Quba
Rejestracja: 24.09.2009 21:29 Posty: 93 Miejscowość: Zielona Góra
Quad: BF 750 '09
|
Wysłany: 08.10.2009 19:00
Rozwiązywanie Problemów - Kawasaki
Witam! Napiszę co może być przyczyną znanych problemów Dotyczy to wszystkich quadów Kawasaki Źródło: Service Manual
Rozrusznik nie kręci - Przełącznik zapłonu jest w pozycji "OFF" - Przepalony bezpiecznik - Rozłączony akumulator - Rozładowany akumulator
Silnik kręci, ale nie zapala - Brak paliwa - Zakręcony kranik (KVF650, KVF360 i KLF250) - Zatkany filtr paliwa (przy pompie (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Uszkodzenie pompy paliwa (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Woda w paliwie - Nieużycie ssania przy zimnym silniku (z wyjątkiem KVF750 i KSF450) - Nieużycie pokrętła regulacji obrotów przy zimnym silniku (KSF450) - Zatkany filtr powietrza - Zalany silnik - Zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa - Zdjęta fajka ze świecy - Nieprawidłowe luzy zaworowe - Świeca brudna - Po przewróceniu i aktywowaniu czujnika przechyłów stacyjka została wyłączona i włączona (KVF750 i KSF450)
Silnik wyłącza się - Brak paliwa - Zakręcony kranik (KVF650, KVF360 i KLF250) - Woda w paliwie - Zatkany filtr paliwa (przy pompie (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Uszkodzenie pompy paliwa (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Zbyt długo uruchomione ssanie - Zatkany filtr powietrza - Wentylacja zbiornika paliwa zatkana - Silnik przegrzany a) zbyt długa praca na biegu jałowym lub za wolna jazda (za mały przepływ powietrza) b) przeładowanie c) zła świeca d) zatkana chłodnica (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) e) za niski poziom płynu chłodniczego (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) f) spadek jakości płynu chłodniczego (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) g) uszkodzenie wiatraka (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) h) przerywacz wiatraka uruchomiony (KVF750 i KVF650) i) zatkany system olejowy (KVF360) j) wiatrak nieuruchomiony błotem lub brudem k) niski poziom oleju
Brak mocy - Silnik przegrzany (co jest przyczyną - patrz wyżej) - Zanik kompresji a) nieprawidłowe luzy zaworowe - Zatkanie filtra paliwa - Zatkany filtr powietrza - Brudna lub zużyta świeca zapłonowa - Włączone ssanie (z wyjątkiem KVF750 i KSF450) - Nieprawidłowy poziom oleju - Ślizganie sprzęgła (KLF250 i KSF450) a) nieprawidłowa regulacja b) zużyty olej silnikowy (KLF250) - Sprzęgło nie wysprzęgla prawidłowo (KSF450) - Skrzynia na zbyt wysokim biegu (KLF250 i KSF450) - Woda w paliwie -Ślizganie paska napędowego (KVF750, 650, 360 i KSV700) a) woda w obudowie przekładni napędowej - Przełącznik awarii paska aktywowany (KVF750, KVF650, KVF360)
Uszkodzenie systemu Kawasaki Engine Break Control System oraz napędu 2WD/4WD - Awaria siłowników - Otwarty lub uszkodzony czujnik prędkości - Uszkodzony lub otwarty czujnik włączenia biegu - Uszkodzenie jednostki sterowania siłownikami - Akumulator rozłączony
Pozdrawiam.
_________________ "Robiąc cokolwiek, stajesz się kimkolwiek"
|
KRIS
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 28.01.2009 22:57 Posty: 476 Miejscowość: w Lubuskim
Quad: BF - tÄskni w garaĹźu :-(
|
Wysłany: 08.10.2009 21:40
Re: Rozwiązywanie Problemów - Kawasaki
_________________ Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców... Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Jazda quadem to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu
|