Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 08.06.2024 12:00



Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Tuning LTZ 400 - BIG BORE! 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika
PostWysłany: 04.01.2013 22:46 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Też mam big bora. Przerabiałem temat. Możesz dać 15 na przód jak tak zrobiłem lecz z czasem jak wymieniłem cały napęd to dałem fabryczne przełożenia i jest szczerze najlepiej


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.11.2009 12:36
Posty: 278
Miejscowość: Rawicz
Quad: kfx 450
PostWysłany: 04.01.2013 22:53 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Z silnika mam tak full wydech yoshi, airbox i stożek k&n, moduł procom niby +2k rpm, big bore i wał +4mm i uwież mi ze na seryjnym 14/40 biegi są dużo za krótkie i chcę spróbować tył 38 czy wystarczy a jak nie to rozwazam 15/38


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 04.01.2013 23:04 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
W Twoim przypadku myślę ze 15/40 będzie w sam raz. Że zapytam jak ustawiłeś mapę procoma do big bora?


Ostatnio zmieniony przez user, 04.01.2013 23:04, edytowano w sumie 1 raz



 
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 05.01.2013 07:32 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Ja wymieniłem ostatnio przód i tył 15/36 - czyli z przodu większa, a na tyle mniejsza.
Zmiana z przodu o 1 ząbek więcej = mniej więcej 3 ząbki mniej z tyłu.
Zatem na przedniej zębatce różnica jest bardziej widoczna, ale ...nie zawsze jest wystarczająco miejsca żeby na przodzie wstawić większą zębatkę.

Co do dostępności, to jest tak wiele firm, że zawsze znajdzie się jakiś producent, który oferuję zarówno mniejsze, jak i większe - chyba najszerszą ofertę ma Renthal, ale też ceny z "najwyższej" półki...

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN, 05.01.2013 07:32, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.11.2009 12:36
Posty: 278
Miejscowość: Rawicz
Quad: kfx 450
PostWysłany: 05.01.2013 07:34 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
user ustawioną mam 8 mape, jezdziłem i sprawdzałem każdą po kolei i wyszło ze na 8 najlepiej reagował i "szedł" to była tzw metoda prób i błędów za moduł dawałem jakos 450zł nówke. Fiśman i wtedy było ok ? bo 36 to w sumie już maława muszę polować chociaz na 38 a do ltz'Ty ciezko chyba ze od ltr'a pasuje ? i według Ciebie od jakiej lepiej zacząć przód czy tył ?


Ostatnio zmieniony przez Petik 05.01.2013 07:35, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 05.01.2013 07:37 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
W KFX w serii jest 14/38 - więc z przodu dałem o 1 więcej, a z tyłu o 2 mniej. Oczywiście u ciebie jest inaczej, zatem zmiany też powinny być odpowiednio inne.
Dadam, że wymiana przodu jest dużo tańsza ;)

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN 05.01.2013 07:37, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Facebook
Awatar użytkownika
PostWysłany: 05.01.2013 13:41 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
To zależy też od wysokości opon oczywiście. Jeżeli masz 18' to można sobie spróbować 15/38. W sumie też zębatki to nie ogromny koszt więc można potestować różne opcje. Ja chyba każdą zębatkę przerzuciłem u siebie w YFZ zarówno na przodzie jak i tyle. Oponki mam 20' to przy 15/37 było spoko, samochody na trasie wyprzedzałem ale jak przyszedł czas na łańcuch to zmieniłem wszystko na serie. Pamiętaj aby umiejętnie je zgrać bo przy seryjnym łańcuchu może ci go nie starczyć. Np. jak zostawisz tył 40 a przód dasz 2 więcej czyli 16 to prawdopodobnie nie założysz już łańcucha. Pamiętaj że jeden ząb z przodu daje ogromną różnicę.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.11.2009 12:36
Posty: 278
Miejscowość: Rawicz
Quad: kfx 450
PostWysłany: 05.01.2013 15:16 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Spróbuje najpierw 15/40 bo jak Fiśman wspomniał przód +1 = +3 tyłowi mniej więcej, rok temu w lutym jakoś cały napęd zmieniałem, co do kół to mam 20-11-10. Koszty fakt nie są wielkie ale nie potrzebuje kilku na przód lub tył dlatego pytam was co może być optymalne pod takie zestawienie.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.04.2009 15:36
Posty: 222
Quad: LTZ
PostWysłany: 05.01.2013 15:33 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Barol napisał(a):
czy jest możliwość i czy warto do LTZ wrzucać tłok HC ? dodam, że mam wydech+filt+dynojet


odpowie ktoś na moje pytanie ? :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.01.2013 14:46 
Re: Tuning LTZ 400 - BIG BORE!
Przy dodawaniu zębów na tyle pamiętajcie o małym szkopule - dolna osłona plus zmniejszenie prześwitu... dwa zęby więcej na tyle to już spora różnica, a prześwit też znacząco zmniejszony.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.