Panowie sprawa wygląda tak quad jedzie max 53 mile i strzela w gaźnik wiadomo co jest kupiłem wakuometry rozgrzałem sprzęt podłączyłem ok wartości złe pokręciłem regulacja przepustnicy tylny gaźnik od tylnego cylindra pięknie zareagował co widać na foto a przedni wcale nie reaguje co jest ? sprawdzałem jeszcze raz luzy sa ok odpala od strzała sprawdzałem zegary w rożnej kolejności dalej to samo.
Załączniki:
IMG_20151003_112853.jpg [ 1.86 MiB | Obejrzany 13118 razy ]
IMG_20151003_112848.jpg [ 1.83 MiB | Obejrzany 13118 razy ]
Ostatnio zmieniony przez Nazir, 25.04.2017 11:27, edytowano w sumie 1 raz
ciężko powiedzieć może coś w gaźniku jest nie tak, są tam membrany i sprężynki które powinno się wymieniać w razie W, zobacz czy ci nie lata ta aluminiowa część gaźnika co się uchyla w lewą stronę gaźnika(chyba przepustnica) , powinny być nie ruchome w czasie kiedy maszyna chodzi u mnie jedna lekko drgała i to nie był zdrowy objaw od tego strzelało w gaźnik na ściągniętym filtrze , sprawdź też dysze w gaźniku i świece na cylindrach jaki mają kolor, ta z tylnego powinna być lekko ciemniejsza od przedniego ,ale to nie jest nic złego po prostu dostaje więcej paliwa co ma nawet pozytywny wpływ na ten gorszy cylinder który lubi się przegrzać przez to ,że jest gorzej chłodzony , osobiście bym próbował z regulacją przepustnicy i sprawdź czy nie jest rozklekotana jeśli jest to najlepiej wymienić części na nowe a jak się nie da to gaźnik kupić.
-- dodano 03.10.2015 14:52 --
masz coś takiego zobacz jak przepustnica od tylnego gaźnika skacze, ona powinna być nieruchoma jak w tym przednim
Ostatnio zmieniony przez jarecki13 03.10.2015 13:53, edytowano w sumie 2 razy
skacze bo nie jest synchronizowana prawa przepustnica jest bardziej otwarta niż lewa mi się dziś udało w końcu ustawić aby miały takie same parametry na luzie ale co z tego leci tylko do 35 gładko potem przyspiesza i szarpie nie ma jadu jak by brakowało mi paliwa jeszcze jutro cos pomyśle ale chyba myślę ze V-ka mnie przerasta z regulacja. Myślałem już o iglicy ale nie ma na niej regulacji membrany cale nie popękane wiec sam już nie wiem co jest.
A przypadkiem nie masz lekko doltu powietrza przytkanego, często się zdarza ,że ta guma co jest przed wlotem jest podwinięta i przytyka dolot powietrza do air boxa, znajduje się ona pod przednim plastikiem, a i pamiętaj ,że jest tam taka guma na przewód od chłodnicy którą nakłada się na plastik- jej zadanie jest nie dopuszczać wody do wlotu powietrza bo jak wiadomo wlot jest w kierunku jazdy i to w nie najlepszym miejscu przy głębszym zanurzeniu w wodzie może maszynka łyknąć trochę wody co potem skutkuje wlaniem się przez odmę do silnika . Odma w Kawasaki jest trochę ,źle przemyślana bo jest na samym dole air boxa np. w rinconie trzeba by było wlać kilka litrów wody aby doszło do odmy ale pierw maszyna by zgasła z powodu braku powietrza. Zobacz tą gumę o której napisałem a jak nie to to obstawiam gaźnik , dysze,pływak sprężynki lub inne badziewie które tam jest, ja osobiście się nie zabierałem za to tylko dawałem do speca ,ale z przeglądu na przegląd coraz ciężej mu było odpowiednio go ustawić bo przepustnica już była wyjechana. Zobacz w jakiej pozycji masz kranik od pompy paliwa znajduje się pod siedzeniem z prawej strony.
Ostatnio zmieniony przez jarecki13 04.10.2015 20:23, edytowano w sumie 2 razy
tak sobie dzis pomyślałem ze musiałem ustawić zle pływaki to jedyne wytłumaczenie ich stan ustawilem na zakamieniałych pływakach ma 4mm od krańca gaźnika do konca pływaka może tu zrobiłem błąd ? foto po synchro.
-- dodano 11.10.2015 11:12 --
Panowie sytuacja opanowana tak jak sadziłem była to blachostka podwiną się oring na śrubce od składu mieszanki i łapał lewe powietrze w jednym gaźniku po wymianie na nowy hula az milo. ogólnie synchronizacja banalnie prosta jeśli wszystko inne złoży się poprawnie.
Załączniki:
1.jpg [ 1.4 MiB | Obejrzany 13080 razy ]
Ostatnio zmieniony przez Fanatico, 11.10.2015 10:12, edytowano w sumie 1 raz
A ma ktoś wyraźny obrazek albo potrafi dobrze wytłumaczyć gdzie się podpina wężyki vakumetrow do synchronizacji gaźników?
honzik
Rejestracja: 12.06.2014 11:04 Posty: 43
Wysłany: 25.04.2017 10:09
Re: Synchronizacja gaznikow duzy problem pomocy
mam pytanie brutek po czyszczeniu gazników pracuje ok ale jak sciagne przednia fajke pracuje na tylnym jak sciagne tylna to na przednim niechce chodzic na wolnych jak trzymam na gazie lekko to chodzi a wolnych brak
wężyki do vakuometrów podpina się w króćce w kolektorach dolotowych. Jeżeli pod te króćce są podłączone jakieś wężyki (te co idą do pompki paliwowej) to trzeba je zdjąć i podłączyć razem z vakuometrami pod te króćce za pomocą trójnika.
honzik
Rejestracja: 12.06.2014 11:04 Posty: 43
Wysłany: 11.05.2017 12:01
Re: Synchronizacja gaźników.
obydwa cylindry ustawiamy równo czy ktorys ma miec większe podcisnienie
-- dodano 11.05.2017 13:01 --
synchro zrobione gazniki ustawione równo skład 1,5 obrotu chodzi wmiare równo ale czuc ze spalin jakby się zalewał ostre spaliny
Ostatnio zmieniony przez honzik, 11.05.2017 12:01, edytowano w sumie 1 raz
Zobacz jak świece wyglądają to jest gaźnik więc zawsze coś będzie czuć , ja w brutku zawsze miałem okopcone świece , tą z tylnego cylindra bardziej , może masz źle wyregulowaną linkę od ssania ogólnie brutki na gaźniku zawsze mają tłustą mieszankę , ale lepiej to niż chudą ważne aby nie strzelał w wydech , a i jeszcze jedno przy benzynie 98 lepiej się jeździło w ogule strzałów nie było przy puszczeniu gazu z wysokich obrotów przy 95 zdarzało mu się strzelić parę razy na 1000 km
honzik
Rejestracja: 12.06.2014 11:04 Posty: 43
Wysłany: 12.05.2017 11:12
Re: Synchronizacja gaźników.
swiece przykopcone na czarno czasami jak zapale to na wolnych przykapca na czarno jak dodam gazu i trzymam na równych obrotach to przestaje linki sprawdzałem i przesmarowałem
strzelać nie strzela ale denerwuje mnie to kopcenie na wolnych wyglada ze ma za bogato na wolnych tylko ze srubki mieszanki dałem już na 1,5 obrotu a ten dalej bogato
A jak masz nasączony filtr powietrza , pamiętaj aby nie przesadzać z płynem , do tego świecę sprawdza się po powiedzmy 20 minutach , zobacz czy aby ci nie blokuje nic wlotu powietrza , ja miałem tam taką gumę która potrafiła lekko przysłonić wlot , bruty są bardzo wrażliwe na zmniejszona dawkę powietrza i stąd się biorą strzały lub i kopcenie świecy , sprawdź jeszcze czy ssanie ci dobrze schodzi tzn czy linka ci się cofa do końca , mi brut tylko lekko puszczał czarnego dymka na ssaniu jak lekko dodałem gazu potem w ogóle nie kopcił
honzik
Rejestracja: 12.06.2014 11:04 Posty: 43
Wysłany: 19.05.2017 15:03
Re: Synchronizacja gaźników.
i tu tak jest zimny pali ładnie nie kopci jak trzymam na lekkim gazie też nie kopci ale jak zostawie go na wolnych to zaczyna przykapcac i jak pochodzi na wolnych i dam gazu to z poczatku przykopci sporo a jak już przepali to przestaje
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum