikowy 10W40 (stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego).
Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.

Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie).

Skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.

Tylny dyferencjał: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego. Pojemność 0,72 litra.

Serwis:

Wymiary łożysk, uszczelniaczy, tulejek itp.:
viewtopic.php?f=187&t=43595

Snorkle:
viewtopic.php?f=187&t=19052&p=240646&hilit=snoorkle#p240646

Osłony spodu:
viewtopic.php?f=187&t=20142&p=257202&hilit=os%C5%82ony+650#p257202

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 05.08.2011 15:06, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.