Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 10.11.2024 20:44



Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.11.2011 15:35
Posty: 75
Miejscowość: Kielce
Imię: Oskar
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Chiny 150, Suzuki LT-Z400
PostWysłany: 30.11.2012 22:04 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Polecasz YFZ, która jest dużo droższa w utrzymaniu, chociażby same części. Między YFZ, a LTR jest taka różnica, że LTR posypie się skrzynia raz na 10000000000 kosmicznych lat, a w YFZ cały czas grzebiesz :) Rozumiem, że jesteś przywiązany do swojej YFZ-ki, ale nie skreślaj innych quadów ;)

_________________
"Bo dla mnie bez marzeń żyć człowieku nie warto" O.S.T.R.
#471


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.02.2012 20:00
Posty: 102
Miejscowość: USA/Katowice
Quad: MXR, TRX 450, LTZ L2, KFX 450, DS, RZR 4
Poprzednie quady: cała masa
PostWysłany: 30.11.2012 22:56 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Comander16 napisał(a):
Ale co do tej Suzi z 2009 to sobie odpuść, w k9 były fabryczne usterki pompy więc jak już nowszą ltz to od 2010 roku.


Nie pompa tylko wtrysk zapychał się i przez to pompa padała.

user napisał(a):
nie kupuj ltr... Najlepiej sprawdzona YFZ albo TRX 450r


Dlaczego skreślasz inne quady jak chociażby np. kfx/Can Am one niby nie są sprawdzone?
LTR była to najlepsza 450 więc nie ładnie tak pisać nie kupuj o tak dobrym sprzęcie. Praktycznie quad jest fabrycznie przygotowany do zawodów, wystarczy kupić CRBM wyjąć kryzę, zdjąć pokrywę z airboxa, kupić nerf bary i praktycznie to wszystko.

user napisał(a):
ltr ma wadliwa skrzynie ktora może narobic dodatkowo wiele szkod w silniku w przypadku posypania się trybow 3 biegu. Przeciez to jest już potwierdzone, nie sa to pojedyncze przypadki... :oczy:


A cóż to za problem kupić kuty 3 bieg? Jak się posypie to uwierz mi wiedziałbyś o tym podczas jazdy.

pawel1109 napisał(a):
co do wtrysków w k9 to szlyszalem ze awaryjne to nie są bo to ten sam wtrysk co w ltr a w ltr byl stosowany już duzo wcześniej


Bzdura. Chociażby takie drobne porównanie wtrysk w ltr ma 43mm., w LTZ 36mm.


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 01.12.2012 18:59 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
BadWolf napisał(a):
Praktycznie quad jest fabrycznie przygotowany do zawodów

za pewne masz na myśli zawody na torze u soltysa za stodola, przeciez zdajesz sobie sprawe ile kosztuje przygotowanie takiego quada na prawdziwe zawody. Koszt samego zawieszenia jest wart tyle co sam twoj "fabrycznie przygotowany do zawodów" ltr wiec o czym my mowimy. Nie ma zadnej seryjnie produkowanej 450 ktora jest naprawdę solidnie przygotowana na konkretne zawody, nawet KTM nie jest ani Polaris mxr.
Ltr jest do przodu jeżeli chodzi o szerokosc fabryczna to tak ale i tak wiekszosc prawdziwych zawodnikow wymienia os na tuningowa ktorych ceny zapewne znasz. Po za tym ltr jest slabiej wywazony niz YFZ czy TRX przez co jest najzwyczajniej slabszy jeżeli chodzi o moc.

BadWolf napisał(a):
A cóż to za problem kupić kuty 3 bieg? Jak się posypie to uwierz mi wiedziałbyś o tym podczas jazdy.

no jeżeli lubisz tak dokladac do interesu to proszę, ja ci tego nie zabronie na pewno ;)


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.02.2012 20:00
Posty: 102
Miejscowość: USA/Katowice
Quad: MXR, TRX 450, LTZ L2, KFX 450, DS, RZR 4
Poprzednie quady: cała masa
PostWysłany: 01.12.2012 20:08 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Prawdziwe zawody czyli gdzie? W USA sporo ludzi kupowało właśnie LTR ze względu na mały koszt związany z wzięciem udziału w zawodach w porównaniu z innymi quadami. Sądzę, że w innych krajach wyglądało to podobnie i jakoś nikt nie narzekał, że ten quad jest kiepski. Jasne opony w serii są kiepskie, zawieszenie lekko za sztywne, ale to i tak pestka w porównaniu z innymi quadami. Sądzisz, że dlaczego LTR został zbanowany, że co? Za łatwo się modyfikował i tyle.
Co do kosztów zawieszenia to bez przesady nie kosztuje aż 30tyś.
Moc podczas zawodów nie ma jakiegoś super znaczenia jeszcze trzeba umieć ją wykorzystać. To, że masz 60hp nie znaczy, że wygrasz z zawodnikiem z połowę mniejszą mocą. Umiejętności to dzięki nim wygrywasz w tym sporcie.
Najpierw piszesz o kosztach ile to wszystko wyniesie etc. A teraz tym, że kuty bieg to spory wydatek niby powiedz mi jak można porównywać marny koszt kutego biegu z jakieś 1.5tyś do np. 100tyś?(Biorąc pod uwagę spory tuning).
Jeszcze wracając do tego wyważenia jakie to ma znaczenie skoro i tak praktycznie wszystko wymieniasz?
Bo jeśli masz nieograniczony budżet to be znaczenia czy kupisz YFZ czy ltr.


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 02.12.2012 08:33 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
...znowu się zrobiła polemika, ale może trochę naświetli innym różne spojrzenia na przygotowanie quadów do sportu :)

Dodam zatem swoją opinię:

- miałem dwie YFZ i jednego LTR'a, w serii rzeczywiście LTR jest bardziej zbliżony do wymagań sportu (co zapewne wynika z faktu i z był później wprowadzany na rynek i w oparciu i większe doświadczenie choćby wynikające z analizy rynku i działań konkurencji, pamiętać bowiem należy, że quady seryjne mają łączyć dwie cechy: spełniać oczekiwania konsumenta i być zarazem trwałe - wypadkowo tego sprawia, że nigdy produkt wielkoseryjny nie będzie całkowicie dedykowany do wyczyny, gdyż byłby za drogi w pozyskaniu i za drogi w utrzymaniu), ale LTR i tak wymaga przebudowy (za słabe amory, za ciężki), YFZ z kolei jest (obok TRX) jednym z najdłużej produkowanych quadów sportowych i pomimo potrzeby większej przebudowy (choćby wahacze, czy oś) akcesoria do niej potrzebne są tańsze (w PL !) i dużo łatwiej dostępne.

- oceniając wagę i rozłożenie środka ciężkości to powiedziałbym tak: taniej jest przygotować LTR do CC, a YFZ do MX.

Nie wspominam o awaryjności, bo z tym różnie bywa w obu modelach i zależy jak się dba.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN 02.12.2012 08:33, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Facebook
Awatar użytkownika
PostWysłany: 02.12.2012 14:02 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
FIŚMAN
A jak wypada YFZ450R w porownaniu do Ltr450?


 
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 02.12.2012 17:15 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
No, gabaryty YFZ-R ma podobne do LTR, ale słabo z akcesoriami tuningowymi (dużo gorzej póki co niż do LTR, bo i model młodszy). Jakoś sprzęt nie bardzo przyjął się na rynku, a zwolennicy Yamahy wracają do wersji gaźnikowej... Chociaż jak spojrzeć na Romka Cuprie, to aż by się chciało nią polatać, ale jego to "Factory Racing" zatem nie ma w zasadzie nic wspólnego z ofert rynkową. I znowu nie wspomnę o awaryjności 8)

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook

Rejestracja: 22.11.2012 10:47
Posty: 8
PostWysłany: 21.12.2012 14:47 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
witam,

długo tu nie pisalem lecz poszukiwania ltz nadal trwaja co sądzicie o tych dwóch sprzetach?:

http://moto.allegro.pl/quad-suzuki-ltz- ... 02217.html


http://moto.allegro.pl/suzuki-ltz-400-k ... 27533.html

z góry dzięki za pomoc


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 21.12.2012 15:32 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Ta pierwsza oferta jest bardzo ciekawa, duzo dodatkow, ta druga na wtrysku to trochę golas, przy samym zakupie już brakuje jej opon oraz nerfbarow a to już kosztuje trochę. Ale posiada plus ze jest zarejestrowana.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2010 20:43
Posty: 476
Miejscowość: Wlkp
Quad: Raptor
Poprzednie quady: Zonda 200, Suzuki Ltz 400
PostWysłany: 22.12.2012 13:49 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Ltz k9 miały problemy z wtryskiem (nie wszystkie ale większość) więc uważaj.

_________________
Fx Zonda 200 ---> Suzuki Ltz 400 ---> Raptor?

Wymiana napędu Ltz - viewtopic.php?f=110&t=52380


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2012 15:00
Posty: 37
PostWysłany: 28.12.2012 14:38 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Witam!

W czerwcu kupuje swojego pierwszego quada, mam około 8000 - 9000 zł na zakup. Zdecydowałem się na LTZ 400, widzę, że takiego quada można kupić już od 7000 tysięcy w górę, mnie interesuje rocznik od 2005 w górę, jak myślicie za taką kasę można kupić już w miarę dobre Suzuki w dobrym stanie ?

Np. http://tablica.pl/oferta/suzuki-ltz-400 ... 4d6f4;r:;s:
http://allegro.pl/suzuki-ltz-400-poleca ... 25484.html

Ile wy daliście za swoje LTZ-y ? i w jakim stanie były ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2010 20:43
Posty: 476
Miejscowość: Wlkp
Quad: Raptor
Poprzednie quady: Zonda 200, Suzuki Ltz 400
PostWysłany: 28.12.2012 17:00 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Ani jeden ani drugi nie są powyżej 2005 roku oba są 03-04r widać to po amortyzatorach od 05 były gazowe a w tych są jeszcze olejowe.
Ja nie kupił bym żadnego z nich, na dobrą Ltz musisz mieć najmniej 10000 zł.

_________________
Fx Zonda 200 ---> Suzuki Ltz 400 ---> Raptor?

Wymiana napędu Ltz - viewtopic.php?f=110&t=52380


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2012 15:00
Posty: 37
PostWysłany: 28.12.2012 17:42 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Comander16 napisał(a):
Ani jeden ani drugi nie są powyżej 2005 roku oba są 03-04r widać to po amortyzatorach od 05 były gazowe a w tych są jeszcze olejowe.
Ja nie kupił bym żadnego z nich, na dobrą Ltz musisz mieć najmniej 10000 zł.


dzięki za info z tymi amortyzatorami, ja te aukcje tylko przykładowo wrzuciłem tutaj, swojego quada będę jeszcze szukał, planuje na wakacje kupić, może dozbieram więcej kasy, pytam tak orientacyjnie na razie,


 
Profil

Rejestracja: 24.07.2012 21:11
Posty: 201
Miejscowość: Białystok
Quad: Yamaha Raptor 350
Poprzednie quady: Loncin 110
PostWysłany: 30.12.2012 00:12 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
Dobrze, że za wczasu. Poczytaj na forum informacje odnośnie tego modelu, bedziesz wiedział co najcześciej siada ,w zasadzie jest to polecany sprzęt ,ale wiadomo to tylko maszyna a jak kto eksploatuje to różnie z tym bywa i w różnym stanie jest sprzęt.

-- dodano 30.12.2012 01:12 --

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=195&t=5019
tu masz trochę info o ltz'Cię


Ostatnio zmieniony przez skipior94, 30.12.2012 00:12, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2012 15:00
Posty: 37
PostWysłany: 31.12.2012 18:40 
Re: LTZ400 PIERWSZY ZAKUP PROSZĘ O POMOC
A ile wy daliście za swoje LTZ-ki i jakie roczniki macie, kiedy kupowaliście ?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.