Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum oraz posiadaczem używanego quada ltz 400 i mam do Was kilka pytań odnośnie tego sprzętu
Po zakupie tej maszyny od razu co w nim zrobiłem to wymieniłem olej na MOTUL 5100 10W40 oraz filtr oleju, dodatkowo wymyłem filtr powietrza i wymoczyłem go w odpowiednim oleju, kolejna rzeczą jaka zrobiłem to zmieniłem świece na nową zgodnie z książka serwisowa.
Zabrałem się za regeneracje zawieszenia zamówiłem: Zestaw naprawczy wahacza górnego i dolnego oraz drążki wraz z końcówkami.. drążki i końcówki zostały już wymienione i czekam teraz na zestaw do regeneracji wahaczy i powiedzcie mi czy podczas ich wymiany będę musiał je całkowicie demontować od pojazdu czy uda mi się wybić te łożyska igiełkowe bez jakiś problemow? W zestawach nie ma śrub oraz nakrętek one też musza być wymienione?
Kolejna sprawa to wydech a mianowicie poprzedni właściciel sam uspawal jakiś całkowicie przelotowy tłumik i tak ryczy ze nie da się tak normalnie jeździć wiec kupiłem na pomarańczowym portalu tłumik filmy Dominator R dedykowany do tego modelu.. wracając do tego ze wymieniłem w nim świece to wyczytałem ze jak gwałtownie doda się gazu i gaśnie to zalecali wymienić ale po jej wymianie jest tak samo.. myślicie ze to wina tego przelotowego tłumika czy złej regulacji gaźnika? jak jest bardzo rozgrzany to bardzo rzadko tak gaśnie i czasem strzeli z tłumika..
Kolejna rzecz jaka mnie irytuje bo pierwszy raz mam odczynienia z takimi pojazdami ze skrzyniami manualnymi to gdy trzymam sprzęgło i włączam 1 bieg to czuć takie szarpniecie.. kolejna rzecz to gdy mam już włączony dany bieg czy jedynkę czy dwójkę lub nawet wsteczny i trzymam to sprzęgło nadal i dodam gazu to quad mimo to rusza i czy to jest normalne zachowanie? podciągałem linkę od sprzęgła ale to nic nie pomagało.. czy tam może być coś złe poskładane?
Mam tego quada ponad tydzień i powiedzcie mi na co jeszcze muszę przy nim zwracać uwagę? liczę na szybkie odpowiedzi i porady od Was
Pozdrawiam Marcin