Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Chcę zrobić serwis olejowy Kawasaki klf 400
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 24.04.2024 16:57



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Chcę zrobić serwis olejowy Kawasaki klf 400 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 14.08.2013 13:45
Posty: 31
Imię: Kamil
PostWysłany: 30.08.2013 20:23 
Chcę zrobić serwis olejowy Kawasaki klf 400
Witam, tak jak w temacie chcę zrobić serwis olejowy i wymienić płyny ustrojowe.
1. Jaki najlepszy olej do silnika Kawasaki
2. Jaki olej do mostu przedniego i tylnego
3. Czy w przekładni napędowej(głównej) też zmienia się olej?
4. I czy skrzynia biegów smaruję się tym samym olejem co jest w silniku, czy jest gdzieś wlew do skrzyni.?
Ps: mam wyciek oleju z przedniego mostu tam gdzie wchodzi wał, z czego może się lać?
Pozdrawiam.


 
Profil

Rejestracja: 30.01.2010 20:28
Posty: 125
Miejscowość: małopolskie
Quad: Suzuki Kingquad 450
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 650 D, KLF 300C 4x4
PostWysłany: 31.08.2013 20:15 
Re: Chcę zrobić serwis olejowy Kawasaki klf 400
ad.1. Każdy motocyklowy 10W40 . np Motul 5100. castrol power1 GPS . lub mobil 1 4T 10W40
ad.2. Przedni most to inaczej "szpera" czyli mechanizm róznicowy o ograniczonym poślizgu. Poczytaj w internecie jak to działa. Tutaj konieczny jest olej przekładniowy o oznczeniu LS. API GL5 80W90 lub nawet 80W140. np. Gulf ma takie oleje a z droższych to castrol. (w naszym klimacie wystarczy 80W90) ale koniecznie LS. ( tak podaje producent ). Do tylnego mostu normalny olej przekładniowy API GL5 80W90. Może być ELf typ B lub shell transmision 80W90.
ad.3 Co masz na myśli pisząc" przekładnie napędową główną " Jeśli skrzynię biegów to smarowana jest olejem silnikowym więc jak zmienisz w silniku zmienisz też w skrzyni.
ad. PS . sam sobie odpowiedziałeś - jeśli jest wyciek z przedniego mostu to właśnie z niego się leje. Simering na wale napędowym przy wejściu do mostu jest do wymiany. Znajduje się pod tą metalową osłoną przykręconą chyba 4 śrubami do mostu . Trzeba rozbierać aby wysunąć wał z dyfra. Koszt nowgo simeringu ok 30zł i chyba dostępny tylko w serwisie Kawasaki. (nietypowy wymiar - nie dostępny w hurtowni łożysk) . Jak znajdę więcej czasu to podam Ci numer kataogowy tej części.

-- dodano 31.08.2013 20:15 --

92049 -1298 SEAL - OIL , TC35X55X8 . To jest oznaczenie z katalogu Kawasaki .TC oznacza typ uszczelnienia czyli uszczelniacz typu C dwu wargowy (czyli najbardziej popularny). Wymiar uszczelniacza to jak widać 35x55x8. Raczej powinien być dostępny w sklapie technicznym z łożyskami lub w hurtowni .


Ostatnio zmieniony przez luki35m, 31.08.2013 20:15, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 23.04.2017 13:53
Posty: 1
Imię: Grzegorz
Quad: Kawasaki ksf 250 Mojave
PostWysłany: 23.04.2017 20:18 
Re: Chcę zrobić serwis olejowy Kawasaki klf 400
Witam podpinam żeby nie zaśmiecać nowym tematem.
Chciałbym też zrobić wymianę oleju w ksf 250 mojave, tylko mam kilka pytań:

https://zapodaj.net/6bde2fcdabcd9.jpg.html

Czy strzałka nr. 2 to wlew oleju? Bo po odkręceniu nie ma tam żadnego bagnetu, więc nie jestem pewien,
Czy strzałka nr 3 to śruba spustowa oleju? i Czy jest jeszcze gdzieś jakaś inna?

https://zapodaj.net/a4cd5ba24b4eb.jpg.html

I jeszcze jedno pytanie: strzałka nr. 1 do czego służy ten wlew?

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość bo jestem jeszcze zielony w te tematy:) pzdr.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.