Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KLF 300 Jakie oleje ?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 08:22



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
KLF 300 Jakie oleje ? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 21.07.2007 21:45
Posty: 33
Quad: Kawasaki KFX 700 V Force
PostWysłany: 24.09.2007 19:05 
KLF 300 Jakie oleje ?
Witam,
Już drugi raz pytam o oleje, przepraszam ale nie mogę się odnaleźć w świecie olejów.
Jakie oleje kupić do KLF 300 ? i jaki filtr ?
Proszę o odpowiedź.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.06.2007 15:03
Posty: 8
PostWysłany: 24.09.2007 20:06 
wszystko jetst tu http://www.Kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?strContentURL=/SITE/VIVEHICLEINFORMATION/VICHOOSEVEHICLE.ASP


 
Profil

Rejestracja: 21.07.2007 21:45
Posty: 33
Quad: Kawasaki KFX 700 V Force
PostWysłany: 25.09.2007 12:43 
Szczerze mówiąc to nie mogę się w tym odnaleźć, może jakieś wskazówki ?


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.07.2007 21:45
Posty: 33
Quad: Kawasaki KFX 700 V Force
PostWysłany: 29.09.2007 14:28 
Czy ktoś mi pomoże w odczytaniu jakich olejów potrzebuję ?


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.06.2007 15:03
Posty: 8
PostWysłany: 30.09.2007 17:23 
jaki rocznik??


 
Profil

Rejestracja: 02.06.2007 15:03
Posty: 8
PostWysłany: 30.09.2007 17:28 
w założęniu że 2000r
Cytuj:
Engine Type 4-stroke, 1-cylinder, SOHC
Displacement 290 cc
Bore x Stroke 76.0 x 64.0 mm
Compression Ratio 8.6:1
Maximum HP 19.5 at 6,500 rpm
Maximum Torque 2.3 kg-m at 5,500 rpm
Carburetor Keihin CVK32, constant velocity, diaphragm type
Ignition System 12V battery & coil, transistorized breakerless
Ignition Advance Electronic
Crankshaft Rotation Counterclockwise from ignition (LH) side
Cylinder Material Aluminum alloy with ferrous sleeve
Fuel Min 91 Research/87 Avg. Oct. Unleaded OK
Transmission
Clutch Type — Primary Wet, automatic centrifugal
— Secondary Wet, multi-disc, automatic centrifugal
Transmission 10-speed Constant mesh, Return shift, plus Reverse
Final Drive Shaft (four-wheel drive)
R-1-N-2-3-4-5
Gear Ratios — 1st 3.09 (34/11)
— 2nd 1.93 (27/14)
— 3rd 1.37 (26/19)
— 4th 1.00 (23/23)
— 5th 0.77 (20/26)
— Reverse 3.07 (26/11 x 26/20)
Primary Drive System Spur gear
Primary Ratio 2.89 (78/27)
Final Ratio 4.89 (78/27)
Overall Ratio 10.86
Chassis
Wheelbase 1,210 mm
Track (Front & Rear) 830 mm
Overall Width 1,115 mm
Seat Height 750 mm
Ground Clearance 195 mm
Dry Weight 226 kg
Curb Weight 236 kg
Max Recom Load 120 kg
Fuel Tank Capacity 9.0 liter
— Reserve 1.7 liter
Tire Size — Front 22 x 9-10 Tubeless
— Rear 24 x 11-10 Tubeless
Brake Type — Front Dual Hydraulic Disc
— Rear Mechanical Drum (Leading/Trailing)
Model Identification
Year & Model ‘00 KLF300-B13:BAYOU 300
Color  Colored Plastic Hunter Green (6A)
 Firecracker Red (B1)
VIN Range JKALF8B1 YB561901 -
Engine No. Range LF300AE503001 — ?
Engine No. Location RH top crankcase, below carburetor
Tuning Specifications
Engine
Cylinder Head Torque
o= Step — 8 mm Head Bolts In sequence:  1.5 kg-m  Used bolts: 3.0 kg-m
New bolts: 3.5 kg-m
— 6 mm Head Bolts  1.2 kg-m  Warm up  Retorque cold
Cylinder Base Torque 1.2 kg-m
Valve Clearance (Cold) Intake: 0.10-0.15 mm
Exhaust: 0.15-0.20 mm
— Adjustment method Rocker arm screw
Compression Pressure 12.0 kg/cm2 STD (5 pulls on recoil starter with
compression release on)
Spark Plug NGK DR8EA (USA)
NGK DRREA (CANADA)
— Gap 0.7 - 0.8 mm
Ignition Timing 10 BTDC at 1,300 rpm
30 BTDC at 4,000 rpm
Pilot Screw 2-1/8 (controls air only)
Idle Speed 1,300 rpm
Service Fuel Level (w/Tube) 0.5 mm below line
Float Height 17.0 mm
Engine Oil SE class SAE 10W40, 10W50, 20W40, 20W50
— w/filtr change 1.7 liter
— Level On center stand, wait 5 min., middle of window
Chassis
Tire Pressure (Cold)
— Front 0.21 kg/cm2 (3 psi)
— Rear 0.21 kg/cm2 (3 psi)
Final Gear Case Oil Hypoid Gear Oil
— Above 5C API GL-5 SAE90
— Below 5C API GL-5 SAE80
— Capacity 0.3 liter
— Level To bottom thread of filler cap hole

czyli 1.7 litra oleju o lepkości 10W40, 10W50, 20W40, 20W50 do silnika


 
Profil

Rejestracja: 21.07.2007 21:45
Posty: 33
Quad: Kawasaki KFX 700 V Force
PostWysłany: 30.09.2007 17:58 
ooO... tak :) Dziękuję !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.07.2007 21:45
Posty: 33
Quad: Kawasaki KFX 700 V Force
PostWysłany: 04.10.2007 08:31 
Podsumowując:

Olej silnikowy:
Engine Oil SE class SAE 10W40, 10W50, 20W40, 20W50
— w/filtr change 1.7 liter Gdy olej zmieniamy wraz z filtrem
— Level On center stand, wait 5 min., middle of window/ Poczekajć 5 minut, prawidłowy stan to środek szybki.

Olej przekładniowy:
Final Gear Case Oil Hypoid Gear Oil
— Above 5C API GL-5 SAE90
— Below 5C API GL-5 SAE80
— Capacity/ Wlewamy 0.3 liter

Te wszystkie informację znajdziemy w "Specification"

Dziękuję.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.