Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Suzuki LTZ 400 kilka pytan
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 09:03



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Suzuki LTZ 400 kilka pytan 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 02.08.2019 13:11
Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LT-Z400
PostWysłany: 02.08.2019 13:47 
Suzuki LTZ 400 kilka pytan
Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum oraz posiadaczem używanego quada ltz 400 i mam do Was kilka pytań odnośnie tego sprzętu :D

Po zakupie tej maszyny od razu co w nim zrobiłem to wymieniłem olej na MOTUL 5100 10W40 oraz filtr oleju, dodatkowo wymyłem filtr powietrza i wymoczyłem go w odpowiednim oleju, kolejna rzeczą jaka zrobiłem to zmieniłem świece na nową zgodnie z książka serwisowa.

Zabrałem się za regeneracje zawieszenia zamówiłem: Zestaw naprawczy wahacza górnego i dolnego oraz drążki wraz z końcówkami.. drążki i końcówki zostały już wymienione i czekam teraz na zestaw do regeneracji wahaczy i powiedzcie mi czy podczas ich wymiany będę musiał je całkowicie demontować od pojazdu czy uda mi się wybić te łożyska igiełkowe bez jakiś problemow? W zestawach nie ma śrub oraz nakrętek one też musza być wymienione?

Kolejna sprawa to wydech a mianowicie poprzedni właściciel sam uspawal jakiś całkowicie przelotowy tłumik i tak ryczy ze nie da się tak normalnie jeździć wiec kupiłem na pomarańczowym portalu tłumik filmy Dominator R dedykowany do tego modelu.. wracając do tego ze wymieniłem w nim świece to wyczytałem ze jak gwałtownie doda się gazu i gaśnie to zalecali wymienić ale po jej wymianie jest tak samo.. myślicie ze to wina tego przelotowego tłumika czy złej regulacji gaźnika? jak jest bardzo rozgrzany to bardzo rzadko tak gaśnie i czasem strzeli z tłumika..

Kolejna rzecz jaka mnie irytuje bo pierwszy raz mam odczynienia z takimi pojazdami ze skrzyniami manualnymi to gdy trzymam sprzęgło i włączam 1 bieg to czuć takie szarpniecie.. kolejna rzecz to gdy mam już włączony dany bieg czy jedynkę czy dwójkę lub nawet wsteczny i trzymam to sprzęgło nadal i dodam gazu to quad mimo to rusza i czy to jest normalne zachowanie? podciągałem linkę od sprzęgła ale to nic nie pomagało.. czy tam może być coś złe poskładane?

Mam tego quada ponad tydzień i powiedzcie mi na co jeszcze muszę przy nim zwracać uwagę? liczę na szybkie odpowiedzi i porady od Was
Pozdrawiam Marcin ;)


 
Profil

Rejestracja: 22.02.2019 20:21
Posty: 36
Imię: Kamil
Quad: Kawasaki kfx400
Poprzednie quady: Polaris Outlaw 700*, Polaris Outlaw 450, Yamaha Grizzly 350, Zongszein 250
PostWysłany: 03.08.2019 05:48 
Re: Suzuki LTZ 400 kilka pytan
Odnośnie zawieszenia, to tak musisz całkowicie je zdemontować. Ja jak wymieniałem łożyska z przodu to próbowałem je wycisnąć imadłem dwa wyszły a dwa nie i niestety połamałem imadło. Dobrze jest użyć prasy. Ja jej nie miałem, jak sam nic nie wymyślisz to opiszę ci jak ja to zrobiłem.
Sprzęgło to jak przy wkładaniu jedynki masz wyższe obroty to ci szarpnie np gdy masz ssanie zaciągnięte. Jednak jak na wciśniętym do końca rusza to jest nie dobrze.


 
Profil

Rejestracja: 02.08.2019 13:11
Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LT-Z400
PostWysłany: 03.08.2019 08:47 
Re: Suzuki LTZ 400 kilka pytan
Wahacze zdemontowałem i poszedłem na prasę, nawet wyskoczyły bez większych problemow te łożyska.. a co podejrzewasz z tym sprzęgłem? bo to jest tak ze jak trzymam to stoi w miejscu ale jak dodam gazu trzymając sprzęgło to rusza, najgorsze jest to ze w okolicy nie ma żadnego mechanika który zajmuje się takimi silnikami czy pojazdami dlatego liczę na Wasza pomoc ;) ogólnie biegi wskakują bardzo ładnie nic nie szarpie nic nie stuka..


 
Profil

Rejestracja: 22.02.2019 20:21
Posty: 36
Imię: Kamil
Quad: Kawasaki kfx400
Poprzednie quady: Polaris Outlaw 700*, Polaris Outlaw 450, Yamaha Grizzly 350, Zongszein 250
PostWysłany: 04.08.2019 06:42 
Re: Suzuki LTZ 400 kilka pytan
Linkę od sprzęgła reguluje się w dwóch miejscach.
1. przy klamce
2. przy przedniej obudowie będzie jeszcze jedno pokrętło
Skręć je na maxa zobaczysz co będzie, a pamiętaj tylko że rączka powinna mieć luz 2mm książkowo jak dobrze pamiętam.
U mnie też linka sprzęgłowa się wyciągnęła i był problem z rozłączaniem.
Oceń optycznie w jakim stanie jest linka pancerz zanim sam zaczniesz sprzęgło dociskać wymiń linkę na nową


 
Profil

Rejestracja: 02.08.2019 13:11
Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LT-Z400
PostWysłany: 05.08.2019 14:24 
Re: Suzuki LTZ 400 kilka pytan
Na samej lince jest rozkręcone na maxa i tak się zapiekło ze nie idzie już tam nic zrobić a przy klamce też rozkręcałem na maxa i dalej to samo.. a o co chodzi z tym luzem? ze klamka ma być luźna góra dół 2mm?

-- dodano 05.08.2019 14:24 --



Może mi ktoś powiedzieć czy ta praca silnika jest okej bo mi się wydaje ze w tym silniku tak jak by coś stukało.. ;x


Ostatnio zmieniony przez Bonita, 05.08.2019 14:24, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.