Autor |
Wiadomość |
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 19.04.2011 07:14
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Ultimax nie do zniszczenia miałem dwa i zniszczony wariator kupiłem dayco bo ten ultimax został uszkodzony i zerwał się po jednym wypadzie kupiłem drugi i znowu jeden wypad założyłem ten uszkodzony ultimax i jeżdziłem tak pare wypadów, naprawiłem wariator i wsadziłem spowrotem dayco i wszystko jest w porządku Powodem zrywania tych pasków był uszkodzony wariator ale fakt faktem że nawet na uszkodzonym wariatorze i uszkodzonym pasku ultimax nie zrywał się Kupiłem spowrotem dayco bo ultimax niebył nigdzie dostępny do mojego modelu a i za dayco płaciłem jakieś 180zł Pamiętaj że pasek ultimax UA400 jest sprzedawany jako pasujący do Vinsona a do Vinsona jest UA401 różnica jest taka że jest cięszy co ograniczy prędkość maksymalną
|
|
|
|
mileś
Rejestracja: 16.03.2006 15:37 Posty: 108 Miejscowość: legionowo (okolice warszawy)
Quad: suzi VINSON
|
Wysłany: 21.04.2011 14:59
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Czy któryś z kolegów znalazł zamiennik wtyczki do czujnika prędkości w vinsonie ? Wtyczka nie nadaje się już do ponownego drutowania a wolał bym założyć taką ładną nową W serwisie powiedzieli że w ogóle nie mają czegoś takiego jak same wtyczki, mają całą wiązkę tzn na całęgo quada Zdemontowałem to co z niej pozostało i okolicznych motoryzacyjnych szukałem ale patrzyli się na mnie dziwnie jak pytałem o takie ustrojstwo. W manualu też samej wtyczki jako część za bardzo nie widać
|
|
|
|
PavloS
Rejestracja: 06.10.2007 20:04 Posty: 47 Miejscowość: Beskidy
Quad: Vinson 500 semi-auto '06
|
Wysłany: 10.05.2011 16:13
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Mama problem z doborem krzyżaków na wał przedni w Vinsonie. chce kupić z EPI ale na stronie niejasno jest opisane który krzyżak gdzie... Jak wiadomo na przednim wale są 2 sztuki na tylnym jeden i różnią się wielkością. Tutaj można zobaczyć http://www.epiperformance.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=EPI&Category_Code=suzujointKtoś już może kupował krzyżaki z EPI w takim przypadku?? A może pasuje z czegoś??Do tej pory miałem krzyżaki z wózka widłowego ale wymiarami się minimalnie różniły i na patent się trzymały , ale dostały ostatecznie luzów po ok 3,5 tys. km (bez topienia, regularnie smar nabijany)
_________________ http://bikepics.com/members/pablos/06vinson-auto500/
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 11.05.2011 07:13
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
tak ja kupowałem ale z tego co pamiętam to podawałem wymiary sprzedającemu a on mi dobrał o tych samych jak znajde te wymiary to ci podam
Prawdopodobnie średnica cylindra 20 odległość od segerów 35
Ostatnio zmieniony przez maniekitr, 11.05.2011 07:13, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
PavloS
Rejestracja: 06.10.2007 20:04 Posty: 47 Miejscowość: Beskidy
Quad: Vinson 500 semi-auto '06
|
Wysłany: 15.05.2011 16:57
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Jak by ktoś potrzebował wymieniać krzyżaki w Vinsonie to na przedni wał będą z EPI WE100285 a na tylny wał EPI WE100270. Co ciekawe mniejszy krzyżak na wał przedni jest droższy aniżeli tylny większy.
_________________ http://bikepics.com/members/pablos/06vinson-auto500/
|
|
|
|
alsvartyr
Rejestracja: 16.04.2008 14:22 Posty: 7
|
Wysłany: 26.05.2011 15:59
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Bardzo dobry quad dopiero co kupiłem, ale już bardzo pozytywnie mnie zaskoczył super zawieszenie i mocny silnik
Ostatnio zmieniony przez alsvartyr, 26.05.2011 15:59, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Gustaw Vinson
Rejestracja: 14.11.2008 09:04 Posty: 18 Miejscowość: Warszawka Mędzylesie a również Władek
Quad: Suzuki Vinson 500
|
Wysłany: 27.05.2011 11:43
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
W weekend zauważyłem, że ścina mi po wewnętrznej prawą przednią oponę. Jest to oczywiście szczególnie widoczne po jeździe na asfalcie. Czy przyczyną może być zły kąt pochylenia koła? Jeśli tak to czy może ktoś napisać jaki jest prawidłowy oraz jak się w Vinsonie ustawia kąty? Czy po ustawieniu kąta powinienem ustawić zbieżność? Jaka jest prawidłowa wartość zbieżności? dzięki
|
|
|
|
Mikuś
MOTOMIKULSKI.PL
Rejestracja: 30.08.2008 11:26 Posty: 865 Miejscowość: Krosno
Quad: Suzuki-Yamaha-Honda-Polaris-Can Am-Arctic Cat
|
Wysłany: 27.05.2011 14:09
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
W Vinsonie nie ma regulacji kątów. Sprawdź elementy zawieszenia i zbieżność
_________________ Serwis - Części - Akcesoria Wyprawy ATV/UTV do Rumunii Zapraszam http: http://www.motomikulski.pl https://www.facebook.com/motomikulski?ref=hl
|
|
|
|
juzek691
Rejestracja: 21.11.2010 23:19 Posty: 32 Miejscowość: ok.Myślenic
Quad: Suzuki vinson
|
Wysłany: 31.05.2011 18:13
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
mam pytanko czy z wymianą krzyżaków z przodu w vinsonie jest dużo roboty?
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 31.05.2011 21:47
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
trzeba wyciągnąć dyfer a potem wybijać/wbijać itd. więc zejdzie 2h-4h
|
|
|
|
Nemo123
Rejestracja: 28.12.2009 19:23 Posty: 53 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Suzuki
|
Wysłany: 08.08.2011 19:16
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Czy ktoś z użytkowników vinsona zakładał xenon w szperaczu
|
|
|
|
mileś
Rejestracja: 16.03.2006 15:37 Posty: 108 Miejscowość: legionowo (okolice warszawy)
Quad: suzi VINSON
|
Wysłany: 09.08.2011 08:50
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Tak ja zakładałem w centralnej lampie. Do zestawu (żarówka,przetwornica,kabelki, wtyczki) byłą dołączona taka osłona na żarówkę (taka rurka z plexy), właśnie z tej osłony zrobiłem adapter do lampy centralnej. Do uszczelnienia adaptera oraz żarnika użyłem masy klejąco-uszczelniającej WURTH. Niestety nie mam zdjęć jak to montowałem ale zabawy i prób było wiele zanim żarówka była stabilnie osadzona w lampie oraz zanim ustaliłem na jaką ma być głębokość wsadzona w lampie żeby dobrze świeciła. Przetwornica bardzo ładnie mieści się w obudowie lampy. Niestety nie znalazłem żadnej żarówki ksenonowej pasującej do lampy centralnej ani żadnych adapterów które można by użyć żeby zamontować inny rodzaj żarówki. Rzeźba była straszna ale cały czas działa, nic się nie przegrzewa, nic nie topi, nie ma żadnych problemów. Polecam po zamontowaniu i ustawieniu światła porządnie wzmocnić mocowania klosza lampy do kierownicy i będzie ładnie działać.
|
|
|
|
Nemo123
Rejestracja: 28.12.2009 19:23 Posty: 53 Miejscowość: Częstochowa
Quad: Suzuki
|
Wysłany: 09.08.2011 10:35
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Możesz polecić mi jakiś zestawik, bo kompletnie nie wiem który wybrać Z góry wielkie dzięki.
|
|
|
|
mileś
Rejestracja: 16.03.2006 15:37 Posty: 108 Miejscowość: legionowo (okolice warszawy)
Quad: suzi VINSON
|
Wysłany: 09.08.2011 10:42
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
Ja mam taki z H3 żarnikiem ale jaki to nie wiem bo załatwiał mi go Denis. (cena ok 120 chyba) Poczekaj troszkę to może koledzy którzy też mają założone ksenony coś ci podpowiedzą tzn może jest jakiś zestaw pasujący bez takiej rzeźby.
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 09.08.2011 10:49
Re: Suzuki Vinson 500 modyfikacje, tuning, eksploatacja
ta żarówka centralna w Vinsonie to jakis wynalazek totalny zadna typowa h1/ h7 tam nie pasuje.... h3 jest najpopularniejsze. szukaj ksenona z zarnikiem h3, jakoś to zamontujesz na klej odporny na temperature.... wada jaets taka ze jak masz skrzynke albo jakiś bagaż na przodzie to lampa jest zasłonięta.
|
|
|
|