Jeśli jesteś posiadaczem Eiger'a który nie był topiony ani po jakiejś konkretnej rolce, to wymieniając płyny eksploatacyjne, klocki i filtry będziesz śmigał na nim i śmigał.. możesz zobaczyć też na łożyska. tak jak pisał
stanisław sprawdzić stan paska i jak już będziesz miał rozkręconą obudowę to ewentualne zabrudzenia wyczyścić. sprawdź ( jeżeli długo stał) jak działają hamulce, mam na myśli czy linki się nie blokują,a asekuracyjnie można je przesmarować, tak samo linka gazu.. Sprawdź sobie też czy obejma która trzyma gumę od zasysania powietrza do CVT nie jest poluzowana, ponieważ w takiej sytuacji jak wjedziesz do wody możesz od razu zalewać pasek, a do tego może zbierać całe dziadostwo, co oczywiście nie jest w skazane... dodatkowo, przeczyścić klemy na aku, przesmarować linkę do zapalania ręcznego ( co prawda ja ją tylko raz używałem z ciekawości, a po ostatniej przygodzie nie mam jej w ogóle, ale jak jest to warto mieć sprawne awaryjne zapalanie) To chyba, tyle z podstawowych czynności po długim postoju gada... wiadomo, po takim przebiegu będzie trzeba pewnie ( jeżeli nie było robione) zrobić regulacje zaworów...
Miłego użytkowania EIGERka
-- dodano 22.08.2010 12:02 --oczywiście jak coś to naładować aku..
-- dodano 22.08.2010 12:05 --jeszcze warto przed jazdą sprawdzić czy np śrubka spuszczająca ewentualną wodę z przekładni CVT jest do odkręcenia... żeby nie okazało się, że gdzieś pojedziesz, łyknie quad wody, a Ty nie jesteś w stanie odkręcić śrubki, bo albo jest obrobiona, albo zapieczona tak, że nie jesteś w stanie jej ruszyć...
To chyba tyle.. jak coś jeszcze sobie przypomnę to wrzucę..