denis napisał(a):
Klocki, filtr do Vinsona także w katalogu Intercars ( klocki Lucasa ok. 60 zł !, filtr coś kolo 16 zł ).
Dzwoniłem do nich - trzeba przywieźć swoje klocki na wzór. Mółbys mi podać model tych które kupowałeś, to zaoszczędziłbym sobie roboty. Pasują bez przeróbek?
muszę koniecznie kupić, bo przód zupełnie nie hamuje.
Kurcze, przydałaby się serwisówka, tyle rzeczy do wyczajenia, wczoraj ile się nagłowiłem żeby znależć gdzie sprawdza się poziom oleju. Ponawiam prośbę o manuala na maila...
Nie wiem jak się zabrać (jak się dostać) do sprawdzenia zaworów, do wymiany klocków...
Z ciekawszych rzczy - maszyna już zarejestrowana, operacja w wydziale komunikacji trwała 4 godziny
OC - 78 zł
AC - koło 5 K zł ! Usłyszałem ciekawą historię o riderze, który kupił gada na kredyt, wymóg AC przez cały okres kredytu, no i ta kwota po prostu go zabiła.
Przejażdzka na legalu zaczęła się kiepsko - brak mocy, szarpanie, strzały w wydech.
HMM.... Przestawiłem kranik kilkukrotnie na rezerwę i na FUEL, nie pomaga, no to na PR, chwilę popracował, na FUEL, i jest rakieta, przód w górze...
Pytanko do SEMI leniwych - jak zrzucacie bieg w dół, szczególnie 5-4-3, to też u Was wyraźnie quada na moment przychamowywuje, nawet przy zupełnym odpuszczeniu gazu i znacznym zwolnieniu?
Biegi w dół czy w góre zmieniam bez dotykania hamulca, tylko odpuszczam gaz i up/down.
Jak ruszacie z miejsca (teren płaski, asfalt, szuter, polna droga itp) - reduktor na HI, 2 bieg?