Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat LTR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 21:45



Odpowiedz  [ 500 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Następna
Warsztat LTR 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 28.09.2008 18:38 
Warsztat LTR
Temat ten stworzyłem dla ludzi, którym czasami ich ukochane LTR-y i odmawiają posłuszeństwa lub chcecie w nich coś zmienić :lol:
ASTERIX
Cytuj:
Witajcie
Zgodzicie się chyba ze mną, że miło się czyta posty okraszone ciekawymi zdjęciami
Wiem z własnego doświadczenia, że nie każdy forumowicz od razu potrafi wklejać zdjęcia.
Postanowiłem więc przygotować instrukcję dla początkujących forumowiczów. Zrobiła się dość długa. Ale chciałem żeby była pomocna i szczegółowa.
Jeżeli uznacie, że jest czytelna i przydatna – moderatorzy przykleją ją w dziale FORUM.


Ja też tak uważam dlatego wstawiłem zdjęcia. :lol:

Dane pochodzą ze strony: LTR central

Image

Suzuki LTR 450

Dane techniczne:

Silnik :
Pojemność skokowa: 450 ccm
Liczba suwów: 4
Liczba cylindrów: 1
Chłodzenie: cieczą
Liczba zaworów: 4
Typ rozrządu: DOHC
Średnica / skok tłoka: 95.5 mm / 62.8 mm
Współczynnik kompresji: 11.7 : 1
Moc maksymalna 42 KM przy 7 500 obr/min
Moment obrotowy: 40.2 Nm przy 7 000 obr/min
Układ zasilania: wtrysk
Rozrusznik: elektryczny
Skrzynia biegów: 5 stopniowa
Prędkość maksymalna brak danych
Wymiary i masy :
Długość całkowita: 1845 mm
Szerokość całkowita: 1245 mm
Wysokość całkowita: 1085 mm
Rozstaw osi: 1285 mm
Prześwit: 240
Wysokość siedzenia: 780 mm
Masa suchego pojazdu: 167 kg
Zbiornik paliwa: 10 litrów
Z a w i e s z e n i e :
Przednie: niezależne
podwójne wahacze
amortyzator z zewnętrznym zasobnikiem gazu
pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
oraz tłumienia siły dobicia i odbicia
Tylne: wahacz wleczony
amortyzator typu łącznikowego z zewnętrznym zasobnikiem gazu
pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
oraz tłumienia siły dobicia i odbicia
H a m u l c e :
Przód: podwójny tarczowy
hydrauliczny
Tył: tarczowy
hydrauliczny
O p o n y :
Przód: AT20 x 7 R10
Tył: AT18 x 10 R8

Silnik i skrzynia:

Cytuj:
Valve Clearances
Intake: 0.10-0.20mm (0.0039-0.0079in)
Exhaust: 0.20-0.30mm (0.0079-0.0118in)

Compression info:
Standard: 800kPa (8.0 kgf/cm2, 114psi)



Compression: 11.7:1, 3 ring slipper style piston, 28mm skirt



Induction: Fuel injection,Single 43mm throttle body, Kiehin (TBC)
16-bit CPU, CDI ignition w' 3D mapping, 64kb ROM.

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=827

Spis treści i nazwy tematów

Cytuj:
EFI questions, Tuning, and results
Buddahs Dobeck Settings
Trinity Controller

Clones A/F Findings
Alelks tuning w/ PIM
EFI Controller Poll
PIM Ride review
PIM Info in PDF
Remapping?

Intakes
CloneAirbox eliminator
My Airbox Eliminator
Buddahs Airbox Eliminator kit
K&N vs. UNI

Exhausts
Trinity
DASA
HR1 Shorty
Exhaust reccomendations and info
HMF


Transmission Q's and Tranny Whining
Which oil to use
4th gear whine and damage
2nd Gear whining
Alelks tranny whine
Floppy Shifter

Valve adjusting/Info
Valve checking

Various Engine topics
LTR Ported head
Two Bros review & dyno
Coolant Loss
LTR Engine Specs
PowerNow
Usage of Race gas
Usage of race gas #2
Overheating?
LTR Manual Cam Chain tensioner Install

Tires
Tires for MX
Paddles for the LTR
Skat Trak Hauler info
Skat Trak Gliders

Suspension and controls
V2 A-Arms
Stock suspension settings
I-Shock Customer service
I-Shock rebuild
VERY helpful Info on All shocks and suspension
Quinn Motorsports shock rebuild
Shock Suggestions
ATV Fourplay A-Arms
Suspension set up tips
Help with ASV levers
Denton Steerling Stabalizer
LTR Bar wiring, ditch the blob
Which Handlebar setup
Cracked Frame issues

Cosmetics
List of Graphics kits



EFI, Tuning , pytania, rezultaty

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=866

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=632

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=651

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1473

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=584

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=996

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=921

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... owtopic=69

Wloty

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1546

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... ic=965&hl=

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=826

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1379

Wydechy

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=632

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1535

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1008

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=621

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=967

Skrzynia

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1768

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=361

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=449

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1894

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1109

Silnik

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=516

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=940

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=474

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=782

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1976

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=758

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=907

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1051

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... c=1658&hl=

Opony

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1791

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=670

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=928

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1284

Zawieszenie, regulacja

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1596

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1264

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1567

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1834

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=389

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=592

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1236

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=793

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=543

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... topic=1608

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=237

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... c=1228&hl=

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=522

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... wtopic=628

Kosmetyka

Image

http://www.lt-r450central.com/invision/ ... l=graphics


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.07.2007 14:09
Posty: 1214
Miejscowość: Warszawa okolice
Quad: Byl i już pewnie nie będzie
PostWysłany: 28.09.2008 19:12 
Brawo ! Aż prosi się o przyklejenie :idea:

_________________
ROMANIA 2009 - ZDJĘCIA TUTAJ


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 28.09.2008 19:23 
Dzięki za miłe słowa :lol: :D

Ale uwaga: Zanim coś zmienicie w swoim quadzie, zapoznajcie się z opinią fachowca!!!


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 28.09.2008 19:56 
O!Dziękuję.A do Katalogu to trzeba wiecej czasu ,którego mi teraz brakuje. ;)


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 05.10.2008 18:15 
Michael

Michael napisał(a):
Witam, oto mała, ale przydatna przeróbka Aribox'u przy ltr'ce jaką zrobiłem. Często mi się zdarzało, że po dłuższej jeździe Suzie miałem zabrudzony lub przemoczony filtr powietrza, oczywiście jeśli jeździłem bez pokrywki airbox'u do czego zmuszało mnie kilka modyfikacji silnika oraz układu wydechowego.

Może nie wygląda to zbyt estetycznie, ale sprawdza się bardzo dobrze.
Niestety nie zrobiłem zdjęć przed wyjazdem na studia dlatego dalej zamieściłem dość prymitywne, ale mam nadzieje czytelne rysunki ;P

Image

Standardowy Airbox niestety nie pozwala na zbyt duży przepływ powietrza, więc w bardzo szybki, łatwy i tani sposób można go przerobić.

(Na czerwono zaznaczyłem otwory w standardowym airbox'ie)

Image

Należy wyciąć otwory w widocznych miejscach, dzięki czemu kurz, woda i błoto nie będą bezpośrednio "lądować" na filtrze tylko na dnie Airbox'u. Powietrze natomiast bez problemu będzie docierać do filtra.
(Na czerwono zaznaczyłem otwory do wycięcia w pokrywce airbox'u)
Widok Airbox'u od góry:

Image

Jednak samo wycięcie otworów nie pomoże. Dobrze jest wstawić w te otwory małe ścianki (długość 4-5 cm), żeby brud wpadający do air box'u pod różnym kątem nie mógł osadzić się na filtrze.
(Na czerwono zaznaczyłem "tunele")
Widok Airbox'u od tyłu:

Image

Dobrze żeby tunele delikatnie wystawały ponad pokrywkę (2 mm, ale nie za wysoko, żeby siodełko nie uderzało w pokrywke) aby woda znajdująca się czasem na pokrywce nie miała możliwości dostania się do środka.
Widok Airbox'u z boku:

Image

Pomysł ten sprawdziłem i przetestowałem. Układ ma zapewnioną wystarczającą ilość powietrza (wg mnie jazda z nią czy bez niej teraz nie sprawia dużej różnicy w mocy) wiadomo, że otwory można zrobić większe.

W wykonaniu tej "przeróbki" można skorzystać z pomocy kogoś kto zajmuje się naprawą zderzaków i części plastkiowych.

Moja Suzie kupiłem już bez oryginalnej pokrywki, więc musiałem ją również dorobić. Zamiast wstawiania prostokątnych ścianek można również wstawić kilka plastikowch rurek o niewielkiej średnicy (np. 2 cm). Jeśli się zdecydujecie na małą modyfikację Airbox'u to dobrze przymocujcie tunele lub rurki, podczas jazdy po hopkach mogą się odkleić.

Koszt wykonania "przeróbki" ok. 50 zł


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 07.10.2008 16:49 
Jak ktoś ma informację na temat, proszę zamieszczać tu, a nie tworzyć nowego tematu, litości... :bezradny:

Tu pytanie do Sheltona i FIŚMANA.Czy mógłbym wkleić tu relacje z tuningu LTRa?


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 12.10.2008 13:36 
http://pl.youtube.com/watch?v=g3CxGx-n7 ... re=related

Filmik po angielsku. ;)


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 12.10.2008 15:22 
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... ht=#166863

Moduł Yoshimura.

Uwaga z mojej strony: jeśli piszecie o problemach ,zmianach zagladąjcie tu i dzielcie się z innymi. :)


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 14.10.2008 06:15 
Amortyzator skrętu

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=14661


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 14.10.2008 06:22 
Zrywka
Radek \":)\" napisał(a):
1.Na początku musimy ściągnąć przedni plastik, czyli sciągamy zapinki obok wlewu paliwa i przy wlotach powietrza do chłodnicy.
2. Trzeba zlokalizować pewien czujnik o nazwie TOS (tip over switch), który odpowiada za wyłączenie quada z momencie kiedy ten przewróci się co góry kołami.
3. Odszukać przy tym czujniku czerwony kabelek.
4. Delikatnie go "oskubać i podłączyć do niego dłuższy kabel od zrywki.
5. Starannie owinąć to taśmą izolacyjną, w celu zabezpieczenia przed dostaniem się wody itp.
6. Drugi kabelek (krótszy) podłączyć do ramy (masa).

Zdjęcie :
Image

Na koniec sprawdzić czy wszystko gra, jeśli tak, to składać i jeździć :!: ;)
Co do użytkowników innych sprzętów, to podłączamy jeden pod cewkę, konkretnie kabel "sygnałowy", który daje iskrę do świecy, a drugi do masy.


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 14.10.2008 06:24 
Tłok LTR

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=14559

Większa felga.Problemy?

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=14681


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 15.10.2008 20:31 
Polecam także porównanie 450:

:strzałka: ;) http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... hlight=ltr

Sprzęt Dustina Wimmera:

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... hlight=ltr

Olej i docieranie:

http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... hlight=ltr


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 15.10.2008 20:41 
Zachęcam do zaglądania tutaj, bo to dla Was aby mieć wszystko w jednym miejscu.


 
Profil

Rejestracja: 25.04.2008 10:36
Posty: 170
Miejscowość: Piła/Poznań
Quad: Suzuki LTZ 400
PostWysłany: 21.10.2008 16:31 
Na Ebay sprzedają na sztuki, koszt 100 dolarów.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 21.10.2008 15:15
Posty: 1
Quad: ltr 450
PostWysłany: 22.10.2008 15:25 
kolego nieznam natyle angielskiego może bys mi jakos pomogl sory za bledy niemoge znalezc niekturych liter pare dni komputer mam


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 500 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.