|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Autor |
Wiadomość |
luki35m
Rejestracja: 30.01.2010 20:28 Posty: 125 Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
|
Wysłany: 08.02.2018 08:20
KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Witam wszystkich . Czytałem dużo tematów o oponach do brutka ale nie wiem jaką decyzję podjąć . Może mi pomożecie... Chodzi o to że 3500 km przejechałem na fabrycznych oponach i już mają dość (przynajmniej tył) . Jakoś to tam jechało i w sumie mi wystarczało bo moja jazda raczej amatorska. Jak nie dało rady to wciągarka albo pomoc innego quada. Wymyśliłem sobie że skoro dawałem radę na fabrycznych (Duro 25x8-12 i 25x10-12) to rozmiar by został albo tylko trochę bym go podniósł. Myślę tu o 26" ale nie wiem czy zostać przy 8" i 10" czy wybrać 9" i 11" . Generalnie chyba nie chcę większych niż 26" z wysokosci ale odnośnie szerokości to nie mogę się zdecydować. Czy gdy wybiorę 9" na przód to będzie to bardziej odczuwalne na kierownicy? czy na 8 będzie lżej? Ale zauważyłem też że jak jadę w koleinach (w górach mieszkam i czasem nie sposób ominąć) to wycierają się krawędzie felg i wtedy 9" była by może trochę szersza i balon trochę więcej wystawał by za felgę. Co o tym sądzicie? Czyli podsumowując co wybrać: 1. 25x8-12 i 25x10-12 2. 26x8-12 i 26x10-12 3. 26x9-12 i 26x11-12 Nie mam dystansów i nie mam zamiaru zakładać czy 9 i 11 nie będzie wystawać poza błotniki? i chlapać błotem za bardzo? Jakie opony polecacie nie drogie a w miarę dobre do amatorskiej jazdy - błota raczej mało więcej górskie łąki i wąwozy...strome podjazdy i zjazdy czasem nawet bardzo strome. Czy odnośnie rozmiaru macie jakieś inne (lepsze ) propozycje?
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 08.02.2018 12:56
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
CST Abuzz dobrze się sprawdza na podjazdach i przeciętnie błotnistym terenie, jest też lekki więc nie odczujesz braku mocy. Ewentualnie jakieś podróbki BH typu Journey albo Wanda. Jeżeli chodzi o rozmiar to jeżeli zdarza ci się często zawisnąc na podwoziu to bierz 26 jeżlei nie to 25 też będą ok. szerokośc nie robi dużej róznicy w prowadzeniu natomiast szersza opona może dawać więcej przyczepności więc to kwestia zatsanaowienia
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
luki35m
Rejestracja: 30.01.2010 20:28 Posty: 125 Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
|
Wysłany: 08.02.2018 16:00
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Dziekuję za odpowiedź. Pewnie wybiorę jakieś co i cena mi podejdzie albo się coś trafi okazyjnie . A czy te CST Abuzz to chińskie są? Jak w porównaniu do reszty?
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 08.02.2018 17:25
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
NIe wiem czy to cos pomoże, ale miałem kawe 650 irs, kawka jest w ekipie, aktualnie smiga na meyhemach 26x9-12 i 26x11-12, kawa smiga wysmienicie.
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 08.02.2018 17:38
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Ja upalałem brutka takiego na all traku , do tego miałem zmienione sprężyny w cvt i powiem szczerze ,że jazda szybko szutrami to było idealne rozwiązanie dla tego quada , po zmianie zainteresowania jazdy quadem typu cc brakowało mi już prześwitu i trakcji w terenie typu wąwozy ,rowy i podjazdy na miękkiej nawierzchni , w tym wypadku brał bym mayhem 26 '' który w brucie by się sprawdził w 100% , ogólnie jeśli nie stać ciebie na droższe opony to kup abuzz bo jest to opona bardzo podobna do all traka , do tego lekka , da ci większy prześwit nie ściera się tak szybko i na pewno da ci więcej przyjemności z jazdy niż oryginały . Ewentualnie jak dużo latasz po górach gdzie jest twarda nawierzchnia typu kamienie,skały to brał bym big horna 1 . Wybór masz duży ja jak bym miał teraz kupować coś do bruta takiego jak miałem szedł bym w Mayhem 26'' big horn1 abuzz 26'' ewentualnie 25'' a na końcu all trak( nie dlatego że jest najgorszy ale dlatego że zmieniłem styl jazdy i do tego dużo latamy w górzystym terenie gdzie miękkie opony strasznie się ścierają na zjazdach )
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|