Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Fabryczne amortyzatory ltr 450 vs aftermarket
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 04:14



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Fabryczne amortyzatory ltr 450 vs aftermarket 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 01.03.2009 18:41 
Fabryczne amortyzatory ltr 450 vs aftermarket
Witam,

Niestety w poprzednim sezonie nie miałem okazji poskakać na fabrycznych amorka w ltr. Czy ktoś z doświadczenia może mi powiedzieć jak się sprawują w motocrossie?

Mówimy o modelach 2008-2009.

Zastanawiam się czy do dobrze ustawionych elek, ohlinsow itd jest baardzo daleko czy do przeżycia.

Oczywiście zakładamy poważną jazdę na poziomie zawodów MX w Pucharze przynajmniej.

z góry dzięki

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 01.03.2009 20:13 
Seria od elki jest niewiele gorsza, główna różnica polega na ilości sprężyn i innej charakterystyce. Co do Ohlinsów, to muszę powiedzieć, że różnica jest całkiem spora. Czuć ją zwłaszcza na whoopsach, dziurawych bandach. Jednak podstawą jest DOBRZE wyregulowany amortyzator, bo dobrze ustawiona seria może działać dużo lepiej od kiepsko ustawionego Ohlinsa.

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 01.03.2009 20:23 
Radek \":)\" napisał(a):
Seria od elki jest niewiele gorsza, główna różnica polega na ilości sprężyn i innej charakterystyce. Co do Ohlinsów, to muszę powiedzieć, że różnica jest całkiem spora. Czuć ją zwłaszcza na whoopsach, dziurawych bandach. Jednak podstawą jest DOBRZE wyregulowany amortyzator, bo dobrze ustawiona seria może działać dużo lepiej od kiepsko ustawionego Ohlinsa.


Właśnie zakładamy bardzo dobrze ustawioną serię (free sag, rider sag itd.).

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 01.03.2009 21:30 
Ja przelatałem cały sezon na serii (dobrze ustawionej 8) ) i nie było tragedii, a teraz zakładam Technoflexa - liczę na sporą różnicę ;)

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2005 15:07
Posty: 718
Miejscowość: Częstochowa
Quad: Katy
PostWysłany: 01.03.2009 22:46 
Radek \":)\" napisał(a):
Seria od elki jest niewiele gorsza

Jeździłeś że piszesz??
Ja zmieniłem na elke i jest o niebo lepiej... Zawieszenie elki lepiej wybiera nierówność niz seria.
Seryjne w ltr nie jest złe ale do elki i ohlinsa brakuje mu :) I na pewno teraz jeźdząc YFZ na elkach LT przesiadając się na ltr stoc będziesz czuł kolosalną różnice :)

_________________
# 463
Quady Śrem Racing Team


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.