Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Bolączki Kawasaki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 19:44



Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Bolączki Kawasaki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.05.2008 19:30
Posty: 60
Miejscowość: kujawy
Quad: ę lachę na wszystko poniżej 750 cm3
PostWysłany: 05.07.2009 22:44 
Bolączki Kawasaki
Witam wszystkich! Nie zauwazylem podobnego tematu wiec zakladam. W tym temacie chcialbym a zgromadzic wszystkie informacje na temat bolaczek i usterek wszystkich modeli Kawasaki. Pomoże to na pewno naszym poczatkujacym kolegom a takze tym którzy chca zapobiec usterkom w przyszlosci.
może zrobmy maly "regulamin": jeżeli chcesz dodac jakas bolaczke na temat jakiegos modelu Kawasaki zrob to w nastepujacej kolejnosci:
1.Model (rok)
2.Pojemność
3.Szczegółowo opisana usterka
4.Jak naprawic usterkę
5.Jak zapobiegac takowym w przyszlosci

_________________
Podpis usunięty. Niezgodny z Regulaminem Forum//Admin


 
Profil Facebook Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 20.04.2009 15:15
Posty: 8
Quad: połówka brutala
PostWysłany: 06.07.2009 13:04 
Re: Bolączki Kawasaki
1.Model (rok)
Brute Force KVF 650 bez i (2008

2.Pojemność
650

3.Szczegółowo opisana usterka
Efekt: Przegrzewająca się chłodnica, zapalona lampka temperatury,
Przyczyna: brak pracy wiatraka chłodnicy.
Sprawdzono: biezpieczniki, okablowanie, silnik wentylatora

4.Jak naprawic usterkę
Winny: czujnik termiczny silnika wentylatora, znajdujący się pod siedzieniem. termik próbował wyskakiwać i bądź to miał za mało miejsca pod siedzeniem na pełne wyskoczenie badź był uszkodzony, ale się spalił przy czym na zewnatzr nie było widac ze się spalił dopiero po przemierzeniu rozebraliśmy "i się okazało, że".
Prawdopodobnie przyczyna było złe zalożenie siedzienia + skatowanie wentylatora krzakami

5.Jak zapobiegac takowym w przyszlosci
- zakładać siedzisko poprawnie ? ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.05.2008 19:30
Posty: 60
Miejscowość: kujawy
Quad: ę lachę na wszystko poniżej 750 cm3
PostWysłany: 06.07.2009 21:14 
Re: Bolączki Kawasaki
Ok. Przypatrzylem się "regulaminowi" i mysle ze trzeba by troszke go pozmieniac:
1.Model (rok)
2.Pojemnośc
3. Szczegółowo opisana usterka:
-Przyczyna
-Efekt
4.Naprawa:
-Co sprawdzono
-Jak naprawic usterke
-Części jakich uzyto do naprawy (firma)
5.Jak zapobiegac takowym w przyszlosci
6.Inne uwagi dotyczace danej usterki
7.Rady (na przyszlosc) ;) dla użytkowników danego modelu
Btw. reklamacje dzięki za pierwszego posta i zapraszam innych użytkowników Kawasaki do zamieszczania postow.

_________________
Podpis usunięty. Niezgodny z Regulaminem Forum//Admin


 
Profil Facebook Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 10.07.2009 18:55 
Re: Bolączki Kawasaki
No jak narazie nie widać żadnych wpisów to dobry sygnał zeby obalić istniejące mity że Kawasaki a przede wszystki BF 750 sa bardzo awaryjne
:)

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 10.07.2009 20:21 
Re: Bolączki Kawasaki
siling, bo mi się nie chce pisać :P


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 10.07.2009 20:44 
Re: Bolączki Kawasaki
siling Mi też się nie chce pisac o KFX700 ;)

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 12.07.2009 22:39 
Re: Bolączki Kawasaki
sportcoupe

co do KFX700 to ja mam jedno zdanie. Stare rozwiązania w porównaniu do nowy quadów z silnikami FI do tego wspomagania itp.. ale dobrze eksploatowany KFX700 jest nie do zajechania.

ps: Swoim KFX700 latałem kulałem się łamałem obudowy, krzywiłem kierownice felgi i wszystko co możliwe oprócz ramy tego skrzywic mi się nie udało mimo ostrych dzownów ale po małej rekonstrukcji / wymianie uskzodzonych elementów kawa paliła i w droge....

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 13.07.2009 06:27 
Re: Bolączki Kawasaki
siling napisał(a):
oprócz ramy tego skrzywic mi się nie udało mimo ostrych dzownów


:) to miało być do Renegade :)

Nie no kfx700 jest dobrą konstrukcją ale niestety przestarzałą i jak dla mnie w perspektywie czasu dosyć toporną. Ogólnie mój czas spędzony na kfx bardzo dobrze wspominam zwłaszcza że był to mój pierwszy quad.

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.05.2008 13:24
Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
PostWysłany: 14.07.2009 23:01 
Re: Bolączki Kawasaki
Mogliby dać do KFX wtrysk i wspomaganie + jeszcze kilka bajerków jak np nowsze amortyzatory

-- dodano 15.07.2009 00:01 --

Może nie bolączka ale opisze

Na wolnych obrotach słychać w silniku metaliczny stukot. Jednak jest tak od nowości (pomimo regulowania zaworów w serwisie quady śrem). Nie przeszkadza ale trochę niepokoi. Oczywiście nie jest to głośne trzeba się wsłuchać w silnik.

A bolączka jest taka że do ściągnięcia paska potrzebny jest specjalny klucz :zły:


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Samoróbki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.09.2007 17:59
Posty: 719
Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
PostWysłany: 26.07.2009 19:47 
Re: Bolączki Kawasaki
Vendetta napisał(a):
Na wolnych obrotach słychać w silniku metaliczny stukot


ten stukot wychodzi z przekładni... sam silniki nie wydaja żadnego metalicznego odgłosu.... jak ręką zatkasz wyloty z przekładni to silnik będzie pracował cicho
tak jest u mnie


co do kfx700 to bolączką są zbyt słabe drążki kierownicze... i zbyt słabe amorki jak do tej masy...


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.