Autor |
Wiadomość |
Owca007
Rejestracja: 03.10.2011 20:53 Posty: 878 Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
|
Wysłany: 11.09.2013 11:37
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
Kurde wyraźnie widać, że silnik odbija w drugą stronę. Czyżby to spalanie stukowe. Sprawdź zawory, czy wtrysk nie cieknie bo ewidentnie widać, że coś na układzie korbowo-tłokowym się dzieje, że tak gwałtownie odbija.
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych ...
|
|
|
|
GsmLiberty
Rejestracja: 15.08.2013 21:42 Posty: 31
Quad: KQ750AXI
|
Wysłany: 11.09.2013 13:59
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
To jest na 100% jakaś głupota, rozebrałem głębiej prawą stronę, sprzęgło mokre ok, łożysko jednokierunkowe - niektóre rolki delikatnie przypłaszczone, poza tym chodzi perfekt. Ręce już mi opadają, może ktoś ma jakiś pomysł ?
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 11.09.2013 16:10
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
Grzebiesz z prawej, a próbowałeś odkręcić 'szarpak' i wtedy sprawdzić ? Z filmiku mi się wydaje, że stamtąd pochodzi dźwięk.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Owca007
Rejestracja: 03.10.2011 20:53 Posty: 878 Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
|
Wysłany: 11.09.2013 18:19
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
Dźwięk hmmm ale szarpak nie powodowałby, że silnik odbija w drugą stronę.
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych ...
|
|
|
|
GsmLiberty
Rejestracja: 15.08.2013 21:42 Posty: 31
Quad: KQ750AXI
|
Wysłany: 11.09.2013 19:20
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
Podzwoniłem tu i tam, prawdopodobnie szwankuje dekompresator. Nie otwiera i zamyka prawidłowo tzn ciśnienie nie zostaje uwolnione i jest cofka. Tłumaczyło by to też problem z szarpakiem. Co o tym myślicie ?
|
|
|
|
coffe
Rejestracja: 21.01.2012 18:33 Posty: 489
Quad: Suzuki King Quad 700 i Grizzly 660
|
Wysłany: 11.09.2013 19:31
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
mi też tak czasem cofie ale przy odpalaniu. Ostatnio nawet przestalo.
_________________ Sprzedam Go Pro Hero 2 700zł. Nie mam polskich znakow, wiec proszę nie krzyczec - do moderatorzy
|
|
|
|
Owca007
Rejestracja: 03.10.2011 20:53 Posty: 878 Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
|
Wysłany: 11.09.2013 20:51
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
No też może być dekompresator da ten sam efekt jak samozapłon więc trochę prawdy miałem Teraz rozbierz wyczyść nasmaruj i ogień .
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych ...
|
|
|
|
GsmLiberty
Rejestracja: 15.08.2013 21:42 Posty: 31
Quad: KQ750AXI
|
Wysłany: 11.09.2013 21:11
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
Jak paliłeś na biegu ? Jeśli tak to już masz odpowiedź Dziś już za ciemno na prace w garażu ale jutro ściągam wałek rozrządu wydechowy i sprawdzę. W manualu jest że ma chodzić swobodnie lewo prawo. Wie ktoś na jakiej zasadzie działa ten automatyczny dekompresor, tzn jak otwiera i zamyka ?
Ostatnio zmieniony przez GsmLiberty, 11.09.2013 21:11, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
rowik
Rejestracja: 04.12.2012 10:46 Posty: 9
Quad: Kingquad 750
|
Wysłany: 12.09.2013 00:35
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
wrócę jeszcze raz do tego luzu na zamku pierścienia... takie trochę może głupie pytanie- skąd wiesz, że tam ma być 0,4 mm luzu? ( np. nie martwisz się, że jest za duży, albo przy nagrzaniu okaże się za mały i zatrze silnik? ) ewentualnie mógłby ktoś jeszcze się wypowiedzieć? jeśli chodzi o zgarniające, to z tego co się orientuje, to na nich nie trzeba ustawiać luzu...
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 12.09.2013 07:44
Re: KQ750 - Dym z tłumika, bierze olej
GsmLiberty napisał(a): Wie ktoś na jakiej zasadzie działa ten automatyczny dekompresor, tzn jak otwiera i zamyka ? Na zasadzie siły odśrodkowej i sprężynki. W stanie spoczynku dekompresator to wypustka na krzywce, która otwiera jeden zawór wydechowy trochę wcześniej i mocniej. Gdy obroty się zwiększą (raczej niewiele od spoczynkowej pozycji) siła odśrodkowa chowa wypustkę i krzywka przybiera normalnego kształtu. Zawsze traktowałem ten patent jako pomagający rozrusznikowi i szarpakowi przy rozruchu. Nie zastanawiałem się nigdy nad tym, że przy gaszeniu też zadziała. Może być, że rzeczywiście przy gaszeniu zostaje ciśnienie w cylindrze i odbije tłok, a dźwięk jest już tylko wynikiem tego ruchu. Diagnostyka polega raczej na sprawdzeniu czy działa i czy w spoczynku jest ta wypystka. Może się coś zacięło i jest cały czas zamknięta ?
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|