Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Remont LTZta
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 21.05.2024 05:53



Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Remont LTZta 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2012 00:16
Posty: 95
Miejscowość: Opolskie, Krapkowice
Quad: LTZ 400
Poprzednie quady: Honda nsr (motór) - nadal ujeżdżam ;p
PostWysłany: 11.10.2014 01:33 
Remont LTZta
Witam , posiadam moją suze od jakiś 2 lat , gdy pierwszy raz na nią wsiadłem byłem mile zaskoczony przyśpiesznie piękne na trójce jeszcze na koło brało Quad od bogatej osoby odkupiony zadbany i w ogóle , u mnie ekspolatacja quada wygladała na tym że smarowałem łańcuch , naciągałem go , wymieniałem olej na czas , czyściłem filtr powietrza , wymieniałem klocki i w sumie tyle , a Quad przez 2 lata dostawał ładnie po dupie bo cyrki z nim robiłem , nie jedną glebe zaliczyłem... i suza już nie jest taka mocna (przynajmniej mi się tak wydaje) jak była wcześniej do tego wydaje mi się że jedno koło przednie jest wysunięte bardziej do przodu/tyłu niż drugie wiec i zawieszenie dostało gdzies po dupie , możliwe że wahacz ale ja się tam nie znam . pomyślałem ze przydałby się jej remont , tylko co przy takim remoncie miałbym remonotwać ? rozumiem świece wymienić (nie wymieniłem nigdy ;c) i co dalej ? jakich kosztów moge się spodziewać :mysli: , Suzuki ltz400 k8 ;)


Ostatnio zmieniony przez gorolex, 11.10.2014 01:33, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 15.11.2008 15:12
Posty: 68
Miejscowość: szczecin-goleniow
PostWysłany: 11.10.2014 11:08 
Re: Remont LTZta
"Kolego" po co piszesz 2x to samo i jeszcze nowy temat zakładasz....

Skoro nic nie robiłeś przez te 2 lata tylko ogień i ogień to może zrób podstawowe czynności serwisowe... Zawory, łańcuszek, napinacz, świeca, nowy filtr, płyn chłodniczy, może sprzęgło też dostało kto to wie... itd itp....

Jeśli nie dawałeś ognia na zimnym a olej zmieniałeś często to myślę, że maszynie nic nie powinno się stać złego...

No chyba, że krzywdę jej zrobiłeś właśnie przez np. zaniedbanie zaworków.

Jeśli wg ciebie wymiana świecy to remont.... to koszta prawdziwego remontu mogą Cię przerazić :oczy:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2014 16:26
Posty: 198
Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
PostWysłany: 11.10.2014 11:57 
Re: Remont LTZta
No kolega _arek_ chyba ma rację świeca obowiązkowo moja wylatywała ze 3 razy do roku, weryfikacja łańcucha rozrządu i jak trzeba wymienić, zawory musowo co 10-15 moto godzin powinno się je sprawdzać, olej filtr no i filtr powietrza prać i jeszcze raz prać jak tylko robi się brudny jak stary wywalić i kupić nowy i nasączyć. Jeśli chodzi o zawieszenie to trzeba sprawdzić co się zużyło gdzie są luzy, tylny wahacz jak tam tulejki sztywne?, łożyska w kołach?,
łańcuch zębatki w jakim stanie? Zmierz sobie odległość koła przedniego i tylnego z jednej strony i z drugiej czy nie masz krzywej ramy, możesz też zbadać zbieżność kół przednich czy się nie rozjechały każda w swoją stronę.

Jeśli tylko jeździsz i nic nie robisz to tylko świadczy jakim twardym i bezawaryjnym sprzentem jest LTZ, dobrze trafiłeś ja w ciągu półtora roku włożyłem jakieś 3 koła, drobnicy nawet nie liczę....


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2012 00:16
Posty: 95
Miejscowość: Opolskie, Krapkowice
Quad: LTZ 400
Poprzednie quady: Honda nsr (motór) - nadal ujeżdżam ;p
PostWysłany: 11.10.2014 13:29 
Re: Remont LTZta
zawory , hmmm a jak je samemu ustawić żeby było dobrze ? zapomniałem wspomnieć że łańcuszek już wymieniłem i fakt nie był w najlepszej kondycji , filtr powietrza czyszcze air oil 206 i jestem zadowolony , filtr oleju wymieniam przy KAŻDEJ wymianie oleju , zawieszenie sprawdze w wolnej chwili , a nie ma tam jakis gum w wahaczu co się wychuśtały czy coś takiego ? bo bardzo ściąga w lewo , przy wheelie też (może ośka ?) , ja w ltz-ta oprócz łańcuszka to ani grosza nie musiałem włożyć , sprzęt nie do zajechania ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2014 16:26
Posty: 198
Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
PostWysłany: 11.10.2014 20:07 
Re: Remont LTZta
no zawory to lepiej zlecić komuś kto to ogarnia, na wahaczach są tulejki które mogą mieć luz ale nie taki żeby ściągały prędzej sworznie i końcówki drążków lub źle ustawione koła ale jeśli ściąga przy jeździe na kole to może oś masz krzywo ustawioną lub luz na wahaczu tył a przy jeździe na wprost też ucieka ? poszarp się z tymi kołami i wahaczami poszukaj luzów i zmierz sobie rozstawy kół może coś pogiełeś


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 12.10.2014 05:57 
Re: Remont LTZta
Przez tyle lat, to jeszcze może być napęd do wymiany, albo chociaż do naciągnięcia - efektem może być poprawa przyśpieszenia.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.04.2014 11:27
Posty: 1490
Imię: Piotr
PostWysłany: 12.10.2014 06:34 
Re: Remont LTZta
Panowie przestańcie go oszukiwać :D
Napiszcie wprost, że 4 tyś ma do wydania :bojesie:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2012 00:16
Posty: 95
Miejscowość: Opolskie, Krapkowice
Quad: LTZ 400
Poprzednie quady: Honda nsr (motór) - nadal ujeżdżam ;p
PostWysłany: 12.10.2014 10:58 
Re: Remont LTZta
PiotrMW napisał(a):
Panowie przestańcie go oszukiwać :D
Napiszcie wprost, że 4 tyś ma do wydania :bojesie:


A Ty Piotrek mnie nie strasz :D do tego wymieniłem klocki , lecz hamulec z tyłu mi się zapowietrzył , no to spróbowałem go odpowietrzyc (nigdy żadnego problemu z tym nie miałem) lecz tym razem się nie da, poprostu się nie da , hamulec mięki jak był tak jest i hamuje bardzoooo słabo.... jakieś bardzo złe rzeczy się dzieją....


 
Profil

Rejestracja: 15.11.2008 15:12
Posty: 68
Miejscowość: szczecin-goleniow
PostWysłany: 12.10.2014 11:44 
Re: Remont LTZta
To nie są złe rzeczy tylko sprawy eksploatacyjne.... A jak się nie zagląda przez 2 lata to nagle wszystko zaczyna się kumulować....

Nie ma co rozmyślać tylko ściągaj serwisówke i działaj. A jak nie chcesz sam to oddaj gdzieś do serwisu...

Tu masz dwa filmiki odnośnie zaworów, co prawd nie LTZ a DRZ ale to jedno i to samo tylko rama inna ;)





Ostatnio zmieniony przez _arek_, 12.10.2014 11:44, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.04.2014 11:27
Posty: 1490
Imię: Piotr
PostWysłany: 12.10.2014 14:39 
Re: Remont LTZta
Ja też nie mogłem odpowietrzyć hamulca tylnego. Dopiero po przeczytaniu manuala zobaczyłem, że nieodpowiednią stroną się do tego zabrałem. I coś mi się wydaje, że Ty popełniasz ten sam błąd co ja. Zamiast powietrze zaworem odpowietrzającym wypuścić to odkręcałem śrubę i w taki sposób przelałem prawie litr płynu hamulcowego.
Więc popatrz i poczytaj na pewno się uda.
A jeśli chodzi o remont to nie ma się co dziwić, że takie koszta są to drogie hobby a że w Polsce nie jest jeszcze taki powszechny to i ceny można dawać z kosmosu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2014 16:26
Posty: 198
Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
PostWysłany: 12.10.2014 19:28 
Re: Remont LTZta
Jak się nie ogarnia tematu to trzeba kogoś kumatego poprosić żeby przejrzał i ocenił co ze sprzentem i co trzeba zrobić bo takie strzelanie to bez sensu, naprawić to co się zużyło a nie jechać po kolei na pewno coś da się uratować w końcu pacjent nadal żyje ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2012 00:16
Posty: 95
Miejscowość: Opolskie, Krapkowice
Quad: LTZ 400
Poprzednie quady: Honda nsr (motór) - nadal ujeżdżam ;p
PostWysłany: 13.10.2014 14:00 
Re: Remont LTZta
odrazu zabralem się za zawór odpowietrzajacy ale cos się nie da , wymienilem hamulce chwile igła hamowaly a zaraz hamulec miekki się zrobil i lipa , jakieś pomysły ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.04.2014 11:27
Posty: 1490
Imię: Piotr
PostWysłany: 13.10.2014 18:55 
Re: Remont LTZta
A gdzieś jakiś wyciek zaobserwowałeś ? Może gdzieś oring puścił albo uszczelka miedziana pęknięta


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2014 16:26
Posty: 198
Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
PostWysłany: 13.10.2014 19:36 
Re: Remont LTZta
może pompa padła


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2012 00:16
Posty: 95
Miejscowość: Opolskie, Krapkowice
Quad: LTZ 400
Poprzednie quady: Honda nsr (motór) - nadal ujeżdżam ;p
PostWysłany: 14.10.2014 11:43 
Re: Remont LTZta
pompa działa , poprostu raz potrzebowałem na szybko transportu to wskoczyłem na quada i pojechalem bez klockow ale tloczek wcisniety , pozniej na quada wsiadl znajomy i nie widzial ze nie ma hamulca z tylu i naciskał tak długo az tloczek (bez tej balszki na górze ktora łatwo odpada) przytarl tarcze , według mnie nic się nie stalo ale quadzicho nie hamuje , tzn bardzo bardzo słabo wręcz niezauważalnie


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.