Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Pytanie do posiadaczy LTR 450
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 05.06.2024 22:48



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Pytanie do posiadaczy LTR 450 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 12.03.2007 22:57 
Pytanie do posiadaczy LTR 450
Witam

W najbliższym czasie planuje zakup LTR-a , szczerze jestem nawet dość mocno napalony, jednak dzisiaj po rozmowie w moim kolegą zostałem z lekka przygaszony:(

Powiedzcie mi taką rzecz: jak wygląda sprawa dbania o LTR , kolega mówi: o częstych wymianach płynów, filtrów itp. Czy to prawda ?

Wiadomo smarowanie łańcucha, czyszczenie filtra powietrza to pewnego rodzaju bieżący serwis. Ale co z resztą ??


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.02.2006 02:25
Posty: 16
Quad: prawdopodobnie LTR 450
PostWysłany: 13.03.2007 01:43 
zupełnie nic co trenig -2 zalezy czy błoto czy piach czyszczenie filtr co 5 - 8 godzin olej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 13.03.2007 09:46 
Silnik LTRa wymaga tak jak motocykl RMZ450 bardzo częstych przeglądów mierzonych w motogodzinach. To jest sprzęt wyczynowy i producent nie zakłada, że ma być wygodny w eksplatacji i tani. Częsta regulacja zaworów, napinanie łańcucha rozrządu i wymiana tego łańcucha to rzecz normalna. Wysilona jednostka napędowa szybciej się zużywa.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2004 18:40
Posty: 140
Miejscowość: Gdańsk
Quad: Suzuki LT-R450 Sport Edition:D
PostWysłany: 13.03.2007 13:12 
To chyba bez różnicy czy jest to LTR YFZ czy TRX o quada zawsze trzeba dbać tak samo

_________________
KENNY Racing Team / ATVZONE Racing Team


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 13.03.2007 14:10 
Jakie są ceny części , które najczęściej ulegają zużyciu ?
Jeśli można prosiłbym o jakiś link:)

Gdzie trzeba zmieniać olej i w jakich ilościach znajduje się on w poszczególnych miejscach (plus rodzaje oleju) ?

Czy łańcuch jesteśmy w stanie regulować we własnym zakresie ?

Co ile wymagana jest regulacja zaworów?


Maciek


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2004 16:22
Posty: 463
PostWysłany: 13.03.2007 18:14 
imoho naciaganie lancucha i zmiane oleju bezproblemu można zrobic samemu :oczy:
części to raczej olej i filtry pozniej lozyska
a odpowiedzi na pozostale pytania powinienes znaleźć na
http://www.ltr450hq.com/invision/forums/
najlepiej znajdz sobie tam serwisowke do ltr'a

_________________
so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters? ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 13.03.2007 18:47 
Dzięki wszystkim za odpowiedzi na moje pytania :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 14.03.2007 18:59 
Jeszcze kolejne pytanie.

Czy LTR jest awaryjny ?

Słyszałem coś o łamiących się wahaczach - nie twierdzę tak :)

Proszę o ewentualne sprostowania :)
oraz opinie użytkowników na temat części , które często się zużywają :(


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2004 16:22
Posty: 463
PostWysłany: 14.03.2007 19:48 
byl jakis problem z rama w pierwszej seri, doklane numery LTRow ktore mialy z tym problem znajdziesz w linku który dawalem tutaj:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... c&start=60

_________________
so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters? ;)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.02.2006 02:25
Posty: 16
Quad: prawdopodobnie LTR 450
PostWysłany: 14.03.2007 21:40 
Ja sprawdzałem u siebie rame i wszystko jest ok poza tym gdyby to pekło to się to naprawia za 20 zł wystarczy obspawac i już jest spoko, poza tym widziałem już Raptora z popekana rama a o tym się nie mówi, wszystko się psuje .


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 14.03.2007 21:41 
A możecie napisać o elementach najczęściej ulegających zużyciu ??
I ogólnie o usterkach sprzętu ??


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2004 16:22
Posty: 463
PostWysłany: 14.03.2007 23:02 
usterki jak wszedzie czyli jak sam nie rozwalisz to nie powinno się psuc, ale zdazaja się wyjatki jak wszedzie :oczy:
a elementy ulegajace zuzyciu?
*olej filtry
*opony
*lancuch i zebatki
*lozyska
dlugo dlugo nic i pozniej wymiana tloka
tak naprawde nie ma się czego bac, nawet jesli bedziesz kupowal uzywke to jest to na tyle nowy Sprzęt ze trudno znaleźć jakis zajezdzony model,a jesli kupujesz nowke to imoho dlugo bedziesz jezdzil bez dokladek

_________________
so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters? ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 14.03.2007 23:20 
Widzę wszystko w normie i o to chodzi, coraz bardziej się przekonuje. Pora na tatę - on finansuje.

Wyjątkiem są oponki, w takim sprzęcie zużywają się pewnie szybko :(
Ale cóż kupujesz drogi sprzęt , więc trzeba się liczyć z kosztami :(


Jak z dostępnością części w Polsce (oryginalne i zamienniki) ?
I co można kupić z zamienników ?

Gdzie padają łożyska ?

Powrócę jeszcze do regulacji zaworów - co ile motogodzin trzeba je regulować ? albo co ile wy to robicie :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2004 16:22
Posty: 463
PostWysłany: 15.03.2007 13:05 
*co do regulacji zaworow to sprawdz w serwisowce(znajdziesz ja na forum do ktorego dawalem link)

*opony jesli nie jezdzisz duzo po asfalcie i kupisz np maxxisy razr to bedziesz mial je naprawde dlugo(ja na swoich jezdze już 2 sezon)

*dostepnosc do części jak wszedzie, nie ma roznicy raczej czy to Honda suzi yama... wyjatkiem jest Polaris który uczy cierpliwosci podobno :uśmiech:

*lozyska nie padaja one się zuzywaja ;) jak w kazdym sprzecie np: tylna os. Nie jest to nic strasznego

_________________
so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters? ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.