Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Blokada w KFX-700?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.06.2024 00:00



Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Blokada w KFX-700? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.11.2005 22:40
Posty: 41
Miejscowość: Wroclaw
Quad: KFX700
PostWysłany: 26.03.2006 16:29 
Blokada w KFX-700?
Witam
czy ktoś podnosil moc w swoim KFX700? Jesli tak to w jaki sposob?Obilo mi się kiedys o uszy, ze jest jakas blokada na skrzyni biegow-moze ktoś z Was to potwierdzic? A jesli tak nie jest - to jak najprosciej podniesc moc o kilka-kilkanascie konikow?Z gory dzięki za przydatne,oparte na wiedzy odpowiedzi.Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 26.03.2006 16:41 
Polecam magiczny przycisk "szukaj" ;)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.11.2005 22:40
Posty: 41
Miejscowość: Wroclaw
Quad: KFX700
PostWysłany: 26.03.2006 16:46 
blokada
Kokos myslisz ze jestem od dzisiaj na forum? szukalem - nie znakazlem- potrzebuje wiadomosci od kogos kto ma pojecie.przycisk szukaj mi nie omogl i twoja rada również.pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 26.03.2006 17:01 
W kfx się podstawą jest wymiana komputera na tuningowy , pogrzebać należy przy kole pasowym , dzięki prostemu zabiegowi wymiany kompletu sprężynek Twój sprzęt będzie zrywniejszy z dołu i szybszy , do komputera powinieneś dokupić dynojety i filtr sportowy np KN.
A przed tym wszystkim sprawdź czy nie masz go zblokowanego (kryzy w gaźnikach , mniejsze dysze w gaźnikach , kryza na dolocie powietrza , mniejsze iglice , stłumiony wydech) jeżeli tak jest po usunięciu tych blokad moc wzrośnie ci z homologowanych 18 KM do 43 KM.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.11.2005 22:40
Posty: 41
Miejscowość: Wroclaw
Quad: KFX700
PostWysłany: 26.03.2006 17:05 
dzięki 2can.mam model niehomologowany-mysle wiec ze pare rzeczy odpada.podasz szcegoly co do komputera,wydechu itd?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 26.03.2006 17:25 
Sam komputer może drastycznie nie podniesie mocy ( góra 5 KM ) ale zmieni charakterystykę - sprzęt będzie żywszy z dołu i będzie lepiej się wwkręcał na obroty . Zestawy ( tak zwane stage) są numerowane od stage 1 do stage 4 , i zawierają kompletne komponenty do tuningu.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 26.03.2006 17:30 
1/ Komputer podnosi jedynie obroty max o 1000 - wiec masz mocniejsza gore.
2/ Do wymiany jest sprezyna przy sprzęgle (primary clutch spring) w zaleznosci jaki typ jazdy Cię interesuje-wazne 2 parametry : stall i shiftout.
3/ Tuningowe ciezarki do sprzegla ( konieczne przy wymianie sprezyny ).
4/ Tuningowa obudowa sprzegla (overdrive clutch cover) - daje wiekszy power w calym zakresie + większe przyspieszenie, obudowa lzejsza od fabrycznej i lepiej chłodzi pasek napedowy przez co wydluza jego zywotnosc.
5/ Wydech: szeroka gama wydechow , od pojedynczych do podwojnych (ceny od $350 w gore) amerykancy pomierzyli i wychodzi ze wydech Muzzy zachowuje glosnosc zblizona do fabrycznego przy duzym wzroscie mocy. jeżeli zbyt glosny wydech nie jest dla ciebie problemem to polecam podwojny Aliena.
6/ Sportowy filtr powietrza + nowa obudowa filtra (ew. modyfikacja fabrycznego).
7/ Dynojety - tu trzeba dobierac eksperymentalnie (ale sa pewne zakresy dysz zalecane)

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.11.2005 22:40
Posty: 41
Miejscowość: Wroclaw
Quad: KFX700
PostWysłany: 26.03.2006 17:53 
Liczylem na Ciebie Christo i się nie zawiodlem.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 26.03.2006 18:52 
Na temat tuningu w v-force moglbym napisac może nie doktorat ale solidne wypracowanie :D poświęciłem kilka tygodni na zgłebienie tematu.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Prezes ATV Polska & Sędzia PZM & Administrator Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 10:03
Posty: 5575
Miejscowość: ATV Polska, Kraków
Imię: Dorota
PostWysłany: 26.03.2006 19:09 
PKT. 8 Regulaminu Forum
Zamieszczanie ogłoszeń i reklam na forum jest zabronione.

Dorota Lechowicz-Gustab
ATV Polska


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 26.03.2006 19:35 
Cytuj:
1/ Komputer podnosi jedynie obroty max o 1000 - wiec masz mocniejsza gore.


Oj nie do końca, wszystko zależy jaki moduł założyłeś - jeśli tylko bez rev limiter'a to faktycznie obroty podskoczą o 1000. Ale są też specjalne moduły z dobieralną i programowalną mapą zapłonu, wszystko można sobie ustawić samodzielnie ale trzeba już do tego coś umiec w temacie. Dodatkowo, cena jest po prostu zaporowa - 400$ za CDI robi swoje :zły:

Cytuj:
6/ Sportowy filtr powietrza + nowa obudowa filtra (ew. modyfikacja fabrycznego).


Z tym bym bardzo uważał, bo to jest tzw. pierwszy stopień do piekła. Owszem widziałem modyfikowane airboxy lub całkowicie typu aftermarket ale to ma osłaniać filtr przed większymi zabrudzeniami, a jeśli wyglada jak ser szwajcarski, więcej dziur niż boxa to raczej watpliwie spełnia swoją rolę ;)
Wiem, możecie mówić że to daje dużo mocy - daje, tylko filtr po każdej jeździe jest tak dokumentnie zafajdany, że na czyszczenie go poświęcimy dobrą godzinę. Co więcej przy zabrudzonym filtrze dużo mniej powietrza dostaje się do cylindra, więc uzyskujemy efekt dokładnie odwrotny niż zamierzony :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.11.2005 22:40
Posty: 41
Miejscowość: Wroclaw
Quad: KFX700
PostWysłany: 26.03.2006 21:03 
Axcid wytracasz argumenty - co wiec zrobic na poczatek?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 26.03.2006 21:55 
Od tego jestem ;) Od czego zacząć? Od tego co zawsze radze wszystkim poczatkującym "tunerom" czyli : polerka układu dolotowego - zamknąc zawory, zdjac gaxnik ,papier scierny w rączke, poczynając od dużej do małej gradacji i jedziemy. Na dowidzenia poler filcem + plauszek i masz okolo 10% mocy więcej MINIMUM.
Filtr zmieniać warto na sportowy, ale nie przesadzajmy z modyfikacją airboxa - na zdrowie to to nie wyjdzie na pewno.
Warto zainwestować także w dysze i w wydech, ale to już torchę dalsze plany :). Jeśli chodzi o moduł to szukałbym samego boxa do usunięcia rev limitera - taka skrzyneczka podczepiana pod moduł.

Warto także "ubrać" się w te spręzyny do sprzęgła co christo polecał (odbył już na ten temat ze mną jakiś czas temu "pogadankę" więc wie co mówi, zresztą pytał się kogo tylko się da :) )

Jak będziesz chiał coś więcej, wal śmiało - postaram(y) się pomóc :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 26.03.2006 22:39 
aXcid napisał(a):
Oj nie do końca, wszystko zależy jaki moduł założyłeś - jeśli tylko bez rev limiter'a to faktycznie obroty podskoczą o 1000. Ale są też specjalne moduły z dobieralną i programowalną mapą zapłonu, wszystko można sobie ustawić samodzielnie ale trzeba już do tego coś umiec w temacie. Dodatkowo, cena jest po prostu zaporowa - 400$ za CDI robi swoje Zły


no tak to już w pelni programowalne moduły zapłonu - podpinasz pod PC-ta i sam modyfikujesz tablice zapłonu, przebiegi itp - choc prawde mowiac nie spotkałem się z takimi modułami do v-force-a tylko do KQ, Raptora 700 czyli z wtryskiem .

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 26.03.2006 22:41 
aXcid napisał(a):
zresztą pytał się kogo tylko się da


o nie mój drogi - tylko fachowców :D

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.