Witam,więc tak:
-kontrolka zapala się przy włączonym zapłonie ( po odpaleniu gaśnie) i jak jest płyn w chłodnicy za gorący
- ja zawsze pompowałem 0,4 - 0,5 atmosfery
- zawory regulowane płytkami
-coś jest nie tak, może poprzedni właścicliel coś przerabiał przy ssaniu (jakiś patent )
-powinna być tulejka i nie zapomnij o kalamitkach ulatwią sprawę smarowania
-dokręć śruby na ośce - luzu nie powinno być - sprawdź przy okazji łożyska w tylnej ośce i jak mają luzy to zmień - rozsypane łożysko może narobić sporo zamieszania ( czytaj kosztów)
-skasować luzy, ewentualnie ustawić zbieżność
-wymienić gumki w górnym mocowaniu kolumny lub jak jest luz na dole to tulejkę w kolumnie ( są na allegro )
- rolka jest podobna jak w raptorze 660 ( w środku ma dwa łożyska i tulejkę dystansową ) to co Ci zostało to resztka ( jak coś to mam taki zamiennik ) odsprzedam za parę złociszy
jak chcesz to podeślę fotki