Autor |
Wiadomość |
mdede
Rejestracja: 03.05.2007 08:34 Posty: 22 Miejscowość: ok.Kłobucka
Quad: Suzuki LTR 450
|
Wysłany: 30.12.2008 09:10
Shelton jest tak jak piszesz , a TAG-A też ludzie a nie kosmici robią.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 30.12.2008 09:13
Takie drobne przypomnienie. Sam trochę spawam - oczywiście amatorsko, a część precyzyjnych rzeczy wysyłam do firmy z którą pracuje od wielu lat. Po prostu kolumna kierownicza podlega takim obciążeniom, że źle pospawana może spowodować śmierć lub kalectwo. Tyle w temacie.
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 03.01.2009 10:56
Mam takie pytanko , można w LTR zmienić płyn chłodzący na np. Petrygo bo muszę przenieść quada do blaszaka ( garaż ) a przy obecnych mrozach to trzeba zmienić.Oryginalny płyn raczej nie jest mrozoodporny .
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
|
|
|
|
ATV250
Rejestracja: 03.03.2007 11:38 Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zĹy!;)
|
Wysłany: 03.01.2009 14:33
Zmienić można ale na taki do aluminiowych chłodnic,np na Motula który jest do -35 i spokojnie da rade. http://www.allegro.pl/item503827082_ply ... ne_35.html
_________________ #68
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 03.01.2009 18:15
Dla ścisłości, to większość obecnie oferowanych płynów jest do aluminiowych chłodnic, zatem możesz kupić np. płyn zimowy na stacji Shell'a i też będzie OK.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
Piotrekkk888
Rejestracja: 21.08.2007 11:22 Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
|
Wysłany: 03.01.2009 22:21
FIŚMAN napisał(a): Dla ścisłości, to większość obecnie oferowanych płynów jest do aluminiowych chłodnic, zatem możesz kupić np. płyn zimowy na stacji Shell'a i też będzie OK.
Właśnie, to nie Grenlandia.-35C się nie zdarza.
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 04.01.2009 17:57
No i pierwszy problem z ltr'em
objawy:
nie wchodzi na wysokie obroty - przy gwaltownym dodaniu gazu gasnie. Poza tym wszystko raczej w jak najlepszym porzadku, po 2 tygodniach stania pali pieknie, nie przerywa, nie kopci itd... skromnie odrzucam ze to silnik prosi się o remont
spostrzezenia:
filtr powietrza wyczyszczony - jedna przyczyna odpada
rolki nie bylo, quadowi odechcialo się garnac do zycia przy normalnej jezdzie - wiec TOS odpada
zrywki nie mam - wiec to też odpada
Domniemana przyczyna:
Brudny filtr paliwa(pompa raczej jest ok), jeszcze do niego nie zagladalem nigdy z tego co się dopatrzylem w internecie sa 2 filtry paliwa tak? jeden "pod" bakiem a drugi przy pompie paliwa? rozumiem ze można je czyscic?
A może macie jakies inne spostrzezenia koledzy? za wszystkie rady będę wdzieczny
wiedzialem ze wtrysk to zlo
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 04.01.2009 18:00
Z możliwośći TPS i świeca. Ew. cewka, czujnik położenia wału.
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 04.01.2009 18:10
świecy jeszcze nie sprawdzalem - zrobię to przy okazji czyszczenia filtrow paliwa.
Reszta to już tylko serwis z tego co rozumiem
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 04.01.2009 18:25
Przed zgaśnięciem idzie jakiś dym z wydechu, strzał ? Co się dzieje jak chcesz go wkręcić na wysokie obroty podczas jazdy ? Miałem podobny objaw, a co to było ? PRZESTAWIONY dolotowy wałek rozrządu. Jakieś modyfikacje ? Pokrywka od airboxa jest ?
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 04.01.2009 18:48
Z modow silnika jest: wydech yoshi z cherry i PCIII(+odpowiednia mapa) bez pokrywy airboxa, do teraz na takim setupie chodzil bez najmniejszego problemu.
Gasniecie to typowy objaw zdlawienia - tak jakby wlasnie paliwa brakowalo - nie ma strzalu ani kopcenia, dodaju gazu silnik gasnie po czym nie ma zadnego problemu zeby go odpalic. w jezdzie wyglada to tak ze silnik nie gasnie ale po gwaltownym dodaniu gazu wyraznie go muli.
Radek nie pocieszyles mnie z tym walkiem o takim przypadku jeszcze nie slyszalem jednak ciezko mi to przypisac do mojego przypadku bo tak jak mowie ostatnia jazda byla bardzo rekreacyjna
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 04.01.2009 20:41
Filtr paliwa odpada - miałbyś problemy z odpaleniem, ale fakt warto je wymieniać albo chociaż czyścić - jeden jest dosyć kosztowny.
Stawiałbym na czujnik położenia wału.
Jeśli jest, jak pisze Radek, przestawiony wałek rozrządu, to też da się zrobić
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 04.01.2009 20:48
Filtr paliwa i pompa mogą być wydajne do pewnego zapotrzebowania na paliwo-ciśnienia... przykładowo powinno być 3 bary, a jest 2.5 i wyższym zakresie ukł. wtryskowy nie pracuje poprawnie.
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 04.01.2009 21:37
Mi to wygląda na jakieś zalanie. Pierwsze rzeczy jakie bym zrobił to : 1) sprawdził filtry paliwa 2)wymienił świecę 3) sprawdził ciśnienie na pompie
Możliwe, że masz problem z cewką zapłonową. Jak miałem założoną zrywkę to kabelki były poluzowane i przy wyższych obrotach go zaczynało zalewać i po chwili robił "tfu" i gasł. Albo jakiś czujnik zaczyna padać i nie wyrabia na wysokich obrotach. Przydałby się komputer serwisowy... Ja bym obstawiał cewkę, świecę, filtry paliwa albo rozłączony któryś czujnik. Po założeniu PIMa pojeździłem chwilę - chodzi fajnie. Jadę dalej zaczyna kiepsko chodzić, przerywa itp. Poprawiłem kilka wtyczek i z powrotem jest rakieta. Czasem diabeł tkwi w szczegółach.
Cytuj: Radek nie pocieszyles mnie z tym walkiem o takim przypadku jeszcze nie slyszalem jednak ciezko mi to przypisac do mojego przypadku bo tak jak mowie ostatnia jazda byla bardzo rekreacyjna
Hehe... Wystarczy, że dostanie się kilka ziarenek piasku, żeby złapało wałek i już go przekręci, może też nawet odpiąć się jakiś wężyk od odmy i już jest kłopot. Co do wałka - strzelałby przed zgaśnięciem. Tak więc to odpada.
Zapal go w nocy i sprawdź do kąd robi się czerwone kolanko i jak szybko
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 04.01.2009 21:52
Radek napisał(a): Zapal go w nocy
może lepiej nie, bo sąsiadów obudzi
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|