luki35m napisał(a):
Bardzo proszę o informację właśnie o żywotność czy inaczej wytrzymałość silników dwucylindrowych w KVF 650/750.
Chodzi mi o to ile te silniki tak naprawdę są w stanie wytrzymać (przebieg/motogodziny) w porównaniu do innych quadów biorąc pod uwagę prawidłowo wymieniane oleje i serwis. Nie myślę tutaj o jakimś ekstremalnym używaniu typu rajdy czy ciężkie przeprawy tylko raczej o normalnym używaniu zgodnie z przeznaczeniem do rekraacji w terenie i jako pomoc do prac przydomowych (pług, przyczepka).
Piszę ten temat ponieważ nie widzę tych quadów z wielkimi przebiegami na aukcjach internetowych .Dla przykładu Suzuki kinquad widzę z przebiegami 9-10 nawet 15 tys km a takich KVF nie. Czy KVF 650 z 2011-2012 roku z ośką z tyłu i kwadratowymi lampami z przodu dalej jest na gaźnikach czy już na wtrysku. Czy są tutaj użytkowanicy tych maszyn którzy mogą się pochwalić swoimi przebiegami. Kiedy zaczynają się problemy w tych maszynach ? Czy warto kupować takiego quda z przebiegiem 4-6 tys km. Proszę o porady. Pozdrawiam.
Teoretycznie silniki w układzie V są mniej wysilone i powinny dłużej wytrzymywać o ile się o nie odpowiednio dba (nie zalewa i nie przegrzewa ) , co do kilometrów to ja w swoim miałem zrobione ponad 12 tyś i latał jak wściekły , mth chyba 600 z groszem, oleju praktycznie nic nie brał ( no może jeden krzyżyk od wymiany ) , co do twojego pytania czy jest na gaźniku to odpowiedź jest tak - te na sztywnej oście są na gaźniku , do tego mogę powiedzieć ,ze jest to solidna maszyna mało awaryjna (prócz actuatorów i elektryki która lubiła płatać figle ale bez nich da się żyć ewentualnie przerobić na manuala ) , jedyne co robiłem to wymieniałem łożyska na tylnym wahaczu centralnym bo siadają dość często - koszt ich nie jest drogi