Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Suzuki Eiger 400
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.06.2024 00:04



Odpowiedz  [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Suzuki Eiger 400 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 11.06.2004 23:01
Posty: 7
Miejscowość: mazowsze
PostWysłany: 11.10.2004 22:33 
Witam Panow Eigerowcow moj poszedl po polu zaoranym 90 a po asfalcie skonczyl się licznik niestety z postawieniem na tylnej osi będzie trudno (wada przekladni bezstopniowej) zato ta sama przekladnia daje ogromne mozliwosci przy jezdzie w trudnym terenie i przyspiesenie jest wyzylowane z nia do max-a. podobna zasada jak ASR w samochodach.


 
Profil

Rejestracja: 28.06.2004 09:50
Posty: 301
Miejscowość: Warszawa
Quad: Polaris 500 H.O oraz Suzuki Eiger
PostWysłany: 12.10.2004 15:54 
Vmax
Nie przesadzasz?
Mój idzie ponad 80 ale po szutrze i wątpie by szedł bo zaoranym tyle.A co do tylnych kół to faktycznie cięzko.jednak nie do tego ta maszyna służy.Świetnie sobie radzi w terenie.A zauważyliście,że bez reduktora brakuje mu mocy po ddłuższy cięzki podjazd?

_________________
Jeżdżę Polarisem a przerabiam Eigera


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 22.07.2004 08:01
Posty: 112
Miejscowość: Mysłowice
Quad: Suzuki LT-A700 KING QUAD
PostWysłany: 12.10.2004 21:34 
Witam kolegów!
Co Ty lejesz do baku Alberto, że Twój Eiger jedzie 90-po polu?Moja maszyna, tak jak Motyfa ledwo przekracza 80-po ubitej drodze. Z postawienia go na tylnej osi nic nie wychodzi, a łudziłem się. W terenie jest na razie nie do zdarcia. Co do wjazdu pod górę, to u mnie jest taka górka jakieś 100m podjazdu dosyć stromego i wjeżdżam tam bez problemów na tylnym napędzie.
Mam pytanie, czy planujecie zmienić fabryczne opony na inne?
Wydaje mi się, że na tych zimą będzie ciężko. Myślę o zmianie na opony KENDA K299 cena ok.300zł brutto.Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 17.01.2004 18:33
Posty: 105
Miejscowość: kraina Oz\ k. Słupska
Quad: kosiarka samobierzna
PostWysłany: 12.10.2004 21:46 
taaa oponki Kenda to full wypas mam takie i się nie za szybko nie zdzierają

_________________
Pozdrawiam Karol


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 28.06.2004 09:50
Posty: 301
Miejscowość: Warszawa
Quad: Polaris 500 H.O oraz Suzuki Eiger
PostWysłany: 13.10.2004 12:07 
a jednak
Ja wjeżdżałem pod taką bardzo stroną i z piachem i po 10 sekundach prawie zdechł.Ale od tego jest reduktor.tak więc nie bójcie się go używać.Tak samo w wodzie,tam gdzie nie potrzebna jest duża prędkość.A co do opon to chętnie zmienię jednak nie mam narazie potrzeba.Wolę te złużyć i wtedy zmienić.Ale fakt jest faktem,zę nie najlepiej radzi sobie w błocie i wodzie.Widziałem quady z szerokimi najeżonymi oponami to wszędzie jechały.Ale taka jest wada standardowych opon

_________________
Jeżdżę Polarisem a przerabiam Eigera


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.06.2005 21:15
Posty: 43
Miejscowość: Kraków
Quad: Suzi LT-400F Eiger
PostWysłany: 23.06.2005 12:38 
Witam wszystkich posiadaczy Eigera. Zakupiłem ten model tydzień temu i jak dotąd jestem z niego bardzo zadowolony. Zrobiłem nim już 150 km i nigdy mnie nie zawiódł. Posiadam wersję z 2005 r. z 5-cio biegową przekładnią półautomatyczną. Po ubitej drodze wyciąga nieco ponad 90 km/h a jeśli chodzi o stawanie na tylnych kołach to po równej drodze jest mały problem, ale jak się jedzie nieco pod górkę to wystarczy "strzał ze sprzęgła" i pojazd staje na 2 koła. W terenie jest nie do zdarcia (teren w którym jeździłem oceniam na trudny) ale Quad pokonał wszelkie przeszkody. Zdziwiło mnie że płaciliści za pierwszy przegląd... Mój dealer daje na sprzęt 2 lata gwarancji i pierwszy przegląd jest za darmo... Ponadto dowiedziałem się że nie ma żadnego problemu z zarejestrowaniem pojazdu !!! Za tydzień jak oddam Eigera na pierwszy przegląd zostanie mu założony "kit homologacyjny" i "Suzi" dostanie rejestrację. Wszystkim polecam ten sprzęt ! ! ! :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.06.2004 09:50
Posty: 301
Miejscowość: Warszawa
Quad: Polaris 500 H.O oraz Suzuki Eiger
PostWysłany: 23.06.2005 18:10 
Eiger
To ciekawe co napisałes.Najbardziej zainteresowała mnie Twoja skrzynia biegów.Półautomat...
Opisz jak się jej uzywa i co użytkownik musi robić.
Ja jak i pozostali na forum mamy raczej automatyczne Eigery.Ostatnio doszedłem do wniosku, że półautomat mógłby być ciekawszy.Szczególnie jak się już dobrze panuje nad quadem.Automatem niestety nie można podnieść przedniego koła :płacz:
No i masz jak rozumiem skośne światła...nie wiem czy czasem quad nie stracił na urodzie.
Pozdrawiam

_________________
Jeżdżę Polarisem a przerabiam Eigera


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.06.2005 21:15
Posty: 43
Miejscowość: Kraków
Quad: Suzi LT-400F Eiger
PostWysłany: 23.06.2005 22:11 
Hmm... właściwie to nie jestem pewny czy nie skłamałem... Na ogólnoświatowych (pewnie amerykańskich) stronach internetowych {www.Suzuki.com} ten model sprzedawany jest jako wersja z przekładnią manualną. Ale w Polsce jeden z mechaników Suzuki wytłumaczył mi że jest to przekładnia półautomatyczna. Od przekładni CVT różni się tym że na dżojstiku są 3 pozycje - L;H;R (brakuje N) a pod lewą nogą jest dźwigienka zmiany biegów. Natomiast od klasycznego manuala różni się tym że nie ma manualnego sprzęgła na kierownicy. Biegi można zmieniać kiedy się chce nie przejmując się sprzęgłem. Z moich dwóch (pierwszych) postów wynika już pewna niejasność... W pierwszym pisałem o "strzale ze sprzęgła" a w drugim próbuje wmówić że owego nie mam. Już wszystko tłumaczę. W moim modeli dźwigienka zmiany biegów działa tak że poprzez jej delikatne wciśnięcie (właściwie nieodczuwalne) najpierw załącza się sprzęgło a potem poprzez mocniejsze nadepnięcie lub podbice zmienia się bieg. W ten sposób można używać dźwigienki jako "strzelającego sprzęgła do stawania na dwóch kółkach". Jak już się tak rozpisałem to wyjaśnię gdzie zniknęła pozycja "N" z dżoja. Istnieje ona w postaci biegu mniejszego od 1. Czyli jeżeli redukuję bieg z 1 to wskakuje mi luz. Uważam że ta wersja skrzyni biegów ma swoje zalety... Quad pali zdecydowanie mniej - w trudnym terenie spalił mi 10 litrów / 100 km a był to okres docierania i pojazd wcale nie był traktowany oszczędnie (myśle że przy rozsądnej jeździe w terenie uda mi się zejść do 8 litrów / 100 km), nie ma możliwości zatarcia skrzyni biegów poprzez zmianę biegów bez sprzęgła i nie mam problemów z przekładnią paskową która po każdej kąpieli potrzebuje czasu na wyschnięcie. Ma też jedną wadę ... jak jechałem w ciężkim terenie i mną porządnie wytrzepało to przez przypadek (wszystko przez te dziwne Quadowe buty) wcisnąłem sprzęgło i nastąpiło nieprzyjemnie szarpnięcie... No ale to trzeba tak się nauczyć jeździć żeby się nie zdarzało... :? Jak chodzi o wrażenia wizualne to napiszę że dziewczyny mówią że jest "słodki" :D (chociaż to może było o mnie) :lol: I faktycznie nie wygląda przerażająca (np.tak jak Grizzly). W gruncie rzeczy mi się podoba - pewnie dlatego że takiego mam. Dodatkowo moja wersja nadrabia ewentualne straty niesamowitym kolorem Camo :
Image
No ale wygląd każdy musi sobie sam ocenić. W najbliższym czasie mogę wkleić kilka real foto dla porównania do starszego modelu.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 23.06.2005 22:49 
Fakt, skrzynia półautomatyczna jest niezła i dużo lepsza (wg. moich doświadzczeń) od pasowej. Ale jak wszystko ma też i wady :/ Zobaczysz je przy naprawde ekstremalnych obciążeniach - z silnika dobiegnie Cię głośne "krrrrrrrzzz" (i nie jest to aluzja do moderatora :D) - nastąpi prześlizg sprzęgła odśrodkowego (jak nie urok to sraczka ;), wcześniej prześlizgiwał się pasek). Często jest też tak że wyciera się ono dość szybko, zwłaszcza przy jeździe po ciężkim terenie (lub właśnie przytakich "strzałach" ze sprzęgła) i po 5-6 tysiącach "extrem'ow" możesz dodać gazu i silnik elegancko wkręci się na obroty ale na koła za wiele się nie przeniesie ;)
Moja rada - nie wal ze sprzęgła żeby pojeździć chwilę na 2 kołach bo potem możesz mieć problemy z jazdą na 4 :P
Podsumowując, jest na pewno dynamiczniejszy, mniej pali (mój "ex" Quadrunner 250 palil 6L ;) ), niezależny od wody bo zamknięty w karterach :) Pamietac nalezy o uzywaniu reduktora do poteznych obciazen a wszystko będzie w porzadku.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.06.2004 09:50
Posty: 301
Miejscowość: Warszawa
Quad: Polaris 500 H.O oraz Suzuki Eiger
PostWysłany: 23.06.2005 23:09 
skrzynia
Co do skrzyni to tego się spodziewałem.
CVT jest świetną skrzynią,podobno najlepszą jaką do tej pory wymyślili.Małym minusem jest to zalewanie....ale chyba większym to,że nie można jeździć bez wielkiego nadmiarru mocy - co wiąże się tak jak pisałeś z większym spalaniem.Z drugiej jednak strony nie trzeba się przejmować biegami....Gdzie Ty masz tę zmainę biegów? na baku w tej dźwigni?
Co do różnic to tu jest wykaz z orginalnej strony:
- Unowocześnione, wieloogniskowe reflektory nadają nowoczesnego, agresywnego wyglądu.
- Nowoczesny wizerunek dzięki nowemu wzornictwu z 2005.
- Nowy znak "S" z przodu na kratce wlotu powietrza.
- dźwignia gazu o zmniejszonym napięciu pozwala na szybsze dodawanie gazu.
- Smarowniczka dodana na tylnym przegubie dla łatwej konserwacji (tylko P24).
- Uaktualniony numer identyfikacyjny pojazdu
Powiedział bym,zę niewielkie są to zmiany.
Zapraszam do mojej galerii : http://www.atv.cp.win.pl/gal/index.php?cat=10033Pozdrawiam

_________________
Jeżdżę Polarisem a przerabiam Eigera


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 23.06.2005 23:43 
dźwignia zmiany biegow jest w nodze Motyf...tak jak w manualu :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 15.05.2005 11:28
Posty: 73
Miejscowość: ze wsi
Quad: LONG-CZANG
PostWysłany: 24.06.2005 00:24 
ja w swoim foremanku też mam pół automata i da się stawiac na tylne bez tego mocnego wbijania biegu - wystarczy wyczuc te sprzęgło trzymac noge na nim i dodawac gazu i w tym czasie trzymac noge delikatnie na waichwie i jak chcesz wystartowac na 2 kola to ja to robie z 2 biegu kiedys Wam pokaze filmik jak daje max gazu a Jadę max 20 km/h

_________________
moje fotki:
http://www.atvpolska.pl/index.php?s=galpriv&album=27
NOWE!!!!-
http://www.atvpolska.pl/index.php?s=galpriv&zdjecie=757

sąd sądem,a sprawiedliwość musi być po naszej stronie


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 26.06.2005 10:33 
Podoba mi się ten Eiger w wersji CAMO. trochę zgapione po Yamaha ale ładnie tak wygląda. Jezdziłem eigerem i nawet mi się podobało. Dobry, sprawny sprzęt ale wydaje mi się, że brakuje mu trochę kopa, ale to tylko 400 wiec wybaczam mu.

_________________
...:::Yamaha RACING TEAM:::...


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.03.2010 06:59
Posty: 8
Miejscowość: Sochaczew i okolice
Quad: Suzuki Eiger 400
PostWysłany: 06.05.2010 15:34 
Re: Suzuki Eiger 400
witam wszystkich
poszukuje sprzęgła odśrodkowego do Suzuki Eiger 400 z 2004 roku pół automat
jeżeli ktoś ma jakies informację proszę o kontakt
robert 661922039
gg 4127253
[email protected]

_________________
http://www.fhukacper.bho.pl/foto/wyprawy


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 10.02.2010 22:48
Posty: 68
Miejscowość: Żywiec
Quad: Eiger semiautomatic
PostWysłany: 13.02.2011 21:57 
Re: Suzuki Eiger 400
jakie ś=są objawy zużycia tego sprzegła odśrodowego? i mam pytanie czy w półautomacie ś adwa sprzegła? odśrodkowe i tarczowe? czy jak to jest w półautomacie? co się zużywa i które się wymienia?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.