Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kawasaki Prairie 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 12:51



Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Kawasaki Prairie 700 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 21.03.2008 17:26
Posty: 13
PostWysłany: 22.03.2008 14:37 
Kawasaki Prairie 700
Witam wszystkich!

Rozważam kupno Kawasaki Prairie 700 ,4x4 ,automat , blokada przedniego układu różnicowego 2005r. Chciałem znaleźć gdzieś konkretny opis techniczny tego modelu szukałem tu na forum ale żadnych konkretnych danych. Bardzo dużo jest na temat 650. Ma ktoś może linka do jakiejś strony.

Oprócz tego pare pytań:

1.Co można powiedzieć na temat awaryjności sprzetu?

2.Jak jest z częściami zamiennymi do tego modelu , czy części można podebrać od jakiegoś innego modelu?

3.Kawa którą zamierzam kupić ma przejechane 870 mil co należy wymienić odrazu po zakupie(w przypadku
zakupu auta ludzie wymieniają odrazu rozrząd, płyny,kloci)

Tak na marginesie. Czym różni się kvf700 od kvf750 ?

Pozdrawiam !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.07.2007 14:09
Posty: 1214
Miejscowość: Warszawa okolice
Quad: Byl i już pewnie nie będzie
PostWysłany: 22.03.2008 15:21 
W tym linku masz sporo o Suzuki Twin Peaks 700 ale to jest to samo co Kawasaki Prairie 700 ;)

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=8003

_________________
ROMANIA 2009 - ZDJĘCIA TUTAJ


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2008 20:48
Posty: 58
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Kawaskai Prairie 700
PostWysłany: 14.04.2008 21:04 
Ja mam prairie 700 ponad pół roku. Jestem bardzo zadowolony :) na początku wymieniłem filtr powietrza i oleju i oleje w mostach, silniku itd. nie wiem jak z częściami bo na razie się nie psuje i oby tak dalej. Mój egzemplarz ma 700 mil. W pełni polecam :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.03.2008 17:26
Posty: 13
PostWysłany: 14.04.2008 21:45 
Jak Łukasz_P napisał wzorowałem się na Suzuki Twin Peaks 700.
Zdecydowałem się :) Prairie niebawem dotrze do polski. Ciekawa jest bardzo szeroka alternatywa na części zamienne, bardzo brałem to pod uwage.

Jaco a jak jest ze spalaniem u Ciebie, ile ci pali "średnio"?
Jaki jest rozstaw śrub na mocowanie felg?

Pozdrawiam !


 
Profil
Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:59
Posty: 3233
Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
PostWysłany: 15.04.2008 06:29 
kvf 750 - to Kawasaki Brute Force 750 itd...

_________________
www.soundbase.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2006 15:20
Posty: 2810
Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
PostWysłany: 15.04.2008 07:02 
ruszko napisał(a):
kvf 750 - to Kawasaki Brute Force 750 itd...

znaczy się co?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2008 20:48
Posty: 58
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Kawaskai Prairie 700
PostWysłany: 17.04.2008 14:30 
No właśnie ze spalaniem cieniutko. Na początku na to nawet nie zwracałem uwagi :)ale postanowiłem w końcu je zmierzyć i wyszło ze na 20 km trasie po szutrach wziął prawie 8l :szok: co na 100km daje jedyne 40 l :lol: nie mam pojęcia dlaczego tak dużo, właśnie działam i próbuje się dowiedzieć, co może być nie tak. Jestem bardzo z tego nie zadowolony. Na szczęście to jedyna jego wada jak dotąd :D Ja mam chyba też jakiś czip co podnosi moc ale to mu trzeba przyznać, ze moc ma niemiłosierną. Jak ktoś coś wie na temat spalania w prarie proszę o pomoc bo, ja nie mam pojęcia dla czego mi tyle pali :( POMOCY :(


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.03.2008 17:26
Posty: 13
PostWysłany: 21.04.2008 19:38 
No to jak chłopaki co może być przyczyną tak wysokiego spalania?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 21.04.2008 20:42 
magic95 napisał(a):
No to jak chłopaki co może być przyczyną tak wysokiego spalania?


Dwucylindrowy silnik w układzie V-twin na dwóch potężnych gaźnikach z przekładnią pasową CVT. ;)
Kupiliście taki Sprzęt to nie wymagajcie cudów - za moc się niestety płaci...

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.01.2007 20:54
Posty: 173
Miejscowość: POZNAŃ
Quad: RENIA 800 Xc,SEA DOO RXP 255, SPYDER
PostWysłany: 21.04.2008 21:36 
dla przykładu , tylnia oś w serwisie 3300zł, przedni bagaznik 1100 zł,wiem bo potrzebowałem, ale sprzęt dobry i wytrwały, szkoda ze sztywna ośka , w Brute Force już zawieszenie niezależne, szkoda dla tego ze przy moich problemach z kregosłupem bardzo szybko odczułem wszelkie nierównosci


 
Profil

Rejestracja: 18.02.2008 10:00
Posty: 6
PostWysłany: 24.04.2008 19:41 
aXcid napisał(a):
magic95 napisał(a):
No to jak chłopaki co może być przyczyną tak wysokiego spalania?


Dwucylindrowy silnik w układzie V-twin na dwóch potężnych gaźnikach z przekładnią pasową CVT. ;)
Kupiliście taki Sprzęt to nie wymagajcie cudów - za moc się niestety płaci...


Sprostowanie - KVF700 ma przekładnię PVT - bezstopniową.
Próbowałem - jak się wkęci na obroty to idzie równo na nich do samego końca. Powalające wrażenie przy seryjnych 47KM.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 24.04.2008 20:37 
Milosz70 napisał(a):
Sprostowanie - KVF700 ma przekładnię PVT - bezstopniową.


A to ciekawostka - nie wiedziałem że Kawasaki jest oddziałem Polarisa, kurczę ależ ta marka się rozwija :uśmiech:

Dla wyjaśnienia:

PVT - Polaris Variable Transmission
CVT - Continuous Variable Transmission
Obydwie są przekładniami bezstopniowymi pracującymi na takiej samej zasadzie, czyli bezstopniowo. Polaris tylko opatentował swoją technologię, modyfikując wariator na swój sposób, dzięki czemu między innymi nie jest potrzebne stosowanie mokrego sprzęgła odśrodkowego (np. w Scramblerze 400 czy Sportsmanie)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2008 20:48
Posty: 58
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Kawaskai Prairie 700
PostWysłany: 26.04.2008 10:37 
No, ale inne prairie pala do 20l :) czy ten model Suzuki twin peax(nie wiem jak się pisze sorka) tak wyczytałem, to więc dlaczego mój może tyle palić? co to może być "ATV POWER MODULE"może przez coś takiego tyle palić?

Mod: Korzystaj z przycisku Image


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2006 15:20
Posty: 2810
Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
PostWysłany: 26.04.2008 14:00 
Jaco KP700 przed wysłaniem wiadomości kliknij sobie przycisk PISOWNIA bo robisz sakramenckie byki :lol:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2008 20:48
Posty: 58
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Kawaskai Prairie 700
PostWysłany: 26.04.2008 19:43 
Sorka ale nie miałem czasu :lol: no i co pomożecie? Może coś doradzicie co mam zrobić :?


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.