Autor |
Wiadomość |
adriansuzuki
DWS
Rejestracja: 01.10.2008 21:00 Posty: 456 Miejscowość: KOL
Quad: DZIK-2
Poprzednie quady: Kingquad 750
|
Wysłany: 28.11.2008 22:37
"uprzejmie donoszę"
odnośnie pompy paliwa to tak jak przypuszczałem cały czas mam dobrą pompę paliwa!!! mierzone ciśnienie przed demontażem i po pokazało 2,1bar, i nie wiem skąd się biorą jakieś informacje że ma być 3,1, a tym bardziej że ktoś miał 5bar, wg mnie nie możliwe bo pompa ma zawór zwrotny i nie wytworzy większego ciśnienia przynajmniej u mnie niż 2,1bar bo zawór zwrotny przepuszcza paliwo przelewem do baku i nie jest w stanie więcej napompować.
Co było przyczyną tytułowego "szarpania i mulenia" po raz trzeci woda w baku!! w mniejszej ilości niż poprzednio ale była. Odpowietrznik baku wyciągnięty do góry snorkele szczelne, czyli prawdopodobnie przez korek wlewowy dostaje się woda, trzeba szukać zwykłej szczelnej zakrętki chyba że ktoś ma już patent to proszę o info. Bak wyczyszczony Suzuki pracuje bez zarzutu 2,1bara mu wystarcza. Co do pompy od GSXR100 K4 bo taką podobno mam to na moje oko nie bardzo by spasowała. Chętnie służę poradą odnośnie tego tematu.
krótki film z demontażu:
http://pl.youtube.com/watch?v=VQl6XfSIeKU
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.11.2008 09:50
Niestety nie. Manual podaje 43 psi, a to jest około 3,0 bary... Czytać manual, a nie teoretyzować!!! Albo zmienić manometr. Rozdział 6-4.
|
|
|
|
adriansuzuki
DWS
Rejestracja: 01.10.2008 21:00 Posty: 456 Miejscowość: KOL
Quad: DZIK-2
Poprzednie quady: Kingquad 750
|
Wysłany: 29.11.2008 13:00
mam Suzuki lt-a750x owner's manual wydanie july2007 i niestety nie mam rozdziału 6-4
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 29.11.2008 15:03
adriansuzuki napisał(a): mam Suzuki lt-a750x owner's manual wydanie july2007 i niestety nie mam rozdziału 6-4
No to na to już nic nie poradzę
|
|
|
|
maciejp
Squad 3miasto
Rejestracja: 01.04.2008 20:47 Posty: 143 Miejscowość: Sopot
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 29.11.2008 22:15
>mam Suzuki lt-a750x owner's manual wydanie july2007 i niestety nie mam rozdziału 6-4
Po nie ma tego w ownersie, ale jest w serwisowce.
Maciej
|
|
|
|
adas27711
Rejestracja: 25.08.2008 17:51 Posty: 84 Miejscowość: Piekary śląskie
Quad: king quad
|
Wysłany: 01.12.2008 07:26
...ja zmieniałem filtr pompy i wyczyściłem bak,wlałem stare paliwo i jest ok.a miałem taki sam objaw!!!
_________________ Kingquad + zilla 26 + xenon = dobra robota;)
|
|
|
|
adriansuzuki
DWS
Rejestracja: 01.10.2008 21:00 Posty: 456 Miejscowość: KOL
Quad: DZIK-2
Poprzednie quady: Kingquad 750
|
Wysłany: 18.12.2008 16:33
przyznaje się bez bicia, miałem padniętą pompę, wydawało mi się że dobrze jest a nie było, zmierzyłem u kolegi pokozało 3,2bar, wymontowałem po raz kolejny bak i pompę. pompa jest obudowana w takim białym plastiku, miałem pompę z gsxr1000 k4 niby taka sama ale wtyczka nie pasuje i trzeba ciąć kable. W serwisie sam wkład pompy czyli to co daję napęd kosztuje 1470zł i 300zł robocizna.
Ja mam wsadzoną nową, oryginalną pompę made in japan i z robocizną kosztowało mnie to 500zł.
Namiar na gościa co potrafi rozmontować pompę i wymienić wkład pompy, czyli to co w serwisie kosztuje 1470 plus robocizna robi za 500zł na nowych częściach, nie ma sensu szukać od gsxr czy toyoty tu jest nowy wkład na gwarancji.
tel do gościa 692408098.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 18.12.2008 22:23
Shelton napisał(a): .. Czytać manual, a nie teoretyzować!!!
oj nie zawsze serwisówka prawdę powie.
Nie wiem jak jest w tym przypadku (ciśnienie pompy), ale np.:
szerokość paska napędowego jest przekłamana o 2mm - nawet nowy fabryczny pasek
nie ma wymiaru podanego w tej magicznej książeczce.
Schemat elektryczny sprawdzenia czujnika prędkości też jest niepoprawny.
Co do pompy: w jednym naszym KQ manometr pokazuje 2,6 a jest ok. Nie miał mocy bo był zasyfiony filtr na pompie, który wystarczyło przeczyścić.
Swoją drogą ktoś ( Shelton?) kiedyś, gdzieś ( na tym forum?) pisał, że filtr jest niewymienny..a jednak się da go wymontować...
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 18.12.2008 22:54
Sądzę, ze te rozbieżności wzięły się z początkowego druku manuala, który przeciekł do sieci w postaci skanów w PDFie.
W późniejszych raczej na pewno zostało to poprawione. Mam papierzaną serwisówkę od Vinsona 500, ostatnie wydanie i wszystko się zgadzało.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
jkarB12
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 17.02.2008 16:54 Posty: 1006 Miejscowość: Beskid Makowski
Quad: RYDWAN
|
Wysłany: 18.12.2008 23:26
Waldo napisał(a): szerokość paska napędowego jest przekłamana o 2mm - nawet nowy fabryczny pasek
No właśnie, też miałem takie wrażenie że coś z tą szerokością paska w manualu jest nie tak. Teraz wszystko jasne.
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 18.12.2008 23:55
to spójrzcie na rozbieżność jaką zalecają - śmiech na sali, szkoda gadać
|
|
|
|