Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 05:10



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 30.01.2010 20:28
Posty: 125
Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
PostWysłany: 08.02.2018 08:20 
KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Witam wszystkich .
Czytałem dużo tematów o oponach do brutka ale nie wiem jaką decyzję podjąć . Może mi pomożecie...
Chodzi o to że 3500 km przejechałem na fabrycznych oponach i już mają dość (przynajmniej tył) . Jakoś to tam jechało i w sumie mi wystarczało bo moja jazda raczej amatorska. Jak nie dało rady to wciągarka albo pomoc innego quada. Wymyśliłem sobie że skoro dawałem radę na fabrycznych (Duro 25x8-12 i 25x10-12) to rozmiar by został albo tylko trochę bym go podniósł. Myślę tu o 26" ale nie wiem czy zostać przy 8" i 10" czy wybrać 9" i 11" . Generalnie chyba nie chcę większych niż 26" z wysokosci ale odnośnie szerokości to nie mogę się zdecydować. Czy gdy wybiorę 9" na przód to będzie to bardziej odczuwalne na kierownicy? czy na 8 będzie lżej? Ale zauważyłem też że jak jadę w koleinach (w górach mieszkam i czasem nie sposób ominąć) to wycierają się krawędzie felg i wtedy 9" była by może trochę szersza i balon trochę więcej wystawał by za felgę. Co o tym sądzicie?
Czyli podsumowując co wybrać:
1. 25x8-12 i 25x10-12
2. 26x8-12 i 26x10-12
3. 26x9-12 i 26x11-12
Nie mam dystansów i nie mam zamiaru zakładać czy 9 i 11 nie będzie wystawać poza błotniki? i chlapać błotem za bardzo?
Jakie opony polecacie nie drogie a w miarę dobre do amatorskiej jazdy - błota raczej mało więcej górskie łąki i wąwozy...strome podjazdy i zjazdy czasem nawet bardzo strome.
Czy odnośnie rozmiaru macie jakieś inne (lepsze ) propozycje?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 08.02.2018 12:56 
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
CST Abuzz dobrze się sprawdza na podjazdach i przeciętnie błotnistym terenie, jest też lekki więc nie odczujesz braku mocy. Ewentualnie jakieś podróbki BH typu Journey albo Wanda. Jeżeli chodzi o rozmiar to jeżeli zdarza ci się często zawisnąc na podwoziu to bierz 26 jeżlei nie to 25 też będą ok. szerokośc nie robi dużej róznicy w prowadzeniu natomiast szersza opona może dawać więcej przyczepności więc to kwestia zatsanaowienia

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 30.01.2010 20:28
Posty: 125
Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
PostWysłany: 08.02.2018 16:00 
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Dziekuję za odpowiedź. Pewnie wybiorę jakieś co i cena mi podejdzie albo się coś trafi okazyjnie . A czy te CST Abuzz to chińskie są? Jak w porównaniu do reszty?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 08.02.2018 17:25 
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
NIe wiem czy to cos pomoże, ale miałem kawe 650 irs, kawka jest w ekipie, aktualnie smiga na meyhemach 26x9-12 i 26x11-12, kawa smiga wysmienicie.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 08.02.2018 17:38 
Re: KVF 650 na sztywnej ośce tył - pierwsza zmiana opon
Ja upalałem brutka takiego na all traku , do tego miałem zmienione sprężyny w cvt i powiem szczerze ,że jazda szybko szutrami to było idealne rozwiązanie dla tego quada , po zmianie zainteresowania jazdy quadem typu cc brakowało mi już prześwitu i trakcji w terenie typu wąwozy ,rowy i podjazdy na miękkiej nawierzchni , w tym wypadku brał bym mayhem 26 '' który w brucie by się sprawdził w 100% , ogólnie jeśli nie stać ciebie na droższe opony to kup abuzz bo jest to opona bardzo podobna do all traka , do tego lekka , da ci większy prześwit nie ściera się tak szybko i na pewno da ci więcej przyjemności z jazdy niż oryginały . Ewentualnie jak dużo latasz po górach gdzie jest twarda nawierzchnia typu kamienie,skały to brał bym big horna 1 . Wybór masz duży ja jak bym miał teraz kupować coś do bruta takiego jak miałem szedł bym w Mayhem 26'' big horn1 abuzz 26'' ewentualnie 25'' a na końcu all trak( nie dlatego że jest najgorszy ale dlatego że zmieniłem styl jazdy i do tego dużo latamy w górzystym terenie gdzie miękkie opony strasznie się ścierają na zjazdach )


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.