Po włażeniu nowej pompy paliwa jakie powinno być Ciśnienie ???
Smela11
Rejestracja: 09.03.2014 19:15 Posty: 2 Miejscowość: Kielce
Imię: Marcin
Quad: Kawasaki KVF BF 750i
Poprzednie quady: wcześniej motocykle
Wysłany: 10.02.2016 15:07
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Miałem podobny problem kupiłem nową pompę(zamiennik) i było dobrze jeden wyjazd Brutek na postoju ma 3 bary a po przejechaniu 1-2 km spada do 1,5 do 2 barów i zaczyna brakować mocy strzelać w wydech przerywać itp. Reklamowałem pompę trzy razy za każdym razem przysyłali nową i zawsze kończyło się tak samo. Ja w swoim pojeżdżie zrobiłem całą nowa obudowę ze stali nierdzewnej i zamontowałem pompę od Peugota 1.6 mam teraz stałe ciśnienie 3.2 bara bez znaczenia na jakich obrotach jest silnik. Jednym zdaniem po wymianie pompy nie poznałem własnego Quada. Podsumowując do Brute Forca nie nadaje się żaden zamiennik z dolnej czy górnej półki, albo oryginał albo wymiana na inną rozsądnie zamontowaną.
Nowacek007 - Wtedy też wyrok padł na pompę paliwa, pasuje od motocykla Kawasaki (muszę poszukać od jakiego to napisze dokładnie)
MASZ JAKIES FOTKI Z MONTAZU ALBO CHOCIAZ MODEL POMPY I JAKIS OPIS JAKIE WEZE CZY ZLACZKI? [email protected]
Seba3
Rejestracja: 25.04.2021 10:54 Posty: 3
Imię: Sebastian
Quad: Kvf 750
Wysłany: 25.04.2021 11:43
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Witam wszystkich potrzebuje pomocy Kupiłem kvf 750 2009 rok który stał klika lat nie odpalany i wszystko było ok Założyłem nowy akumulator wymieniłem wszystkie oleje i filtr, załatwiłem świeże paliwo ale nie zlałem końcówki starego niestety z lenistwa Pojechałem na testy wszystko było super ale po przejechaniu jakieś 20 km quad stracił moc na wyższych obrotach Odpala super wolne obroty super ale przy dodawaniu gazu nie ma mocy i strzela z tłumika, na początku było to tylko na wysokich obrotach tak jakby jechał na biegu wolnym A teraz już przy prędkości powyżej 30. Dalej super odpala i trzyma wolne obroty po dodaniu gazu na luzie się dusi i przerywa jaka może być przyczyna ? Wyciągnąłem filtr powietrza i się bardzo klei jest jakby pokryty klejem który się ciągnie, po oddaleniu bez filtra silikon bez zmian nic to nie dało czyli raczej to nie filtr. Wyciągnąłem świece jedna ładna kolor brązowy A druga lekko okobcona ale bez szału, świece nie były zmieniane około 6-8 lat bo kvf stał nie jeżdzony. Czy to może być wina świec czy raczej paliwa lub pompy? Usterka powstała podczas jazdy nagle bez żadnych wcześniejszych objawów. Proszę o pomoc może ktoś ma większą wiedzę odemnie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum