Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Historia Kawasaki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 03:54



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Historia Kawasaki 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 08.08.2008 10:43 
Historia Kawasaki
Image
Kawasaki Heavy Industries japoński koncern powstały z połączenia w 1969 r. trzech firm: Kawasaki Dockyard, Kawasaki Rolling Stock Manufacturing i Kawasaki Aircraft. Marka "Kawasaki" jest obecnie najbardziej kojarzona z motocyklami, choć główny przychód firm pochodzi z budowy statków, maszyn budowlanych i realizacji wielkich inwestycji budowlanych. Przed i w trakcie II wojny światowej koncern budował też samoloty bojowe i okręty.
1986 Kawasaki Bayou 185
Pierwszy 4 kołowy ATV Kawasaki, zapoczątkował serię Bayou.Zapewniał komfortową jazdę dzięki wstecznemu biegowi.Zaopatrzony w jednocylindrowy silnik SOHC.
Image
1986 Kawasaki Bayou 300
Miał silnik o pojemności 290 centymetrów, największy w tamtych czasach.Miał duży zapas mocy np. do holowania.Miał wsteczny bieg i hydrauliczne hamulce.
Image
1987 Kawasaki Mojave 110/110E
Quad miał niską wagę, a przy tym duży zapas mocy.
Image
1987 Kawasaki Tecate 4
Quad miał chłodzony cieczą 249 centymetrowy, 2 suwowy silnik z KIPS.Niska waga, zawieszenie o długim skoku, hamulce tarczowe, aluminiowy swingarm.Był to prawdziwie MX-owy quad.
Image
1987 Kawasaki Mojave 250
Silnik DOHC 4 zaworowy silnik z chłodzeniem cieczą i swingarm o dużym skoku.
Image
1988 Kawasaki Bayou 220
Model oferował wiele rewolucyjnych rozwiązań: automatyczne sprzęgło, bieg wsteczny.Zaprojektowany do ciężkiej pracy, uzyskał status Best Seller.
Image
1989 Kawasaki Bayou 300 4x4
Kawasaki Bayou 300 4x4 wyposażony w 290 centymetrowy silnik.Miał 5 biegową skrzynię, napęd na cztery koła z blokadą przedniego dyferencjału.Nadawał się dzięki temu do ciężkiej pracy.
Image
1993 Kawasaki Bayou 400 4x4
Używany do pracy i zabawy.Bayou 400 4x4 miał 391 centymetrowy, cztero zaworowy silnik i napęd na wszystkie koła.
Image
1995 Kawasaki Lakota 300
Silnik o pojemności 290 centymetrów, jednocylindrowy.Był to quad sportowo-użytkowy.
Image
1997 Kawasaki Prairie 400 4x4
Quad ten miał 391 centymetrowy silnik, Kawasaki Automatic Power Drive System (KAPS), blokadę przedniego dyferencjału, kolumny McPherson, podwójne hamulce tarczowe.
Image
1998 Kawasaki Prairie 400
W ofercie Kawasaki pojawił się Prairie z napędem na koła tylne.
Image
1999 Kawasaki Prairie 300 4x4
Mniejszy brat Prairie 400.Posiadał silnik chłodzony powietrzem.Napęd na cztery koła.
Image
1999 Kawasaki Prairie 300
Kawasaki oferowało także Prairie z napędem a koła tylne.
Image
2002 Kawasaki Prairie 650
Kawasaki Prairie 650 był pierwszym na świecie seryjnie produkowanym quadem z V-Twinem.Miał nowoczesną ramę i elektroniczny system kontroli hamowania silnikiem.Napęd 2WD/4WD.
Image
2003 Kawasaki Bayou 250
Bayou 250 to większa wersja Best Sellera jakim był Bayou 220.Silnik chłodzony powietrzem.Skrzynia z biegiem wstecznym.
Image
2003 Kawasaki Prairie 360
Model ten posiadał silnik o pojemności 362 centymetrów, tylny hamulec tarczowy.Miał także blokadę przedniego dyferencjału.Napęd 2 WD/4WD. Był także oferowany z napędem 2 WD.
Image
2003 Kawasaki KXF 50
Najmniejszy model w ofercie Kawasaki.
Image
2003 Kawasaki KFX 80
To także quad oferowany dla najmłodszych.
Image
2003 Kawasaki KFX 400
KFX 400 był zupełnie nową sportową maszyną.Posiadał zawieszenie z amortyzatorami o długim skoku.Mocny silnik i pięciobiegowa, manualna skrzynia biegów+wsteczny i wszystko to w lekkim opakowaniu, bo zaledwie 169 kg.Silnik KFX400 to jednocylindrowy, czterosuw o pojemności 398 centymetrów chłodzony cieczą, DOHC.Quad wyposażony w gaźnik Mikuni 36 mm.
Image
2004 Kawasaki Prairie 700 4x4
Sercem tego quada był V-twin, chłodzony cieczą o pojemności 700 centymetrów.Napęd przenoszony dzięki automatycznej skrzyni.
Image
2004 Kawasaki KFX 700
Ten sportowy czterokołowiec miał automatyczna skrzynię.V twin o pojemności 697 centymetrów.Lekkie nadwozie i agresywny wygląd uczyniły go ekscytującym quadem.
Image
2005 Kawasaki Brute Force 750
Quad ten miał silnik V-twin, SOHC, wyposażony w gaźnik Keihin CVKR-34.Skrzynie automatyczną ze wstecznym i Kawasaki Brake Engine Central, czyli system kontroli hamowania silnikiem.Na rok 2008 zaprezentowano odświeżony model.
Image
2005 Kawasaki Brute Force 650
Mniejszy brat 750.Wyposażony silnik V-twin o pojemności 633 centymetrów.
Image
Image

No i następna historia :lol:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 08.08.2008 11:02 
Bardzo ładnie. Zeilony quadzik się należy i przemoderownie takie miejsce, żeby informacja nie umknęła.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 08.08.2008 11:26 
Aha będzie update tzn. dam modele trzykołowców Kawasaki.


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 08.08.2008 13:40 
Mojave250 produkowali do 2004r. a Lakota do 2002r. - tak żeby nie było, że tylko Banshee tak długo nie schodziła z taśmy produkcyjnej....

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 12.08.2008 13:50 
No to czas na odświeżenie.

Trzykołowce
Image
1981 Kawasaki KLT 200
KLT miał 198 centymetrowy, czterosuwowy silnik, elektryczny starter, manualne sprzęgło, pięciobiegową skrzynię.Model z 1983 roku miał elektryczną pompę paliwa i nowy wygląd.
Image
1982 Kawasaki KLT 250
Ten trzykołowiec dysponował 246 centymetrowym silnikiem SOHC.Przednie amortyzatory zapewniały komfortową jazdę wraz z elektrycznym starterem.
Image
1983 Kawasaki Duckster 200
Duckster miał kamulaż w postaci grafiki, cichy czterosuwowy silnik, balonowe opony.Nadawał się dzięki temu dla myśliwych.
Image
1983 Kawasaki Prairie 250
Pierwszy ATV Kawasaki o nazwie Prairie.Miał 4 suwowy silnik , 5 biegową skrzynię, amortyzatory z przodu i z tyłu.Modelu używała takze policja.
Image
1984 Kawasaki KLT 110
Niska waga i łatwe prowadzenie uczyniło go ATV dobrym dla początkujących.
Image
1984 Kawasaki Tecate
Trzykołowiec wyposażony w chłodzony cieczą, 249 centymetrowy, dwusuwowy silnik.Trzykołowiec ten miał takze duży bak paliwa i hamulce tarczowe.
Image
1985 Kawasaki KLT 160
Lekka waga i poręczność uczyniła go rodzinnym ATV.
Image
1985 Kawasaki KLT 185
Model był łatwy w prowadzeniu i komfortowy między innymi dzięki wstecznemu biegowi.
Image
Image

Proszę o komentarze. Za błędy przepraszam.Czy ktoś jest za i przeciw abym wziął się z a Polarka?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.05.2006 09:26
Posty: 488
Miejscowość: Warszawa-Wawer
Quad: Rapciuch 700 Special Edition
PostWysłany: 12.08.2008 14:48 
Piotrekkk888 napisał(a):
Czy ktoś jest za i przeciw abym wziął się z a Polarka?

Jestem za - czekam na efekty

_________________
Image


 
Profil Facebook

Rejestracja: 28.09.2007 08:44
Posty: 2
Miejscowość: Toruń
Quad: na 4 kołach:D
PostWysłany: 30.01.2010 22:01 
Re: Historia Kawasaki
Aż miło poczytać :D Bardzo mi się podoba:D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 11.07.2010 16:14 
Re: Historia Kawasaki
może lekka aktualizacja, bo chyba brakuje KFX 450 R


 
Profil
Retired Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.06.2006 05:06
Posty: 3153
Miejscowość: localhost
Quad: ... xXx ...
PostWysłany: 12.07.2010 06:38 
Re: Historia Kawasaki
arturatv napisał(a):
może lekka aktualizacja, bo chyba brakuje KFX 450 R
co Cię powstrzymuje ? Pisz Waść ;)

_________________
Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza.
— Albert Einstein


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 24.08.2010 16:47 
Re: Historia Kawasaki
Prześlę moderatorowi materiał i niech wklei. :)Oczywiście jak ktoś chce to może przesłać aktualizację.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.03.2010 18:34
Posty: 12
Quad: Kawasaki
PostWysłany: 17.10.2010 19:42 
Re: Historia Kawasaki
de


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2010 02:51
Posty: 199
Miejscowość: Łomża i okolice
Quad: Brute Force 750
PostWysłany: 11.02.2011 17:27 
Re: Historia Kawasaki
Kawasaki Rządzi tyle na ten temat :D :!: :!: :!:

_________________
KVF 750i Metallic Nocturne Blue, Lift 2, Come UP 3s, xvision led, Zilla 26, Sprigs yellow Highlighter, EHS Racing itp itd...


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 12.02.2011 19:08 
Re: Historia Kawasaki
Można dodać nowe Kawasaki bf 750?
Zdjęcie:
Image
Moje tłumaczenie zmian :oops: może być trochę nie po polsku:
Nowe głowice zapewniają wyższy stopień kompresji, który przyczynia się do wzrostu momentu obr / min. Bliski wysokiej wydajności obr / min jest bardzo dobry, jak zawsze, ale dodatkowy moment obrotowy zwiększa wydajność przy ruszaniu.
• Nowe profile wałka rozrządu ze zmienionym i zwiększonym skokiem zaworów przyczyni się do zmiany mocy silnika
• Nowe rury wydechowe ze stali nierdzewnej zmieniona została ich długość i zainstalowano dwie dodatkowe przelotowe otwory wewnątrz tłumika, aby zwiększyć osiągi silnika
• Gumowe mocowania tłumika pomogą zminimalizować naprężenia w układzie wydechowym
• Nowy rozrusznik jest wykonany z mocniejszego materiału oraz zastosowanie głębszych zębów zwiększa jego trwałość
•Aluminiowe cylindry są elektrooporowe, zapewniają długie i doskonałe rozpraszanie ciepła
• Nowy 33,5 Amp alternator oferuje zwiększenie mocy, aby zapewnić wystarczającą ilość prądu do działania instalacji elektrycznej i akcesoriów. Regulator mocy również zwiększono.
• Nowa, większa chłodnica jest umieszczona wysoko w podwoziu i zapewnia optymalną ochronę przed błotem i gruzem.
• Nowy, większy wentylator chłodnicy i większe średnice rury i węże chłodzenia zwiększają wydajność chłodzenia z nowej chłodnicy
• Nowy tuningowany wtrysk paliwa (DFI ®) system dopasowany do zmienionej charakterystyki silnika i umożliwia poprawę (off-idle?) i zakresie niskich obrotów
• Dwa 36mm organy przepustnicy są kontrolowane przez 32-bitowy procesor, który monitoruje temperaturę płynu chłodzącego, temperaturę powietrza, położenie przepustnicy, ciśnienie wlotowe powietrza, prędkość pojazdu i kąt wału korbowego, aby zapewnić doskonałą mieszankę paliwowo-powietrzną
• Niska stawka na powrót przepustnicy sprężyny i łożyska kulkowe wyposażone organy przepustnicy zminimalizują tarcie i zwiększą działanie przepustnicy
• Silnik można uruchomić na każdym biegu, gdy hamulec jest załączony
• powietrze do CVT i silnika wchodzi przez odwrotny do kierunku jazdy snorkel znajdujący się pod kierownicą, aby chronić przed działaniem wody i błota
• Dostęp do filtra powietrza wymaga zniesienia tylko jednej pokrywy.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.