jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 05.09.2019 10:56
Re: Kawasaki 360 prairie tryb serwisowy , check belt
Każdy modóuł jest odpowiednio zestrojony do danego modelu quada aby wszystko było jak należy -impulsator daje odpowiedni impuls do modułu , moduł przetwarza impuls do cewki a cewka na świecę jeśli nie będzie wszystko grało tak jak należy może być ,że iskra nie będzie w odpowiednim momencie względem położenie tłoka co może skutkować zniszczeniem silnika , ewentualnie instalacja może ulec uszkodzeniu , zrobisz jak uważasz , ale ja bym się nie poddawał i dalej próbował skasować tą kontrolkę
|
karol1988st
Rejestracja: 13.08.2018 14:12 Posty: 15
Imię: Karol
Quad: Bashan 250
Poprzednie quady: Chińczyki
|
Wysłany: 06.09.2019 08:25
Re: Kawasaki 360 prairie tryb serwisowy , check belt
Właśnie tego się bałem. Tylko nie mam pomysłu jak to jeszcze skasować i to mnie martwi.
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 06.09.2019 10:42
Re: Kawasaki 360 prairie tryb serwisowy , check belt
Obowiązkowo musisz naprawić kostkę ona musi być gdzieś podłączona nie mogą kable wychodzić nie podłączone do czegoś , mało tego kable oryginalne powinny być dwu kolorowe lub jedno ale nie same czarne , w moim serwis manualu od bruta był opisane które łączą się z którymi kostką , oznaczenia ich są np.,, bkr ,,czyli np. black red
-- dodano 06.09.2019 11:18 --
Obowiązkowo musisz naprawić kostkę ona musi być gdzieś podłączona nie mogą kable wychodzić nie podłączone do czegoś , mało tego kable oryginalne powinny być dwu kolorowe lub jedno ale nie same czarne , w moim serwis manualu od bruta był opisane które łączą się z którymi kostką , oznaczenia ich są np.,, bkr ,,czyli np. black red
-- dodano 06.09.2019 11:42 --
W serwis manualu od bruta reset conectors czyli te kostki(szara i czarna)są połączone z fuel pump , reverse power assist switch,rever switch i engine stop switch . Engine stop switch jest połączone z kablami od belt failure detection switch (czarna kostka dwu pinowa ) i idzie do vechicle down sensor (czyli czujnik od przechyłu który wyłącza silnik przy rolce ), reszta tych kabli idzie do modułu, Kolory jakie idą do czarnej i szarej kostki to R/W ;BK/R ; Y/BK; BR/W i wszystkie kolory które idą do tej kostki takie same wychodzą z niej oprócz kabla koloru BR/W bo on później idzie do vechicle down sensor jako kolor BR . Kabel R/W to jest red white czyli czerwony biały Kabel koloru BK/R jest to black red czyli czarny czerwony Kabel koloru Y/BK jest to kolor yellow black czyli żółto czarny a kabel BR/W czyli brown white jest to kolor brązowo biały i on później idzie tylko jako brązowy do vechicle down sensor . Takie oznaczenia powinny być u ciebie ewentualnie kolory mogą się różnić
Ostatnio zmieniony przez jarecki13 06.09.2019 10:42, edytowano w sumie 2 razy
|
karol1988st
Rejestracja: 13.08.2018 14:12 Posty: 15
Imię: Karol
Quad: Bashan 250
Poprzednie quady: Chińczyki
|
Wysłany: 30.09.2019 08:02
Re: Kawasaki 360 prairie tryb serwisowy , check belt
Dzięki za info spróbuje ściągnąć schemat od twojego quada i tak podłączyć. Teraz byłem chory i nie mogłem.
-- dodano 30.09.2019 08:02 --
Dzięki za info spróbuje ściągnąć schemat od twojego quada i tak podłączyć. Teraz byłem chory i nie mogłem.
Ostatnio zmieniony przez karol1988st, 30.09.2019 08:02, edytowano w sumie 1 raz
|