Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Żywotność silników KVF 650/750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 20:47



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Żywotność silników KVF 650/750 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 30.01.2010 20:28
Posty: 125
Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
PostWysłany: 09.04.2017 09:47 
Żywotność silników KVF 650/750
Bardzo proszę o informację właśnie o żywotność czy inaczej wytrzymałość silników dwucylindrowych w KVF 650/750.
Chodzi mi o to ile te silniki tak naprawdę są w stanie wytrzymać (przebieg/motogodziny) w porównaniu do innych quadów biorąc pod uwagę prawidłowo wymieniane oleje i serwis. Nie myślę tutaj o jakimś ekstremalnym używaniu typu rajdy czy ciężkie przeprawy tylko raczej o normalnym używaniu zgodnie z przeznaczeniem do rekraacji w terenie i jako pomoc do prac przydomowych (pług, przyczepka).
Piszę ten temat ponieważ nie widzę tych quadów z wielkimi przebiegami na aukcjach internetowych .Dla przykładu Suzuki kinquad widzę z przebiegami 9-10 nawet 15 tys km a takich KVF nie. Czy KVF 650 z 2011-2012 roku z ośką z tyłu i kwadratowymi lampami z przodu dalej jest na gaźnikach czy już na wtrysku. Czy są tutaj użytkowanicy tych maszyn którzy mogą się pochwalić swoimi przebiegami. Kiedy zaczynają się problemy w tych maszynach ? Czy warto kupować takiego quda z przebiegiem 4-6 tys km. Proszę o porady. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez luki35m 09.04.2017 09:47, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 21.04.2011 20:58
Posty: 193
Quad: BRUT 750
Poprzednie quady: G700 SE
PostWysłany: 09.04.2017 10:10 
Re: Żywotność silników KVF 650/750
Myślę ze realne przebiegi możesz zobaczyć na mobile.de i as24.de


Ostatnio zmieniony przez SVVR 09.04.2017 10:10, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.05.2015 08:08
Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
PostWysłany: 09.04.2017 13:05 
Re: Żywotność silników KVF 650/750
Odezwij się do kolegi Bedyś, ujeżdża turystycznie już drugiego KVF, pewnie podzieli się swoimi spostrzeżeniami.


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 09.04.2017 13:12 
Re: Żywotność silników KVF 650/750
luki35m napisał(a):
Bardzo proszę o informację właśnie o żywotność czy inaczej wytrzymałość silników dwucylindrowych w KVF 650/750.
Chodzi mi o to ile te silniki tak naprawdę są w stanie wytrzymać (przebieg/motogodziny) w porównaniu do innych quadów biorąc pod uwagę prawidłowo wymieniane oleje i serwis. Nie myślę tutaj o jakimś ekstremalnym używaniu typu rajdy czy ciężkie przeprawy tylko raczej o normalnym używaniu zgodnie z przeznaczeniem do rekraacji w terenie i jako pomoc do prac przydomowych (pług, przyczepka).
Piszę ten temat ponieważ nie widzę tych quadów z wielkimi przebiegami na aukcjach internetowych .Dla przykładu Suzuki kinquad widzę z przebiegami 9-10 nawet 15 tys km a takich KVF nie. Czy KVF 650 z 2011-2012 roku z ośką z tyłu i kwadratowymi lampami z przodu dalej jest na gaźnikach czy już na wtrysku. Czy są tutaj użytkowanicy tych maszyn którzy mogą się pochwalić swoimi przebiegami. Kiedy zaczynają się problemy w tych maszynach ? Czy warto kupować takiego quda z przebiegiem 4-6 tys km. Proszę o porady. Pozdrawiam.

Teoretycznie silniki w układzie V są mniej wysilone i powinny dłużej wytrzymywać o ile się o nie odpowiednio dba (nie zalewa i nie przegrzewa ) , co do kilometrów to ja w swoim miałem zrobione ponad 12 tyś i latał jak wściekły , mth chyba 600 z groszem, oleju praktycznie nic nie brał ( no może jeden krzyżyk od wymiany ) , co do twojego pytania czy jest na gaźniku to odpowiedź jest tak - te na sztywnej oście są na gaźniku , do tego mogę powiedzieć ,ze jest to solidna maszyna mało awaryjna (prócz actuatorów i elektryki która lubiła płatać figle ale bez nich da się żyć ewentualnie przerobić na manuala ) , jedyne co robiłem to wymieniałem łożyska na tylnym wahaczu centralnym bo siadają dość często - koszt ich nie jest drogi ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 11.04.2017 10:31 
Re: Żywotność silników KVF 650/750
Ja moim zrobiłem 10k (nie żałując sprzętu ale też dbając o regularny serwis) i przy tym przebiegu wymieniłem pierścienie i uszczelniacze zaworów bo lekko dymił przy ostrej jezdzie , koszta 1200 pln z robocizną

Kolega Bedyś ma już grubo ponad 10k

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.