Autor |
Wiadomość |
tomnev2310
Rejestracja: 26.12.2015 18:49 Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 04.01.2016 13:48
Rozłączanie napędów.
Witam mam problem z rozłączaniem napędów załaczam napęd 4x4 i jest wszystko ok a jak chce zmienić na sam tył to na zegarach po dłuszym czasie się dopiero zmienia.
Pisownia! //Nazir
Ostatnio zmieniony przez Nazir, 05.01.2016 15:15, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 04.01.2016 23:30
Re: Rozłanczanie Napedów
Co to znaczy dłuższym czasie? ??
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
tomnev2310
Rejestracja: 26.12.2015 18:49 Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 05.01.2016 00:25
Re: Rozłanczanie Napedów
Rozłączam przedni napęd i robie koło 3km albo i wiecej aż na liczniku zmieni się z 4 na 2 zaczeło to mi się robić od niedawna
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 05.01.2016 12:32
Re: Rozłanczanie Napedów
ale sam napęd puszcza? tylko kontrolka pózniej się wyłącza?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
tomnev2310
Rejestracja: 26.12.2015 18:49 Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 05.01.2016 15:26
Re: Rozłączanie napędów.
muszę dokładnie sprawdzić ale z tego co było ostatnio to napend puszcza a kontrolka nie chce się przełoczyć
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 05.01.2016 21:21
Re: Rozłączanie napędów.
to może kwestia sygnału z actuatora 4x4 albo kostka od licznika
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 05.01.2016 21:41
Re: Rozłączanie napędów.
Ja bym sprawdził kostkę i zobacz jak wygląda sam przełącznik mi ta gumka na nim spraciała i dostawał się do nieg brud, psiknij jakimś preparatem do połączeń elektrycznych może to pomoże, ewentualnie czujnik prędkość przy prawej stopie na dole szwankuje( jest wmontowany w blok silnika zaraz za tylną częścią obudowy cvt) często łamie się kostka lub coś innego i potem kłopoty się robią bo przełącznik nie widzi dobrze ,ze quad jedzie i nie przełącza napędów to jest kolejna rzecz która ma wpływ na przełączanie 2x4 4x4
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 12.01.2016 20:13
Re: Rozłączanie napędów.
A pamiętasz o tym, że rozlaczy się dopiero bez obciążenia? Jak cały czas lecisz na obrotach to się może nie rozpiac
_________________ Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad
Filmy z wyjazdów na quadach
Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki
Ostatnio zmieniony przez ktomek, 12.01.2016 20:13, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
tomnev2310
Rejestracja: 26.12.2015 18:49 Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 13.01.2016 16:27
Re: Rozłączanie napędów.
Dzisiaj jezdziłem i jednak napęd się nie rozłącza i jest z tym problem nieraz rozłączy odrazu nieraz wcale albo po dłuższym odcinku ???
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 13.01.2016 18:19
Re: Rozłączanie napędów.
jeśli nie miga ci kontrolka 4x4 to actuator jest ok może najnormalniej się przełącznik sypnął?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
tomnev2310
Rejestracja: 26.12.2015 18:49 Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 13.01.2016 18:26
Re: Rozłączanie napędów.
Też tak myślę że przełącznik albo coś nie łączy.....
|
|
|
|
dziubken
Rejestracja: 26.07.2012 18:41 Posty: 275 Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
|
Wysłany: 13.01.2016 19:41
Re: Rozłączanie napędów.
Na 1000% problemem jest sam actuator, lub jak Kto woli silniczek zmiany napędów. Wykręć, rozbierz, umyj zmywaczem do hamulców, a przed skręceniem przesmaruj prowadnicę i sam ślimak spray'em sylikonowym. Najprawdopodobniej dostała się tam woda, lub paprochy, i stawiają opór ślimakowi. Actuator ma bardzo prostą konstrukcję. Prowadnica, silnik ze ślimakiem, dwie mini krańcówki i sterowanie na płytce.
|
|
|
|
dziubken
Rejestracja: 26.07.2012 18:41 Posty: 275 Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
|
Wysłany: 13.01.2016 19:48
Re: Rozłączanie napędów.
Jeśli przełącznik z trybu 4x4 został przestawiony w tryb 2x4, a przełącza się po czasie, oznacza to, że actuator sygnał dostał i ma działać. (nie będzie się grzał jeśli nie przesunie się choć by o pół milimetra i nie odsunie się od krańcówki. Silniczek dostaje prąd dopiero jak minikrańcówka mu go poda. To jest jak z włącznikiem światła w lodówce. Może jeszcze nawalać samo złącze actuatora.
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 13.01.2016 22:23
Re: Rozłączanie napędów.
dziubken napisał(a): nie będzie się grzał jeśli nie przesunie się choć by o pół milimetra i nie odsunie się od krańcówki nie masz racji, dostaje prąd od razu gdy ma zastartować. Inaczej nic by go z miejsca nie ruszyło.
_________________ Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad
Filmy z wyjazdów na quadach
Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki
|
|
|
|
dziubken
Rejestracja: 26.07.2012 18:41 Posty: 275 Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
|
Wysłany: 13.01.2016 22:33
Re: Rozłączanie napędów.
Rozumiem co masz na myśli, lecz ważne jest to czy w tym przypadku krańcówki są podwójne czy pojedyncze. Jeśli pojedyncze to będzie tak jak mówisz, jeśli podwójne to tak jak uważam. Tak czy inaczej w pierwszej kolejności trzeba przeczyścić wtyk i gniazdo actuatora, następnie otworzycz przełącznik, wypiąć go i sprawdzić miernikiem czy mostkuje, jeśli nic z tego nie będzie zostaje rozbiórka actuatora.
|
|
|
|