|
Autor |
Wiadomość |
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 26.08.2014 08:17
Re: Tuning Kfx 700
Sprawdzenie naciągu paska w używanych maszynach jest obowiązkiem, ponieważ nigdy nie wiesz ile masz podkładek w drugim kole cvt, liczba podkładek nie może być większa niż trzy i nie mniejsza niż jedna, ja przy zakupie bruta miałem dwie, przy wymianie paska musiałem dokupić kilka rozmiarów bo pasek był za bardzo napięty i odpowiednio ustawić jego ugięcie, ugięcie powinno być w zakresie 22mm-27mm, ja proponuję to sprawdzić i mieć pewność ,że wszystko jest oki , dla wprawionego użytkownika jest to max godzinka pracy a nawet krócej. Tylko jeszcze trzeba mieć odpowiedni ,ściągacz sprężyny- można samemu go zrobić bez problemu, wystarczy pręt podkładka śruba i coś co dociśnie nam sprężynę i nie zasłoni miejsca do ściągnięcia pierścienie zabezpieczającego, potem to tylko zwinne paluszki i po robocie
|
|
|
|
Getek
Rejestracja: 17.08.2013 11:12 Posty: 37
Imię: Grzesiek
Quad: Kfx700
|
Wysłany: 26.08.2014 10:52
Re: Tuning Kfx 700
Kończysz przygodę z quadami czy przerzucasz się na przeprawówkę? -- dodano 23.08.2014 21:00 --Getek ostatnio chyba przerzuciłeś się z offroadu na asfalt, sądząc po laczkach. [/quote] Mam 2sztuki i obie są na sprzedaż co się sprzeda to 2gie zostanie..jasne że nie kończe
|
|
|
|
Pablosito
Rejestracja: 06.10.2013 21:36 Posty: 201
Imię: Paweł
Quad: Kawasaki KFX 700
|
Wysłany: 26.08.2014 20:37
Re: Tuning Kfx 700
jarecki13 napisał(a): Sprawdzenie naciągu paska w używanych maszynach jest obowiązkiem, ponieważ nigdy nie wiesz ile masz podkładek w drugim kole cvt, liczba podkładek nie może być większa niż trzy i nie mniejsza niż jedna, ja przy zakupie bruta miałem dwie, przy wymianie paska musiałem dokupić kilka rozmiarów bo pasek był za bardzo napięty i odpowiednio ustawić jego ugięcie, ugięcie powinno być w zakresie 22mm-27mm, ja proponuję to sprawdzić i mieć pewność ,że wszystko jest oki , dla wprawionego użytkownika jest to max godzinka pracy a nawet krócej. Tylko jeszcze trzeba mieć odpowiedni ,ściągacz sprężyny- można samemu go zrobić bez problemu, wystarczy pręt podkładka śruba i coś co dociśnie nam sprężynę i nie zasłoni miejsca do ściągnięcia pierścienie zabezpieczającego, potem to tylko zwinne paluszki i po robocie Przerobiłem temat. U mnie też są 2 podkładki pod secondary.
_________________ --- Monster with Yoshi double full exhaust & much more...
|
|
|
|
Rafels
Rejestracja: 13.12.2015 21:13 Posty: 3
Imię: Rafał
Quad: KFX 700
|
Wysłany: 15.02.2016 22:41
Re: Tuning Kfx 700
Witam.Jestem tu nowy,Kfxa kupiłem 3 miesiace temu.miesiac temu podczas jazdy urwał się zawor i narobił ambarasu w silniku.wsadziłem teraz do niego kute tłoki wossnera lecz zostawiłem standardowe korby, i moje pytanie do was brzmi czy standardowe korby wytrzymaja??
Pablosito pisałes ze też zmieniłes tłoki na kute, a cos zrobiłes z korbami?? Za wszystkie informqacje bardzo dziekuje i pozdrawiam
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 17.02.2016 13:48
Re: Tuning Kfx 700
do kutych tłoków nie musisz dawać specjalnych korbowodów ani wzmacnianego wału wzmacniane elementy są niezbędne przy obciążeniu silnika tuningiem skutkującym np wyższymi obrotami silnika (przesunięcie limitera, większe dysze, zmiana sprężyn, zmiana płaszczyzn cvt, odchudzenia cvt)
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
TYQS_Gryfino
Rejestracja: 24.12.2011 20:18 Posty: 21 Miejscowość: Gryfino
Quad: Basztan 200cc
|
Wysłany: 17.02.2016 19:34
Re: Tuning Kfx 700
Samych kutych to nie trzeba, ale zmiana kompresji z 8.9 na 11.3 to już obciążenie, dysze, wydech, zmiany w wariatorze nie zmieniają mocy silnika. Ale w tym quadzie co pisał Rafels są wstawione tłoki takie same jak wstawiał Pablosito, z tym że korby są ori. Obecnie jest docierany po regulacji gaźników charakterystyka zmieniła się bardzo mocno, jest znacznie bardziej pozytywnie reaguje na gaz. Jeszcze jestem ciekawy czy korby są te same co w brute 750 ? w remont poszło nie wąsko a fajnie było by nie szukać zaraz korby w lesie jak wyleci Pozdrawiam
_________________ Ludzie dzielą się na dwie kategorie na czystych i szczęśliwych :D
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 17.02.2016 22:39
Re: Tuning Kfx 700
Wiele lat temu zrobiłem takiego KFX700 na seryjnych częściach, ale zmiany dyszy na Dynojeta i pełny przelotowy wydech firmy Yoshimura. Efekt poza wizualnym i audio był powalający. Sprzęt dostał drugie życie. Sztuka latała jak wściekła.
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|