Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat LTR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 14:47



Odpowiedz  [ 500 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna
Warsztat LTR 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 13.03.2013 07:03 
Re: Warsztat LTR
Ja do mojego bigbora zalałem Motul 7100.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook

Rejestracja: 21.10.2012 11:47
Posty: 7
Quad: 450
PostWysłany: 27.03.2013 21:55 
Re: Warsztat LTR
Panowie po spuszczeniu oleju wymianie filtra , do zbiornika ile lać oleju jedni mówią 1200ml, drudzy 1350ml.... ? ? a i jeszcze jedno na bagnecie w płaskim miejscu ile powinien pokazywać oleju ? ? na zimnym powinien pokazać troszke zamoczony czubek a na rozgrzanym powinien mieć ok połowy na bagnecie ? prawda to ?, dzięki za odp pzdr..


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.05.2010 18:42
Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
PostWysłany: 04.04.2013 17:24 
Re: Warsztat LTR
lej pod korek

_________________
był banshee jest ltr k8


 
Profil

Rejestracja: 19.02.2013 12:49
Posty: 1
Miejscowość: Kielce
Imię: Konrad Piechota
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Yamaha YFM 250
PostWysłany: 06.08.2013 20:07 
Re: Warsztat LTR
Witam posiadam Suzuki ltr 450 2009r i mam taki problem że quad przez kilka dni od kupna jeździł normalnie a po miesiącu zaczął wariować zapchany wtrysk i ogólnie z układem paliwowym coś się dzieje. Dziś wyjechałem na trening pojeździłem z 10 min i dzieje się coś takiego że na 3/4 gazu zaczyna go odcinać takie bluuuuuu i strzela z rury jak odpuszczę na 2/4 gazu to jest normalnie a jak dodam to znowu, i przyuważyłem takie coś jeszcze że jak w trakcie chodzącego silnika jak nie chce tak jechać przekręcałem kluczyk w lewo i szybko w prawo żeby pompka zadziałała i wtedy przez jakąś minute było dobrze a puźniej znowu. Pod sam koniec treningu przekręcanie kluczyka już nic nie dawała cały czas się dławił nawet przy dodaniu minimum gazu i w końcu zgasł no i wtedy już jak go zacząłem odpalać to odpalił pochodził tak 2 sekundy i dławienie takie porządne i gasł. Nie wiem co się z tym dzieje mi się wydaje tak jak by nie dostawał paliwa podczas włączonego silnika ale nie wiem nie znam się na tym.

POMOCY PROSZĘ :zalamka:

_________________
#110


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.08.2013 21:55 
Re: Warsztat LTR
Możliwe, że pompę paliwa szlag trafił, a możliwe, że jest to kwestia jeszcze innego czujnika np. TPS. Trzeba wszystko przejrzeć i pomierzyć.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 13:14
Posty: 2653
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
PostWysłany: 07.08.2013 18:16 
Re: Warsztat LTR
Miałem identycznie i po sprawdzeniu wszystkiego wyszło to że filterek od paliwa ten pod zbiornikiem słabo już przepuszczał paliwo i po wywaleniu wnętrzności z tego filtra i zastosowaniu filterka na wężyku quad zaczął chodzić jak należy.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.11.2009 21:38
Posty: 1935
Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
PostWysłany: 20.09.2013 11:07 
Re: Warsztat LTR
Koledzy dość pilnie potrzeuje odpowiedzi.
Czy nie wie ktoś jakie powinno być napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika ? (ładowania)

_________________
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684
#966
Kwieciński Mikołaj
QUADIMODO RACING TEAM
RTM-RADOM


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 20.09.2013 18:19 
Re: Warsztat LTR
Akumulator na wył. silniku 12V, w trakcie ładowania do 14V plus, minus.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.11.2009 21:38
Posty: 1935
Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
PostWysłany: 21.09.2013 13:08 
Re: Warsztat LTR
na minus do ilu może zejść ?

_________________
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684
#966
Kwieciński Mikołaj
QUADIMODO RACING TEAM
RTM-RADOM


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 13:14
Posty: 2653
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
PostWysłany: 21.09.2013 19:08 
Re: Warsztat LTR
Plus minus to znaczy to samo co w przybliżeniu. ;)


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.01.2012 18:33
Posty: 489
Quad: Suzuki King Quad 700 i Grizzly 660
PostWysłany: 22.09.2013 18:15 
Re: Warsztat LTR
na minus to minimum 13.5 chyba, najlepsze 14.4

_________________
Sprzedam Go Pro Hero 2 700zł. Nie mam polskich znakow, wiec proszę nie krzyczec - do moderatorzy :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.06.2012 18:49
Posty: 118
Quad: LTR 450
Poprzednie quady: To mój 1-wszy :
PostWysłany: 16.01.2014 11:06 
Re: Problem z elektryką
Mam raczej rzadko spotykany problem a mianowicie w moim module zapłonowym Procoma urwał się jeden pręcik,drucik nie wiem jak to oryginalnie nazwać miejsza z tym,zakupiłem nowy taki sam,i stało się coś niedobrego zatrzask od wtyczki w którą wchodzi się ułamał niestety nie przewidziałem tego że przy takiej ujemnej temp,może to trzasnąć postanowiłem to ściągnąc tzw.trytkami ale to nie dało efektu bo przekręcając stacyjkę powinno być słychać jak załącza się pompa a tego nie ma,odciąłem trytki i zostawiłem luźne doduszając ręką odpaliłem quada,strasznie to jest czułe jak ruszę modułem to albo quad gaśnie albo się dusi przy dodawaniu gazu;(załamka totalna cieszyłem się że jak skręce na trytki to będzie ok bo dość mocno to ściągło niestety po ściągnieciu trytkami jak by się trochę ta kostka przekrzywiłą i nie dolegała,a tam naprawde musi być wszystko dobrze ściśnięte proszę o pomoc co najlepiej w takim przypadku zrobić

_________________
O'hara


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 16.01.2014 11:22 
Re: Problem z elektryką
ohara20 napisał(a):
Mam raczej rzadko spotykany problem a mianowicie w moim module zapłonowym Procoma urwał się jeden pręcik,drucik nie wiem jak to oryginalnie nazwać miejsza z tym,zakupiłem nowy taki sam,i stało się coś niedobrego zatrzask od wtyczki w którą wchodzi się ułamał niestety nie przewidziałem tego że przy takiej ujemnej temp,może to trzasnąć postanowiłem to ściągnąc tzw.trytkami ale to nie dało efektu bo przekręcając stacyjkę powinno być słychać jak załącza się pompa a tego nie ma,odciąłem trytki i zostawiłem luźne doduszając ręką odpaliłem quada,strasznie to jest czułe jak ruszę modułem to albo quad gaśnie albo się dusi przy dodawaniu gazu;(załamka totalna cieszyłem się że jak skręce na trytki to będzie ok bo dość mocno to ściągło niestety po ściągnieciu trytkami jak by się trochę ta kostka przekrzywiłą i nie dolegała,a tam naprawde musi być wszystko dobrze ściśnięte proszę o pomoc co najlepiej w takim przypadku zrobić


Jak się ułamał pin od modułu i nie wystaje... .to tylko nowy moduł. Chyba, że dasz do rzeźbiciela od modułów i go rozbierze - jak jest rozbieralny i wlutuje ci ten pin lub obejście.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.06.2012 18:49
Posty: 118
Quad: LTR 450
Poprzednie quady: To mój 1-wszy :
PostWysłany: 16.01.2014 11:47 
Re: Warsztat LTR
Ale moduł jest już wymieniony na nowy czy ja coś nie wyraźnie napisałem,dalej jest opisane co się dzieje cytuje:
zatrzask od wtyczki w którą wchodzi się ułamał niestety nie przewidziałem tego że przy takiej ujemnej temp,może to trzasnąć postanowiłem to ściągnąc tzw.trytkami ale to nie dało efektu bo przekręcając stacyjkę powinno być słychać jak załącza się pompa a tego nie ma,odciąłem trytki i zostawiłem luźne doduszając ręką odpaliłem quada,strasznie to jest czułe jak ruszę modułem to albo quad gaśnie albo się dusi przy dodawaniu gazu;(załamka totalna cieszyłem się że jak skręce na trytki to będzie ok bo dość mocno to ściągło niestety po ściągnieciu trytkami jak by się trochę ta kostka przekrzywiłą i nie dolegała,a tam naprawde musi być wszystko dobrze ściśnięte proszę o pomoc co najlepiej w takim przypadku zrobić???

_________________
O'hara


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 16.01.2014 12:01 
Re: Warsztat LTR
prawdopodobnie piny wtyczki będą już rozbite i one słabo łączą bo nawet jak włożymy kostke częściowo to powinno wszystko łączyć
można rozebrać kostke i wymienić uszkodzone piny albo jakoś je poodginać żeby ciasno wchodziły
wcześniej możesz spróbować ja przeczyścić i popsikać jakimś środkiem do styków


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 500 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.